Stránka 123 z 184

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2017 13:34
od aquila
tak ono v BA by od toho smeru ozaj velmi pomohlo, keby sa urobilo aspon to co na trati 131 od dunajskej stredy .. tam sa zahustil interval vlakov, dali sa krajsie jednotky a je to v stave, ze vlaky jazdia preplnene. pocet pasazierov sa strojnasobil a to sa moc P&R neurobilo.

pricom smerom od senca nexistuje poriadne ziaden TIOP o zachytnych parkoviskach a vlakoch s taktom ani nehovoriac ..

nicmenej aspon jedna dobra sprava pred vikendom.

http://enviroportal.sk/sk/eia/detail/di ... blavina-3-

a konecne to uz mame cierne na bielom :)

Diaľnica D1 Bratislava – Trnava, križovatka Triblavina (3)“, predloženého navrhovateľom NDS, a. s., Dúbravská cesta14, 841 04 Bratislava v spojení s § 18, ods. 2. písm. c) tohto zákona a po vykonaní zisťovacieho konania o posudzovaní zmeny navrhovanej činnosti podľa §29 zákona a zákona č. 71/1976 Zb. o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskoršíchpredpisov takto:

zmena navrhovanej činnosti „Diaľnica D1 Bratislava – Trnava, križovatka Triblavina (3)“ sa nebude posudzovať.


t.j. nebude sa posudzovat zmena ... takze OZ triblavinakov a najma mrvu asi slahne :) pre nas ostatnych je to pekny zaciatok vikendu !

najvtipnejsie je, ze samotna obec chorvatsky grob nie je proti zmene, bernolakovo sice poverilo starostu, ale tiez nie su proti zmene a podporuju zmenu ked pomoze, len BSK oficialne dal na znamost, ze to nerespektuje uzemny plan kraja ..

toto je tiez dobre napisane :) cize podla okresneho uradu to ani nie je vlastne v rozpore s uzemnym planom kraja :) takze zdasa, ze aj ten posledny argument triblavinakov padol :lol:

Križovatka Triblavina je v územnom pláne VÚC BSK vyznačená krúžkom, pričom nikde nie je definovaný tvar a ani kolektory ako súčasť križovatky. V záväznej časti sa neuvádza podmienka, že kolektory je nevyhnutné budovať s výstavbou samotnej diaľničnej križovatky. Okresný úrad v Bratislave s k súladu zmien križovatka Triblavina s územným rozhodnutím vyjadril súhlasným stanoviskom.

Na tvrdenie, že NDS koná v rozpore s územným plánom VÚC BSK si dovolíme upozorniť, že Územný plán Bratislavského samosprávneho kraja je spracovaný nad rámec riešenia podrobností, a preto jeho obsah považujeme v rozpore s ustanoveniami stavebného zákona a všeobecne záväznými právnymi predpismi. Uvedené vychádza zo skutočnosti, že takto spracovanú prílišnú podrobnosť (6pruhová + kolektory) má určovať podrobnejšia územnoplánovacia dokumentácia (územný plán obce, alebo podrobnejšie územný plán zóny), nakoľko predmetom územného plánu regiónu je stanovenie dopravných koridorov, nie samotné podrobné umiestnenie a kategorizácia ciest.


takze pekny vikend, a mna tesi, ze o (ne)stavani kolektorov je viac menej aj oficialne rozhodnute 8)
najma ked si zoberieme, ze o dialniciach rozhoduje specialny stavebny urad aka ministerstvo.. takze stazovat sa mozu triblavinaci tam.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2017 14:53
od Laky
Je to super správa. Som si to aj prešiel a zase sa tam píse: Výhľadovo je uvažované s prepojením ciest I/61 a II/502. Ale hned v koordinačnej situacii je prepoj na Starú seneckú. Tak si vyber :D Otázka je kedy môžu začať stavať?

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2017 15:12
od aquila
tak prepoj I/61 a II/502 je plne v kompetencii kraja, maju na to 10 mio euro z eurofodnov a treba sa opytat fresa, kedy to bude .. resp ci stihnu termin 2023, do ktoreho maju tieto peniaze alokovane .. ale kedze nezacali ani s vykupoom pozemkov a nejaky projekt tiez neni hotovy, pochybujem, ze to BSK do 2023 stihne ..

stavat budu moct, az ked to prejde vsetky instacia na specializovanom stavebnom urade. plus regionalny pozemkovy oligarchovia pardom ich zastupcovia okolo OZ triblavina, maju teraz 2 tyzdne na odvolanie, takze ono ked hovorili na ministerstve, ze vzhladom k tomu, ze OZ triblavina na cele bojuju urputne ako Marcel Slavik,tak skorej ako 2019 MUK triblavina bohuzial hotova nebude... a to uz sme sa teoreticky mohli o 2 mesiace vozit .. podla povodnych planov

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2017 15:19
od Laky
Tak dufam že prepoj na Starú senckú spraví NDS, lebo ak nie tak Triblavina tam bude sama v poli opustená. Už aby Freša vymenili. Taky Uhler by bol asi lepší v tomto smere.

2019 :( ach jaj tzn ako keby len teraz začínali. Jedna križovatka a 4 roky ....

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2017 16:01
od Hank
marclucpicard napísal:Toto vymyslel iný expert:

V približne 1,5-kilometrovom úseku križovatky Blatné bude doprava presmerovaná z troch do dvoch jazdných pruhov. V pondelok 20. marca bude obmedzenie platiť pre smer z Trnavy do Bratislavy,
a to od 5.00 do 11.00 h. V piatok 24. marca sa obmedzenia dotknú smeru z Bratislavy do Trnavy, a to od 14.00 do 22.00 h.
A keby to dali presne naopak, kedy sú dopravné toky presne opačné, čo by sa stalo?

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=22351


O tyzden to obmedzia iba na skusku, aby sa pripravili na pravidelne obmedzenia pocas samotnej vystavby. Aj ked to na prvy pohlad znie debilne, asi je lepsie sa pripravovat na najtazsie dopravne podmienky ako na najlahsie.

"Dôvodom zmeny je príprava jednotlivých bezpečnostných zložiek a správcu komunikácie (NDS a.s.) na plánované čiastočné uzávierky počas rekonštrukcie diaľnice D1 a výstavby križovatky Blatné v mesiacoch apríl až december 2017."

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2017 19:54
od Vlados
To čo tu vytiahol aquila ohľadne územného plánu, že nevedel Mr. Dunaj a väčšina na tomto fóre OK. To, že niečo také netušila Kratochvílová svedčí o jej profesionalite, ako bývalej hlavnej dopravnej inžinierky Bratislavy. Braňovi Závodskému v každej tretej vete všetko zdôvodňovala "lebo územný plán". Boh ochraňuj Karlovu Ves od jej parkovacej politiky...

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 20. Mar 2017 23:24
od Šofér15LM
Napriek obmedzeniu dnes ráno premávka ráno taká zlá, kolóna bola asi na 10 až 15 minút a to len vďaka nehode. Myslím si že horšie to bude v piatok.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 21. Mar 2017 09:01
od fh
Ak by vinníkom nehôd počas dopravných špičiek rádove zvýšili pokuty za spôsobenie kolón, tak by sa možno zopár bezohľadných egoistov uvedomilo, po dôkladnom prevetraní peňaženky :D

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 21. Mar 2017 10:02
od Vlados
Ak ten egoista spôsobí chaos a on sa pritom nestane účastníkom nehody/škodovej udalosti tak bez toho aby mali všetci vodiči v aute aspoň prednú kameru mu niekto niečo ťažko dokáže.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 21. Mar 2017 12:56
od fh
To je blízka budúcnosť ale vždy sú na mieste svedkovia nehody. Prečo by tisíce áut mali stáť a čakať kôli jednému blbcovi a ten si to zaplatí z poistky a plus pokuta za pár eur. Ak by dostal poriadny flaster ubudlo by takýchto nehôd v špičkách.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 21. Mar 2017 13:17
od sapphire
presne tak, my sme tadial prechadzali a spomalovalo sa to hlavne koli tym trom nehodam v strednom pruhu, aj ked keby neboli tie a netvorili zatku tak by to bolo pri Blatnom podstatne hustejsie, takto sa tam prechadzalo celkom v pohode

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 21. Mar 2017 13:38
od Čavo
Myslím, že tam nebol taký nával hlavne kvôli medializácii. Ten kto naozaj nemusel, tak sa tomuto úseku, alebo času vyhol.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 23. Mar 2017 11:11
od sapphire
je to možné, uvidíme od prvého

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 23. Mar 2017 21:42
od eric987
Oznamenie o ZNC rozsirenie D1 BA - Triblavina na enviroportali: http://www.enviroportal.sk/Sk_SK/eia/de ... 38-13-600-

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2017 09:48
od Laky
Nerozumiem, prečo sa tam písše o 6 pruhovej dalnici s kolektrormi. Aký to má význam? Ked minule tu dal Aquilla križovatku Triblavia, ktorá je bez nich.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2017 10:34
od juancarlos
To dnešné testovanie priepustnosti na Blatnom im ráno pekne začalo. Ešte ani nepresmerovali pruhy a v Senci už je doprava ako na prístavnom moste bo sa pred Blatným vyvalil kamión. Policajti a NDS otestovala aj to čo nechcela bo pri každej nehode v tomto úseku to bude vyzerať ako dnes ráno.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2017 11:51
od Vlados
Jednoznačne sa ukažuje, že I/61 mala byť už dávno 2+2 až po Senec. Ďakujme SDKÚ, že tento rozpracovaný projekt kedysi nezmyselne zazrušili a potom tím čo fúkali do vyhasínajúcej pahreby.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2017 12:54
od PK
Vlados, treba ta opravit uz si neaktualny.
ak sa rozsiri I/61 po Senec, bude okamzite potrebne rozsirenie (novorekonstruovanej) I/62 az po Sered. Novopostavene nezmyselne kruhove objazdy na I/62 pri Sladkovicove su aj teraz na hrane kapacity.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2017 14:47
od Nido
Laky napísal:Nerozumiem, prečo sa tam písše o 6 pruhovej dalnici s kolektrormi. Aký to má význam? Ked minule tu dal Aquilla križovatku Triblavia, ktorá je bez nich.


Triblavina je bez kolektorov, dalej smerom na BA sa 4 pruh odpaja na D4, samotne kolektory su len medzi MUK Vajnory a MUK Ivanka

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2017 16:21
od aquila
inak medzi MUK Vajnory a MUK ivanka sever su tam miestami planovane ozaj konfguracie 3+3+3+3 co je docela robustne..

resp tie preplety budu dost velka haluz, a uvidime aka bude realita, najma ked si zoberieme ze napriklad z D4 od race smerom na D1 centrum ide realne len jeden vyradovaci pruh, a vlastne tym istom vyradovacim pruhom sa dostanu aj od D4 smerom od podunajskych na D1 do centra.

a dva vyradovacie pruhy idu smer na I/61 t.j. staru senecku.. ale ma to svoju logiku, len uvidime ako to zoberie slovac :)

ale inak je to od MUK D1/D4 planovane ako stvorpruh po MUK triblavina.

este vacsia novinka je docasna prelozka celej dialnice D1 kvoli navyseniu .. ktore mimo ine sposobila ta hlupa krizovatka MUK cierna voda.

tato docasna prelozka D1 samotna bude drahsia ako by bol cely vychodny obchvat vajnor a obchvaty pezinka a jura dokopy .. fakturu mozete odniest Mrvovi ..

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2017 16:50
od juancarlos
Už som sa stratil. Čo je to MÚK Vajnory? MÚK Vajnory=MÚK Čierna Voda?

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2017 16:51
od Vlados
kolotočová MÚK

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2017 16:54
od aquila
MUK vajnory je MUK na konci useku D1 mierova - senecka, je to MUK kde sa krizuje I/61 a D1. MUK cierna voda je na D4

a hej je to trosku kolotocova MUK, ale zase ked si zoberiem, ze taka MUK erdberg vo viedni na A23, kde su intenzity 200 tisic/24 hod je aj po rekonstukcii jednoduchsia, tak neviem no .. je to v podstate robene tak ze to usti do 4 pruhu a z 4 pruhu, kde krizuje A4 a A23 a zaroven je o par metrov dalej exit St. Marx a Landstrasse ..

mne pride tato verzia dost komplikovana.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2017 16:56
od juancarlos
Jo, už mám v tom jasno. Diky.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2017 16:57
od Vlados
PK napísal:Vlados, treba ta opravit uz si neaktualny.
ak sa rozsiri I/61 po Senec, bude okamzite potrebne rozsirenie (novorekonstruovanej) I/62 az po Sered. Novopostavene nezmyselne kruhove objazdy na I/62 pri Sladkovicove su aj teraz na hrane kapacity.

Nikde som nepovedal, že by sa potom nedalo pokračovať ďalej. Áno, je to smutné, že sa to nerealizovalo z eurofondov nakoľko tam bola územná rezerva na 2+2... stará cesta bola vybudovaná ako polprofil... na väčšine trasy je 70 ročná cesta... bola by jednoduchšie rekonštrukcia... neprepadlo by toľko prostriedkov z EÚ. Aktuálne to nie je na programe do 2020.
Okružné križovatky sú skutočne malé, ale nie sú nezmyselné... mali byť len veľké.