Stránka 36 z 55

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 02. Okt 2012 23:44
od Tomas PO
ak si dobre vybavujem, tam je: tunel 80, koniec tunela 100ka na PDZ, potom 80ka uz na ZDZ, potom koniec cesty pre mot. voz., potom 60ka, MUK, (dalsia 60ka?), potom rozdvojenie na 2+2 a znacka dialnica
z opacnej strany (od BA) je postupne znizena rychlost na PDZ na 80, na druhom portali na 60, potom je zuzenia na 1+1, potom MUK a za MUK 100ka na PDZ.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 03. Okt 2012 00:30
od Kanky
smerom od BA, teda skor by som to nazval od Jablonova alebo od LE je medzi tou 80 a 60 znacka cesta pre mot. vozidla...to iste je v opacnom smere, ale az pri prechadzani z plneho profilu na polprofil pri Studenci

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 03. Okt 2012 09:45
od Tomas PO
moze byt. v kazdom pripade, mohla by sa uz dobudovat MUK Beharovce a potom by to snad bolo cele jednoduchsie, bez zbytocnych 60tok, ale len jednodche zbiehanie pred tunelom s obmedzenim na 80, podobne ako to je z Presovskej strany, a po zbytku polprofilu 100ka

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 14. Dec 2012 11:19
od Driver
Niekolko leteckych zaberov na D1 som dal, sice su z leta, ale pekne vidno trasovanie dialnice v krajine :)

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 05. Apr 2013 09:22
od duro_z_dediny
Dávam to tu, lebo sa jedná o viac úsekov: Bidovce-Dargov,Dargov-Pozdišovce, Pozdišovce-hranica UA
Diaľnica D1 Bidovce- št. hranica SR/UA, štúdia realizovateľnosti

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 05. Apr 2013 17:03
od i15
Predmetom súťaže je posúdiť realizovateľnosť, efektívnosť a finančnú náročnosť stavby diaľnice D1 Bidovce Dargov Pozdišovce Sobrance - št. hr. SR/UA vrátane privádzača Michalovce. Tento úsek je situovaný na území Košického samosprávneho kraja a celková dĺžka je 80,66 km.


takze to nie je technicka studia, ako sa pisalo. Po jej dokonceni by mohla nasledovat DUR, nie?

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Apr 2013 08:42
od Andrej
Studia realizovatelnosti je hlavne o posudzovani jednotlivych variantov, cize svojim sposobom to technicka studia je. DUR sa bude moct v tomto pripade vypracovat az po opakovani EIA.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Apr 2013 08:56
od i15
No dufam ze sa nebude spekulovat s povrchovym variantom prekonania Dargova. Na vrchole zvykne byt husta hmla a to by sposobovalo problemy. V okoli Michaloviec sa da spekulovat s poctom MUK, vraj sa presadzuje zrusenie MUK s I/50 pred Pozdisovcami (co by nebolo zle), ale namiesto toho sa vraj vymysla MUK s cestou druhej triedy pri Trhovistiach

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Apr 2013 12:04
od Andrej
IMHO sa bude skor posudzovat variant s dlhsim tunelom Dargov, aby sa predislo prudkemu stupaniu z oboch stran. Takisto v okoli Michaloviec sa da posudzovat mnozstvo variantov, z ktorych kazdy ma svoje pre a proti.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Apr 2013 20:03
od i15
Dlhsi tunel by zvysil financnu narocnost, ale mozno by to nebolo uplne na skodu. Posledny variant pocital s kilometrovym tunelom s pruhom pre pomale vozidla v jednom smere, co nie je uplne idealne, kedze v tuneli by sa malo predbiehat co najmenej

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Apr 2013 22:12
od Andrej
Presne na to som narazal. Dlhsi tunel by tiez skratil trasu a treba samozrejme brat do uvahy aj umiestnenie portalov, podmienky na razenie a mnozstvo dalsich parametrov.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2013 07:20
od i15
sutaz na studiu vyhlasena:

http://www.uvo.gov.sk/evestnik/-/vestni ... CDD701AFBF

Predmetom súťaže je posúdiť realizovateľnosť, efektívnosť a finančnú náročnosť stavby diaľnice D1 Bidovce Dargov Pozdišovce Sobrance št. hr. SR/UA vrátane privádzača Michalovce. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH Hodnota 300 000,0000 EUR. Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky) Hodnota: 6 Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Dátum a čas: 10.07.2013

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2013 12:21
od Jano1
Tak ked rozostavane/zazmluvnene useky v roku 2017 dostavaju, pojde sa mimo dialnice 8 km prevazne 4 pruhom cez Zilinu, potom 17,3 km na Dubnu Skalu (z toho 6 km 3 pruh), potom 16,7 km Turany - Hubova, t. j. po Presov 42 km mimo dialnice.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2013 17:42
od Andrej
Najuzsi lievik ostane 1+1 Zilina-Strecno s intenzitami +- 35 000. Tam budu vznikat najväcsie kolony po dostavani uvedenych usekov, k tomu riskantne Strecno a po naraste intenzit bude husto aj na Turany-Hubova.

Po uzavreti zmluv na LL-DS a HP-LL ostane iba 18 km D1 po Budimir, ktore nebudu v prevadzke alebo vo vystavbe (v pripade povrchoveho variantu Turany-Hubova 21 km).

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 21. Nov 2013 17:53
od LubosG
http://www.ndsas.sk/dialnicna-siet/44346s

NDS opäť behom krátkej doby aktualizovala na svojej webovej stránke mapu siete D a RC, pribudli úseky vo výstavbe okolo RK a DT. Tá severná D1ka sa
na tej mape "červená" čoraz viac a naopak, zelenej farby pomaly ubúda :wink: . Aktuálne, po otvorení ponúk úsekov D1 a D3, tej červenej ešte možno pribudne, najskôr (po podpisoch zmlúv) to bude ale asi až v novom roku , snáď v prvom štvrťroku.

P.S. Treba už konečne "prefarbiť" to Višňové :lol:

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 21. Nov 2013 18:08
od slafko1
Logickejsie farebne zobrzenie usekov by som dal

- cervene sa este nestavaju
- oranzove vo vystavbe
- zelene v prevadzke

......ako na semaforoch :)

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 28. Dec 2013 12:43
od i15
rýchly prehľad aktivity medzi PO a PP, ktorú možno sledovať z cesty:

http://www.youtube.com/watch?v=Iasn_YCY2lU

*MÚK Svinia
*most Bertotovce
*MÚK Fričovce
*MÚK Beharovce
*most Spišský Hrhov
*most/privádzać Levoča
*most Spišský Štvtok
*MÚK Jánovce

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 28. Dec 2013 15:04
od Kanky
mas aj opacny smer?

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 28. Dec 2013 15:06
od i15
áno, len to chvíľu potrvá, musel som zmeniť systém spracovania :)

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 28. Dec 2013 15:13
od Kanky
ok, lebo ja mam len pocas stmievania a to je uz o nicom kvalita, tak to vymazavam...

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 28. Dec 2013 15:31
od i15
gallery/image_page.php?album_id=160&image_id=16531

Bertotovce 15:39, svetlo celkom ujde, po 16:00 to šlo rapídne dole...

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 29. Dec 2013 12:38
od i15
opačný smer, nezrýchlené a dal som tam všetky nájazdy a výjazdy z D1, nech máme prehľad o obmedzeniach:

http://www.youtube.com/watch?v=hW89vSAH8RU

Jánovce
Spišský Štvrtok
Levoča
Spišský Hrhov
Spišské Podhradie
Beharovce
Fričovce
Bertotovce
Svinia

Mám otázku ku Beharovciam (cca 5:20). Na začiatku odstavnej plochy pre nadrozmenrné vozidlá je 60-tka a na jej konci svieti na tabuli 100 - možno ísť 100, nie? Ten predo mnou šiel 60 až do konca rozširovaného úseku, kde je značka koniec obmedzenej rýchlosti.

Ako vidno MUK Svinia dali do pôvodného stavu - 80tka, 2 pruhy plynulo prechádzajú do diaľnice, takto má vyzerať plynulé napojenie na diaľnicu. Dobrý dojem kazí len 60-tka pred odbočkou na starú cestu, asi kvôli krátkemu odbočovaciemu pruhu.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 30. Dec 2013 23:11
od Kanky
mohol si este dat aj zjazd do PO...

jasne, ze 100...takych tam predchadzam pravidelne...bud nestihaju sledovat znacky alebo telefonuju

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 05. Jan 2014 17:24
od ANDi
Uvazovalo sa niekedy nad nejakym takymto trasovanim?
Obrázok

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 05. Jan 2014 18:45
od fh