Odoslané: 28. Feb 2007 17:49
Možno to smiešne vyzerá, ale keby sme vybrali len priority, tak na D1/R1/D4 nie je kde dnes prestavať 20 mld. SKK, pričom celková hodnota nedostavaného bez PPP je cca. 250 mld. SKK ... samozrejme, že keby som bol ja minister, tak prestaviam maximum, čo je cca. 22 mld. SKK, ale už to dám na pripravený obchvat Svidníka (mimochodom, už sa mohol stavať), dám viac na úseky, kde sa škrtalo, aby sa výstavba posunula rýchlejšie, dám na opravu vozovky D2 atď. ... ale to je sen v rezorte dopravy. Len tým chcem povedať, že peňazí na tento úsek je dosť.
Lebo dávať dnes 20 mld. SKK ročne nie je problém, aj 25 mld. SKK nie je problém, takže rozostavať nové 2 stavby za 50-60 mld. SKK, ktoré sa budú stavať 5 rokov, nemôže byť problém, len nie sú pripravené. Sú to najnáročnejšie úseky, najdrahšie stavby, ale v pripravenosti musia byť na tom tak isto ako aj úseky niekde na nížine, kde mimochodom zase robia problémy ekológovia a mestá (R1).
Lebo dávať dnes 20 mld. SKK ročne nie je problém, aj 25 mld. SKK nie je problém, takže rozostavať nové 2 stavby za 50-60 mld. SKK, ktoré sa budú stavať 5 rokov, nemôže byť problém, len nie sú pripravené. Sú to najnáročnejšie úseky, najdrahšie stavby, ale v pripravenosti musia byť na tom tak isto ako aj úseky niekde na nížine, kde mimochodom zase robia problémy ekológovia a mestá (R1).