D1 Bratislava - Trnava

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod Majkl » 21. Jan 2008 16:07

B; napísal:Na krizovatke Voderady sa pohybovali nejake mechanizmy aj v sobotu poobede.
Cely rok nic a ked zacne zima aj sviatok/piatok...


Vsimol som si, ze sa uz zacali zemne prace aj na ostatnych vetvach krizovatky Voderady t.j. v smere z Trnavy do Bratislavy. Znamena to, ze sa napokon bude stavat kompletna krizovatka... :wink: Samsung bude mat radost :)
Majkl
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 754
Obrázky: 1291
Založený: 03. Máj 2005 08:20

Odoslaťod B; » 21. Jan 2008 16:53

Hadam aj Voderadcania budu mat radost.
Inak ja s tym plne suhlasim, ked ma vlastnu krizovatku Majcichov, musia mat aj Voderady!
Spolu s nimi sa zvezu aj Hrnciarovce a Zelenec vyjde naprazdno!!

k veci:
Toto pravdepodobne znamena odsun juzneho obchvatu TT cca o 4-5 patrocnic,
je k tomu aj nejake oficialne stanovisko?
Obrázok používateľa
B;
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 29
Založený: 04. Feb 2005 10:55
Bydlisko: Doma :-) v EU

Odoslaťod expwy » 01. Feb 2008 19:30

Aj keď je obrovský tlak na začatie výstavby rozšírenia D1 BA-TT na 3+3 pruhy, termíny výstavby sa tento rok posúvajú na roky 2011-2014. Na tento rok je na túto stavby určených "zázračných" 2 mil. Sk na projektovú dokumentáciu.....
30/2020 & VL 6 & TP 117/118 - systémový prístup k pravidlám cestnej premávky a DZ
Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 183
Založený: 08. Apr 2005 09:30

Odoslaťod Tomas PO » 02. Feb 2008 12:51

MH napísal:Aj keď je obrovský tlak na začatie výstavby rozšírenia D1 BA-TT na 3+3 pruhy, termíny výstavby sa tento rok posúvajú na roky 2011-2014. Na tento rok je na túto stavby určených "zázračných" 2 mil. Sk na projektovú dokumentáciu.....

Ukamenujete ma, ale myslim si, ze je to dobre rozhodnutie. Podla mna je priorita teraz jednoznacne na usekoch okolo strecna. Lepsia preplnena dialnica ako ziadna. Navyse keby kultura vodicov jazdiacich medzi Trnavou a BA bola vacsia, neboli by nehody take caste :arrow: menej krizovych situacii. Na D1 medzi PO a KE sa jazdi zvycajne medzi stovkou a stodvaciatkou. Koliznych situacii som tam zazil minimum a to tam jazdim kazdy den. Netrubi sa, neblika sa. A kolizne situacie nevznikaju len ked je velka hustota premavky, ak by ste chceli argumentovat tymto.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Odoslaťod tybs » 02. Feb 2008 20:20

Ale v jednej veci súhlasím s TomasomPO - rozšírenie BA-TT na 3+3 ešte môže počkať. Pri finančných možnostiach SR je potrebné dostavať čo najvačšiu časť diaľnice na prepojenie SR východ-západ. Aj keď je to na tomto úseku husté, stále je to úplne super, keď si porovnám ako to vyzerá na diaľniciach v okolí iných európskych hlavných miest.
tybs
diskutujúci
 
Príspevky: 86
Obrázky: 0
Založený: 05. Dec 2007 00:55

Odoslaťod LubosG » 09. Feb 2008 12:00

tybs napísal:Ale v jednej veci súhlasím s TomasomPO - rozšírenie BA-TT na 3+3 ešte môže počkať. Pri finančných možnostiach SR je potrebné dostavať čo najvačšiu časť diaľnice na prepojenie SR východ-západ. Aj keď je to na tomto úseku husté, stále je to úplne super, keď si porovnám ako to vyzerá na diaľniciach v okolí iných európskych hlavných miest.

Ja si toto tiež myslím, tie problémové situácie a zhustenie premávky býva tak možno 2, 3 kráť v týždni (PO, PIA, NE) - toto ale len tak dedukujem, reálne to možno je ešte trocha horšie. Radšej by som bol, aby sa diaľničná sieť v najbližších piatich rokoch rozširovala počtom km.
D1 NM
Obrázok používateľa
LubosG
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 87
Založený: 13. Jan 2007 18:16
Bydlisko: BpJ/NM

Odoslaťod i15 » 10. Feb 2008 15:40

Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Odoslaťod aquila » 10. Feb 2008 21:37

nie, este nebolo .. som popridaval relevantne casti do galerie ...

MUK Blatne bude skompletizovana ..

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3769

inak je pekne ze od MUK voderady pojde 2+2 do priemyselneho parku ...

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3770

len lutujem ludi z hrnciaroviec .. lebo tam bude treba asi tiez nejaky mini obchvatik .. kedze od TT zacne zrejme kopu ludi vyuzivat tuto druhu MUK ..

na MUK TT sa bohuzial neplanuju ziadne zmeny ..

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3771
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Dialniciar » 11. Feb 2008 21:33

Rozšírenie diaľnice Senec - Trnava čaká na pripomienky :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9324

*do 26.2.2008 možnosť pripomienkovania na MsÚ v Trnave
*3+3 jazdné pruhy, zač. prác v r. 2010, ukončenie v r. 2012
*celková dĺžka 22 km, úprava na troch MÚK
*predpokladaná cena 4,7 mld. SKK
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Lionheart » 13. Feb 2008 09:57

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9324

Rozsirovat na 3+3 sa ide SC - TT, pricom najproblemovejsim miestom je BA-SC. Najcastejsie nehody zacinaju prave okolo SC a dalej smerom na BA.
Lionheart
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 67
Založený: 10. Dec 2007 13:24
Bydlisko: Milky way

Odoslaťod Dialniciar » 13. Feb 2008 12:34

Lionheart napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9324

Rozsirovat na 3+3 sa ide SC - TT, pricom najproblemovejsim miestom je BA-SC. Najcastejsie nehody zacinaju prave okolo SC a dalej smerom na BA.


BA-SC a SC-TT sú rovnako problémové úseky, pozri si štatistiku dopr. nehôd. :wink:

BA-SC ide tiež do pripomienkovania, ale nie na TT MsÚ. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod LubosG » 16. Mar 2008 17:59

Dobre vidím? http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3770 MÚK Voderady bude mať aj dva kruhové objazdy? Takúto MÚK ešte tuším nemáme, to budú oba kruhové ob. na násype, asi? Z výšky to vyzerá veľmi zaujímavo.
D1 NM
Obrázok používateľa
LubosG
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 87
Založený: 13. Jan 2007 18:16
Bydlisko: BpJ/NM

Odoslaťod Andrej » 18. Mar 2008 15:02

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9632

Z "lokalneho" problemu na D1 BA-TT sa stava "globalny" problem pre cely BA kraj. Zacpate boli vsetky prijazdove cesty do BA od PK po Dunajsku Luznu, doba zdrzania bola od 1 do 3 hodin, a to je uz co povedat :roll: . Zial, asi si musime zacat zvykat :roll:
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Čumil » 18. Mar 2008 15:15

Je to tak, z TT som vyrazal o 7:10, prichod do BA tesne pred 10:00. Vyrazne som prekonal doterajsi osobny rekord - 2 hodiny.
Čumil
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 806
Založený: 01. Okt 2005 15:41

Odoslaťod Thomas » 18. Mar 2008 15:29

No, nevím, jestli rozšíření na 3+3 vhej zrovna problém hromadných nehod :-) Tím samozřejmě nechci říct, že rozšíření není potřebné.
Thomas
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 27
Založený: 20. Dec 2007 19:42
Bydlisko: Brno

Odoslaťod aquila » 18. Mar 2008 15:29

problem je, ze rozsirenie D1 na 3+3 presunie problem na mierovu - senecku..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Andrej » 18. Mar 2008 15:39

vsak prave preto sa netreba zaoberat len rozsirenim D1 na 3+3, ale vybudovanim R7 BA-DS-NZ, opravenim I/61, obchvatom PK + postupne pripravovat D4. Zial, malokto si uvedomuje, ze toto vsetko treba vybudovat urychlene :roll:
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod devil » 18. Mar 2008 17:07

Z "lokalneho" problemu na D1 BA-TT sa stava "globalny" problem pre cely BA kraj.

problem celej republiky. je velmi pravdepodobne ze problem nevyriesi 3+3. jednak je tu

1/ mierova-senecka, kde sa uz kapacita uplne vycerpala (to sa vyriesi len s D4)

2/ rozsirena D1 moze dopadnut rovnako pri nehodach. z 3 budu zablokovane 2 pruhy co bude pri nedisciplinovanosti vodicov caste si myslim.

urychlene riesit sa to da len ci bude politicka vola riesit dialnicu pri BA.....

asi najjednoduchsie je pridat pruh tak ako to planuju - z odstavneho urobit 3. pruh a vybudovat novy odstavny s tym ze mosty ponad sa ponechaju cize pod nimy odstavny nebude. tu netreba tolko zlozitych papierovaciek a tusim aj pozemky su vyriesene lebo ide o ochranne pasmo D. to by bolo "uhasenie" problemu a potom by mali zacat R-ku na sladkovicovo a sered aby nebol problem ked sa udeje nieco vazne a okrem toho poloha BA v ramci Sk si to jednoducho vyzaduje.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod pohodak » 18. Mar 2008 17:10

to je vsetko pekne ale vsetci vieme ako to nakoniec na 99% dopadne :roll:
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Odoslaťod i15 » 18. Mar 2008 19:03

na priklade BA vidno, ako to dopadne, ked sa zle odhadne narast dopravy... a mozno si z toho zobrat aj ponaucenie - nedovolit, aby v inych mestach dopadla situacia podobne
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Odoslaťod Lubo » 18. Mar 2008 19:03

Plne sa pripajam k nazoru nerozsirovat D1, ale postavit novu rychlostnu cestu v trase BA- SC- Sered. Taketo havarky to len potvrdzuju.
Lubo
diskutujúci
 
Príspevky: 53
Založený: 20. Jan 2006 09:15

Odoslaťod Thomas » 18. Mar 2008 19:23

i15 napísal:na priklade BA vidno, ako to dopadne, ked sa zle odhadne narast dopravy... a mozno si z toho zobrat aj ponaucenie - nedovolit, aby v inych mestach dopadla situacia podobne


Já bych spíš řekl, že nárůst dopravy je otázkou posl. 40 let a ještě násl. 10 let a je potřeba investic na vybudování infrastruktury tak na 100 let :-), při zachování jejich ekonomické efektivity.
Thomas
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 27
Založený: 20. Dec 2007 19:42
Bydlisko: Brno

Odoslaťod Thomas » 18. Mar 2008 19:24

Lubo napísal:Plne sa pripajam k nazoru nerozsirovat D1, ale postavit novu rychlostnu cestu v trase BA- SC- Sered. Taketo havarky to len potvrdzuju.


No, já myslím, že většina diskutujících je pro rozšíření BA - TT na 3+3 a BA - Senec - Sereď 2+2
Thomas
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 27
Založený: 20. Dec 2007 19:42
Bydlisko: Brno

Odoslaťod PK » 19. Mar 2008 10:56

Môže byť, ale v opačnom poradi a urýchlene.
PK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Odoslaťod Andrej » 22. Mar 2008 17:35

Pridal som nejake foto z MUK Voderady do galerie :)

http://www.dialnice.info/album_cat.php?cat_id=117

co ma dost prekvapilo, ze postupuju stale docela pomaly a navyse nevidim ziadnu pripravu na rozsirenie dialnice na 3+3 pruhy :roll:
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Outererror a 18 hostí.