Moderátor: Moderátori
aquila napísal:skor mam dojem, ze niekto hodne vplyvny z ciernej vody si nechal urobit prijazd domov ...
sven napísal:Neviete nahodou, kde bude napojena buduca D4 s D1? Vznikne nova MUK alebo sa pri rozsirovani DI na 3+3 zohladnuje uz aj D4?
MH napísal:Chyba tohto rozšírenia je, že sa zase ako obvykle na SK šije horúcou ihlou a idú sa robiť polovičné riešenia za menej peňazí, len aby to bolo čo najrýchlejšie a netrpela tým ostatná výstavba diaľnic na strednom a východnom SK.
Andrej napísal:Ja len dufam, ze ked sa budu burat a znovu stavat nadjazdy, ze sa tam bude aspon ciastocne ratat s 4+4.
Andrej napísal:A s tou D4 som to nepochopil. To sa s nou nepocita najblizsich 15 rokov ked na nu vobec nemyslia?
Ale bude, tlaky firiem, developerských spoločností a iných lobystických skupín zo SK a aj Rakúska sú tak silné, že žiadna vláda si nebude môcť dovoliť ich ignorovať.pohodak napísal:len aby toto nase sucasne PPP na D/R1 nedopadlo pruserom (comu by som sa uprimne az tak necudoval), potom zrejme ziadna D4 nebude
aquila napísal:skor mam dojem, ze niekto hodne vplyvny z ciernej vody si nechal urobit prijazd domov ...
MH napísal:V rámci rekonštrukcie úseku BA - TT by som ešte spravil to, že kolektory z MÚK Senec by som predĺžil až po MÚK Blatné (z ktorej by mala byť plnohodnotná MÚK), týmto by vlastne vzniklo kvázi "nediaľničné" prepojenie II/503 a I/61 a vznikol by vlastne severný obchvat Senca.
A čo je už úplna utópia,v tzv. seneckom záreze (od MÚK Senec po bývalé odpočívadlo Senec) by som postavil hĺbený tunel 2+4+4+2 diaľnica + kolektory tvoriace severný obchvat SC. Terajší zárez zasypal a vznikli by tak nové možnosti rastu priemyselnej zóny Senec v okolí MÚK Senec.
Andrej napísal:napadla ma taka kacirska myslienka - zverit usek BA-TT PPP s podmienkou pociatocneho rozsirenia na 3+3 s kompletnou pripravou na 4+4 a vystavbou novych krizovatiek. Intenzity su tu velmi vysoke, investicne naklady primerane, takze by to mohlo byt aj bez tienoveho myta.
Andrej napísal:vysoko vynosny usek, ale s nutnostou vysokych investicii v najblizsich rokoch, na ktore NDS nema![]()
myslim, ze najblizsie roky budu tie investicie prevazovat nad vynosmi, takze je to na zvazenie
Andrej napísal:vysoko vynosny usek, ale s nutnostou vysokych investicii v najblizsich rokoch, na ktore NDS nema![]()
myslim, ze najblizsie roky budu tie investicie prevazovat nad vynosmi, takze je to na zvazenie
Dialniciar napísal:Áno, ale to, čo si ty napísal, to ešte nie je kacírska myšlienka, pretože by to nič neriešilo. ... investor prestavia na 3+3 s úpravami na prestavbu na 4+4 o 20 rokov, pričom sám by to 20 rokov prevádzkoval. Štát z toho nemá nič a o 20 rokov dostane diaľnicu, ktorú bude treba rozšíriť a nebude mať z čoho a pri tej zástavbe, aká sa plánuje už to nepôjde zadarmo ... takže skôr nech to investor cez PPP prestavia rovno na 4+4 pruhy, nech to prevádzkuje 25 rokov a nech mu štát prvých 15 rokov dáva po 1 mld. SKK (+rast o infláciu). Štát získa super kvalitu, stratí príjem na mýte ročne vo výške pár sto mil. SKK, ale zase ušetrí na prevádzke a opravách.
Andrej napísal:Myslel som to tak, ze dnes by to postavil na 3+3 s tym, ze ked intenzity prekrocia urcitu hranicu, prestavia to na 4+4. Preto on sam by mal motivaciu stavat co najefektivnejsie s vyhladom do buducnosti. Taktiez by co najefektivnejsie vyriesil MUK a neboli by tu riesenia vyplyvajuce z vplyvu niektorych ludi
teoretik napísal:a co keby sa postavilo:
1. 3+3 pruhy na BA-TT
2. D4 juzna vetva
3. 2+2 pruhova D/RC BA-Sered
4. 1+1 R7 az po LC![]()
V tom pripade by rozsirenie BA-TT na 4+4 nebolo tak skoro potrebne, lebo by v podstate existovalo az 6+6 pruhov pre smer BA - sever/vychod
Dialniciar napísal:1 MÚK v hodnote 0,7 mld. SKK ti prekáža a dáva dôvod na to, aby si "daroval" úsek za 30 mld. SKK na 25 rokov do budúcnosti
Dialniciar napísal:teoretik napísal:a co keby sa postavilo:
1. 3+3 pruhy na BA-TT
2. D4 juzna vetva
3. 2+2 pruhova D/RC BA-Sered
4. 1+1 R7 az po LC![]()
V tom pripade by rozsirenie BA-TT na 4+4 nebolo tak skoro potrebne, lebo by v podstate existovalo az 6+6 pruhov pre smer BA - sever/vychod
teoretik, to, čo si ty napísal, je pekné, len žiaľ rozdiel medzi 3+3 a 4+4 je cca. 10 mld. SKK a za to nepostavíš ani 2. a ani 4. bod, ba čo viac sotva by si za to mohol postaviť bod č. 3 (jedine s využitím SC-Sereď).![]()
Takže to už radšej rovno 4+4 ... a je to 8 pruhov.![]()
Používatelia prezerajúci si toto fórum: cPalo a 12 hostí.