Stránka 136 z 184

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 01. Aug 2017 21:23
od dunaj
Pokiaľ viem, OZ Triblavina sa odvolalo s tým, že križovatka bola povolená iba ako dočasná a napojenie stavby malo byť až po rozšírení I/61 na 2+2 (ak to niekoho zaujíma). Žiada zmeniť PD na 2+2.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2017 06:41
od Rasťo
V stavebnom povolení na tú križovatku bolo napísané, že nebudú odbočovať cez špičky a bla bla. Akonáhle tam bude semafor tak je so starou seneckou koniec. p. Developer prišiel k pozemkom vďaka pozemkovým úpravam, Ivančania sa aj bránili, ale starosta je "na strane " developera vo všetkom. Aspoň že mu ten Amazon nevyšiel. https://dennikn.sk/116294/byvaly-sused- ... re-amazon/
Viete si ale predstaviť ktorá logist. firma by prišla do areálu kt. je min zo strany BA nepoužiteľný každý deň od cca 15:15.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2017 06:47
od dunaj
Niekde som este cital, ze na D1 maju ist kamiony cez kruhac pri Bernolakove. Tam otocka o 180 a spat na dalsiu svetelnu urovnovu krizovatku pri odbocke na prepoj I/61-D1 MUK Triblavina.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2017 08:38
od Laky
Myslim že ak tam dajú semafori, tak to tam upachau este viac ako je to teraz :D :D pooobede. Tak OZ drzim palce, pokial sa bude tak byt ako za kolektory aj za Starú senecku, možno ich kúštičok aj budem mať rád. Lebo nič nie je dôležitejšie ako stara senecka na 2+2. Obchvat by som začal stavať až po jej rozšírení do SC alebo aspoň po Trivblavinu.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2017 16:21
od dunaj
Aby ste mali predstavu, že čo tak OZ Triblavina robí po večeroch...
https://drive.google.com/file/d/0B8A_sH ... sp=sharing

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2017 21:17
od Hank
expwy napísal:
Hank napísal:Cize napad 4+4 za predchadzajuceho vedenia je spravny, odovodneny a podlozeny a terajsie vedenie ho len zle technicky realizuje?

Vychádzal z vtedy spracovaných dopravno-inžinierskych podkladov a dopravných modelov, ktoré boli spracované k DSP D1 BA - TT a D4. Pre výhľadové obdobie roku 2030 vychádzali v špičkových hodinách už hraničné hodnoty pre 6-pruh od D4 po Blatné.

Určite reálnejšie a triezvejšie odhady ako tá megalománia z roku 2009 pre 10-pruh aka 2+3+3+2 aka 6-pruh a kolektory až do Trnavy.

Do 2030 by to malo vydržať, ale mohli na to pružne reagovať a zmenou stavby pred dokončením to definitívne rozšíriť s prípravou na 4 pruhy smerom od Blatneho, aby sa to tam nemuselo zase rozkopávať, aj keď je otázne kedy sa vôbec bude realizovať samotné skapacitnenie medzi BA-SC.


No, ak su postupy na vypocet tych podkladov a modelov z rovnakej doby a na rovnakej urovni ako stavebne normy, tak sa nedivim, ze vychadzaju vselijake nezmysly. Nie je od toho schvalovaci organ, aby vypocty bral iba ako jeden z podkladov a nie za slovo bozie? Ukazuje sa, ze teraz aj 2+2 na Blatnom relativne v pohode staci (minuly piatok poobede tam bolo zdrzanie kolko? 5 min.?). Ano, viem, ze je leto. Aj za bezneho roka by vacsinu dna postacovalo 2+2, v spicke 3+3 staci bez problemov. Parafrazujuc skusenejsich kolegov z inych vlakien (D3) - ze su na cestach kolony patri k zivotu a je to dan za to, ze vsade chodime autom, zvyknite si. To plati aj na D1. Megalomanska a zbytocna stavba nemusi byt len most v 100 m vyske.

Jediny realny vyznam D4 (okrem potencialnej moznosti rekonstruovat niekedy Pristavny most) je, ze umozni diverzifikaciu vstupov do BA. Nie prejazdov, ale vstupov, pretoze problem BA samozrejme nie je tranzit ani omylom (staci sa pozriet kolko vozidiel je na D1 pred Auparkom, pretoze iba to je tranzit a aj to nie vsetko). A z logiky diverzifikacie vyplyva, ze je lepsie mat viac "mensich" vstupov ako par "velkych".

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 03. Aug 2017 14:01
od Laco
Včera bola vykonaná zaťažkávacia skúška mostu pri Blatnom. okrem toho je to tam pekne rozrýpané, všimol som si že už dláždia ostrovčeky.
Termín otvorenia mosta 28.9.2017 (neviem prečo práve cez sviatok, možno pre menší chaos?), len neviem či aj s južnými vetvami...

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 03. Aug 2017 16:37
od garip
ale 28.9. ziadny sviatok nie je, ibaze by si myslel 29.8.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 03. Aug 2017 20:55
od Laky
Siel som okolo Blatenho. Okolo 17 00 tam nebolo ani nohy. Takto sa naozaj dialnice nebuduju. Ak by sa maklo aspon na dve zeny už to mohlo byt hotove.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 03. Aug 2017 21:41
od Vlados
A vieš že máš pravdu :) Ak by každý robotník mal 2 ženy tak by musel 2x toľko zarábať a rád by pracoval na 2 zmeny :D

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 03. Aug 2017 22:19
od nevo83
Laky napísal:Siel som okolo Blatenho. Okolo 17 00 tam nebolo ani nohy. Takto sa naozaj dialnice nebuduju. Ak by sa maklo aspon na dve zeny už to mohlo byt hotove.


no zasa budme ludia vonku su 40tky.... este aj o 19h je fest horuco

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 04. Aug 2017 05:59
od Laco
garip - ano, chcel som napisat 29.8. :)

s tou pracou v horucavach to mozno nieje take jednoduche... mozno nejake predpisy obmedzuju pracu v takych horucavach.
inak dnes rano pred 6:00 tam uz nejaky bagrista driftoval...

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 04. Aug 2017 10:32
od dunaj
Rasťo napísal:Ináč bolo zverejnené predĺženie územka na rozšírenie seneckej a napojenie triblavina- senecká. Pozitívne, že to aspoň nezabudli predĺžiť.
http://www.bernolakovo.sk/wp-content/up ... a-1_61.pdf


Rasťo, o predĺžení platnosti ÚR alebo SP treba právoplatne rozhodnúť do skončenia jeho platnosti. Sú tam prekluzívne lehoty.
Takže toto žiaľ súdruhovia nestihli.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 07. Aug 2017 20:34
od ullsus
Clanok aj o tom ako sa planuje tendrovat buduci rok rozsirenie BA-SC(pravdepodobne asi len po otvoreni dlhovej brzdy), triblavina od zaciatku 2018, a ako Vajnory a obcianske zdruzenie skomplikovali aj celu vystavbu D4...

https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clan ... p_rightbox

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 09. Aug 2017 07:05
od Laco
Pribudla nova tabulka v smere od Blatneho na most navadzajuca na D1 smer ZA a BA. Zatial schovana za docasnou "pozor vyjazd vozidiel stavby". gallery/image_page.php?album_id=117&image_id=37713

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 09. Aug 2017 07:23
od mehturt
Taká malá pred diaľničnou križovatkou?

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 09. Aug 2017 21:31
od spamovy
ullsus napísal:Clanok aj o tom ako sa planuje tendrovat buduci rok rozsirenie BA-SC(pravdepodobne asi len po otvoreni dlhovej brzdy), triblavina od zaciatku 2018, a ako Vajnory a obcianske zdruzenie skomplikovali aj celu vystavbu D4...

https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clan ... p_rightbox


Mrva se hlasi..

https://janmrva.blog.sme.sk/c/461458/ze ... 4-ad1.html

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 10. Aug 2017 05:53
od Laco
vytvoril aj elektronicku peticiu za kolektory (odkaz v tom blogu) kde sa podpisalo v tomto momente uz vyse 4700 ludi. Smutne ako sa ludia nechaju obalamutit, podla mna je to najma lenivostou, lebo dnes sa uz nikomu nechce ani trocha zamysliet, ci porozmyslat nad vecami a dat si informacie z roznych zdrojov do suvisu...

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 10. Aug 2017 07:57
od expwy
V pohode, veď keď sa náhodou stane županom, môže ich začať realizovať.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2017 13:25
od ullsus
MÚK Blatné: práce na vodorovnom dopravnom značení, zvislé vyzerá byť hotové.

https://www.facebook.com/D1Blatne/posts ... 2987908925

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 14. Aug 2017 07:49
od pohodak
skvele je, ze pred mostom je na I/61 obmedzenie MPR na 70 km/h a vyzera to byt trvala znacka, ak tam toto nechaju bude to jednak skvele ryzovisko pre policajtov a dvak neskutocna debilina ked na mieste, kde su odbocovacie a pripajacie pruhy na ceste 1. triedy obmedzia rychlost na 70 km/h, potom nech rovno po celom slovensku daju na kazdu krizovatku cesty 1. triedy obmedzenie na 50 km/h :roll:

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 14. Aug 2017 10:33
od Laco
mozno norma kaze 70km/h kvoli tomu, aby nevznikli kolizne situacie pri odbacani z D1 od BA dolava na SC. presnejsie: ono vodicovi iducemu z D1 sa moze zdat ze od Blatneho nic nejde, lenze vrchol zakrivenia mosta je relativne blizko, tak moze vybehnut niekomu kto ide "predpisovych" 100 :)
... to iste plati aj pri odbacani dolava z D1 od TT na Blatne (mimochodom, bude tadial niekto chodit? :)) a autami iducimi po 61 od SC.
to je ale len taky prvy moj tip, nemusi to byt tak.

Tak ci tak, ak tam ta 70 ostane, 70 tam nikto nepojde, to je jasne. minimalne po vrchol mosta. potom sa bud bude plynulo pokracovat alebo sa bude dupat na brzdu kvoli merajucim organom :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 14. Aug 2017 12:02
od Hank
To su take nase slovenske stavebne zvyklosti - dat do dialnicnej krizovatky dve tvrde lave odbocenia ako keby to bola krizovatka niekde v poli medzi dedinami. Potom sa to "riesi" znizenim rychlosti.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 14. Aug 2017 12:08
od pohodak
zas tato krizovatka nie je nejak velmi vyznamna, takze to ze je v dietnejsej forme je podla mna OK, ja len hovorim ze dat 70ku na novej stavbe tam, kde su pripajacie aj odbacacie pruhy je z mojho pohladu dost velky fail a potom mozu chlapci znizovat MPR na dalsich 40 krizovatkach po celom slovensku

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 14. Aug 2017 12:55
od Hank
To samozrejme suhlasim, len vychadza to aj z nevhodneho stavebneho riesenia + uplatnovania svazackeho: "Viac znackami za zvysenie bezpecnosti!"

Aby som Ta "utesil", ze su aj horsie krizovatky, tak tu je napr. odbocovaci aj pripajaci pruh a dokonca aj zakazane odbocenie vlavo z vedlajsej cesty a aj tak max. 70
https://www.google.sk/maps/@48.8768936, ... 6656?hl=sk.