Stránka 134 z 184

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 22. Júl 2017 21:42
od Laky
Lenze rok po roku ide a robi sa doslovne NIC. Ani stara senecka, ani triblavina a ani obchvat. Len sa tam suchcu s Blatnym. V Rakusku by to maili uz davno spravene. Neviem preco nemakaju 24 hdin denne. Mali tak brutalne dobre pocasie, že to uz mohlo byt, A nie cakat do decembra. Ak si niekto mysli ze stara senecka bude rozsirena do roku 2025 -2030 tak sa pekny mýlli. NDS to sice zobrala pod sebe ale je finančne na dne ako ostane institucie. Staru senecku po SC ani nemaju kadiea tahat. A ak chcu do Sc 2+2 takto musia stavat uplne novu cestu, mimo dnesnej a to je uplne nerealne. To su len sluby na zapchanie usí.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 22. Júl 2017 22:30
od dunaj
Laky, súhlas na 100%. PR oddelenie NDS funguje značne lepšie ako odd. BOZP:

https://www.ndsas.sk/press/spravy/nds-p ... triblavine

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 23. Júl 2017 11:51
od aquila
NDSka robila co mala a robila to nadpomery dobre, az som v soku, ze takto promtne reagovali. cize u mna palec hore. a je fajn, ze to tam pekne aj zdovodnili preco su kolektory hlupost

@Laky: problem ma bohuzial svoju klasicku slovensku podstatu a siaha k najhorsiemu rozhdonutiu co slovensku infrastrukturu postretlo. Rozdelenie SSC na NDS a SSC. to bola najhlupejsia vec vobec.

uz predtym to bolo take vseliake, ale ked to bolo SSC, tak bola aspon snaha riesit nejake obchvaty, jednicky a podobne. ale od rozdelenia SSC ako keby prestala existovat.
este horsie je, ze to uz bude skoro 20 rokov a tento investicny dlh sa neda zvratit.

detto sposob myslenia, ze vsetci sa spoliehaju na dialnice, co je uplne chore.

vsak rozsirovanie I/61 sa zacalo riesit este ked bola SSC ako jedna organizacia. aj dialnice aj I/61.
ked sa zacala riesit uz rozsirovanie D1 vtedy sa maximalne pozemkovych oligarchom zo SDKU a aj zo SMERu podarilo prepasovat velmi luxusnu na tie casy (bolo pred prvou krizou) MUK triblavina.
uz vtedy bolo uplne sialene pocitane s kolektorami na krizovatke, ktore je v poli a bude obsluhovat par domcekov z okolia!!

3182

ale potom si jedno aj druhi oligarchovia potlapkali po pleci a povedali, ze SSC I/61 nebude rozsirovat,tak nabalime nezmyselne kolektory na D1 a potom zacalo peklo lebo to tlacila aj radicovej vlada. pri pozemkovych cachroch sa pravica aj lavica vzdy zhodla v bratislave...

len potom zistil stat, ze to bude sialene drahe .. a je to aj blbost..

je skor skoda, ze nikto nema gule povedat, ze zrusime nielen kolektory alej MUK triblavina a MUK cierna voda/vajnory. najma tu posledne menovanu by mali zrusit, lebo ta sialene predrazuje celu D1 a jej rozsirenie, lebo kvoli tejto hlupej krizovatke a musi zvysovat nivelita D1.

a to vdaka sudruhovi mrvovi, ktory uz tretie obdobie blokuje rozsirenie I/61 .. a samozrejme silne podfinancovana SSC ma aspon aliby, ze preco sa nevenuje I/61 ..

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 23. Júl 2017 12:21
od ullsus
Dalsia diskusia u Brana Zavodskeho na temu kolektory...

https://www.youtube.com/watch?v=lPMXcQE54oU

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 23. Júl 2017 13:56
od aquila
Bohuzial mal som sudruha Mrvu z OZ Kriklavina tu cest pocut. Uplne demagog a klamar. Asi najlepsie to ilustruje jebo bohorovne klamstvo , ze na tom malom kruhaci vo Vajnoroch su intenzity 50 tisic / 24 hodin . Asi je tam nejaky specialny kruhac ked nasobne prekracuje aj teoreticky maximalnu intenzitu :D

Ale hej ukazujeto, ze OZ Kriklavina ma medialne zazemie a mozu klamat kade chodia a nikto ich nekonfrontuje s faktami...

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 23. Júl 2017 14:49
od Pascalwb
Kks, to sa nedalo pocuvat, to je taky pripad ako Fico, len si melie svoje a hra sa na zachrancu sveta. Preco si tam moderator nepozve aj niekoho z opacnej strany.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 23. Júl 2017 14:56
od aquila
Lebo maju medialne hyeny na svoje strane. Vsak teta tana tam uz bola, v SMEcku maju zanietenu zvazacku KS, a tak dalej, matovic v parlamente..

Skratka na to ze ich podporuje realne par ludi (vid protest o pol tucte ludi pred ministerstvom :D) tak maju sialeny medialny priestor..

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 23. Júl 2017 21:18
od ullsus
Dnes večer už smerom z Bratislavy sa prechádzalo po novom povrchu, ten CB Kryt je naozaj fajn takisto aj odstavný a nové zvodidla na krajnici, úplne ako niekde na A1 v rakúsku, kiežby bol celý úsek BA-TT takýto moderný (v dohľadnej dobe myslím :D )

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 24. Júl 2017 00:09
od ullsus
BTW neviete či sa CB kryt bude realizovat aj počas (dúfam že čoskoro reálnej) výstavby MUK Triblavina podobne ako v Blatnom? Alebo sa to pripojí na starý povrch?

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 25. Júl 2017 11:34
od Rojko
37605 čo poviete na takéto riešenie ??
červená - obchvaty
modrá - rozšírenie (2+2)
fialová - D4
kolieska - mimoúrovňové križovatky

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 25. Júl 2017 14:31
od Laky
Rojko velmi mily nakres. ja som sa zameral na staru senecku. Ona sa da rozsirit tak max po kruhac v bernolakove bez väcsich nakladov. Dalej to uz nepojde, Tam su už stavby. Pumpa na jednej a bytovka na druhej. Tiez od Velkeho Bielu ta obchádza do SC nepojde. Po prve tam krizujes kolajovu dopravu, a hned za stanicou vo Velkom Biely je aj jazero. Tadial to tiež nepôjde.To by bolo extra drahe.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 25. Júl 2017 14:55
od aquila
inak nic nove si nenakraslil, to je v plane v principe :) aj ta grobska tangenta .. dokonca kraj ma na nu z eurofondov po novom 10 mio euro, ale kasle na to. predtym mali dokonca 36 mio euro, ale presunuli peniaze inde ..

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2017 05:17
od Rasťo
Predseda vuc o d1 a seneckej horlivo diskutuje na facebooku. Obhajuje kolektory jak žeravy. Diskutujuci ho konfrontuju s tym čo vlastne spravil za 10 rokov vo funkcii a 8000 plat pre integrovanu dopravu. Neodpovedal.... lebo neurobil nic. Pritom zachytne p&r mali podla mna z vuc kofinancovat a nie nechavat na starostov.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2017 11:21
od arts
Tak ako aj Mrva zas obhajuje kolektory ako divy. Ale tento komentar ma pobavil :

Ján Múdry · 3:27 Príďte na východ tú diaľnice nemáme iba rozbité cesty

Ján Mrva · chodi Vam tade 150tis aut denne cez prazdniny v sobotu 250tis??? prosim pravdivu odpoved?

Odkial mrva prosim zobral 250tisic vozidiel ? cez prazdniny ? ved Teraz su cesty total prazdne....

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2017 11:50
od aquila
Z toho isteho zdroja ako 50 tisicove intenzity na kruhaci vo vajnoroch...
Vycucal si to z prsta po fakt kvalitnom matrosi s realitnymi oligarchami, ktorym musi splatit co slubil a tak preto kvika ako besny ;)

Ale ja sa len uzderujem, aspon svojimi klamstvami zosmiesnuje nielen seba ale aj celu OZ Kriklavina

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2017 12:54
od ullsus
Akurat skoda je ze s tymito svojimi cinnostami znemoznuju pokracovanie MUK Triblavina ak tomu dobre chapem.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2017 13:01
od aquila
Ano presne ,podla hesla zdrzujeme co to da. Namiesto tohto roku bude triblavina najskor 2019 reps realisticky to vidim skor na rok 2020 t.j. pred parlamentnymi volbami

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2017 13:07
od ullsus
A tam sa teda ma tiez menit povrch ako na blatnom?

Resp. ked tak nad tym premyslam tymto konanim nezdrzuju aj vystavbu D4? Teda samotnej MUK Ivanka Sever? Tym ze nebude triblavina... prakticky sami dalej posuvaju cas kedy mohla byt dopravna situacia lepsia, uvidime este ako dopadne VUC v BA mozno sa tam zvoli niekto, kto konecne zacne riesit dopravu.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2017 14:14
od arts
Ja som myslel ze d4 aj r7 maju povolenia a bolo tam pisane ze je to pravoplatne a jedine to moze preskumat sud a teraz pozeram na stranke telecom.gov ze vsetky rozhodnutia boli napadnute nejakou pravnickou firmou tak neviem , uz tomu nerozumiem :?: :roll:

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2017 14:41
od aquila
hej, vsak napadnute mozu byt. je to legalny pravny krok, a tym oligarchom v okoli ide ozaj o vela. takze netreba sa cudovat, ze kopu nozickami.

ale stale ma prekvapuje, ze sa na ministerstve nenajde niekto, kto ma gule a aspon nezrusia krizovatku cierna voda. vsak len ta samotna predrazila stavbu o minimalne 100 milionov euro ak nie viac..

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2017 15:25
od expwy
Podľa mňa križovatka ČV a jej situovanie na okruhu D4 má momentálne oveľa väčší zmysel ako Triblavina na D1. Pretože bez existencie Grobskej tangenty je zmysel Triblaviny neplnohodnotný. Je to niečo ako križovatky Schwechat-Sud, Rannersdorf alebo Vorarlberger Allee na S1 vo Viedni. V Mníchove na A995 Unterhaching, Taufkirchen, Oberhaching, na A99 Ottobrunn alebo Kirchheim bei Munchen apod, ktoré pomáhajú distribuovať niestnu a regionálnu dopravu po okruhu a následne na hlavné vstupné a výstupné radiály.

Jej cena nie je určite 100 mil €, keďže cena skapacitnenia úseku D1 Vajnory - Triblavina s križovatkou D1/D4 je odhadovaná na sumu do 120 mil. €.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2017 16:02
od aquila
vychodny obchvat by tento problem vyriesil lepsie, spolu prestavanie rybnicnej na 2+2 ako skutocna mestska komunikaciu, ktorej ale zle parametre ideme zase zbytocne suplovat dialnicou D4.

keby bola rybnicka 2+2 aj urovnovo, a bol by pri vajnoroch aj upgranudy na kruhac aspon velkosti pri krematoriu na I/2 tak neni treba ziadnu MUK cierna voda

nehvori o nakladoch na samotnu krizovatku, ale ze celkovo predrazila project aspon o tych 100 mio, lebo kvoli tejto krizovatke sa musi zbytocne zdvihat nivelita dialnice, co vyvolava kopou zbytocnych investicii, a najma vyluk na samotnej dialnici ..

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2017 16:08
od expwy
Križovatka Čierna Voda nemá nič spoločné so zdvíhaním nivelety D1. Ozrejmím:

V procese DÚR a ÚR boli požiadavky MČ Vajnory pre úsek D4 od križovatky D1 po Raču zhruba nasledovné:
- vedenie D4 popod D1
- kolektory v celej dĺžke D4
- križovatka ČV na ceste 1082 a križovatka Cepit prepojené kolektormi
- diaľnica v priestore medzi kolektormi v úseku križovania cesty 1082 križovatky ČV a križovatky Cepit vedená v zasypanom tuneli
- protihlukové bariéry na kolektoroch a na diaľnici skoro v celej dĺžke trasy
- preložky a vybudovanie cyklotrás pomaly v celých Vajnoroch

ak som na niečo zabudol, tak sorry.

Vedenie D4 popod D1 bola bezpodmienečná požiadavka MČ Vajnory, aby D4 bola ako tak priechodná v katastri Vajnor. Nechceli dopustiť, aby D4 viedla ponad D1 kvôli vysokému násypu na D1 a mali obavy zo šírenia hluky prakticky na celej trase.

Tvrdými rokovaniami a odsunutím križovatky ČV kúsok za cestu 1082 a spojením s plánovaným severným obchvatom Vajnor a pripojením na Cepit sa prakticky dosiahlo:
Vypustenie kolektorov v celej dĺžke D4, vypustenie tunela a nahradenie ekoduktom, vypustenie samostatnej križovatky pre Cepit, okresanie cyklo-požiadaviek a mnoho ďalšieho...

Ja osobne považujem výsledný stav za to najlepšie, čo sa v tej dobe dalo vyrokovať.
Pokiaľ bude mať u nás samospráva takúto moc vydierať štát pri stavbe akejkoľvek infraštruktúry a pri tom nulové povinnosti, tak to bude mať od ideálu poriadne ďaleko.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2017 16:31
od aquila
ale ma spolocne, lebo tym, ze podmienovali viest D4 popod D1 ako aj MUK vajnory/cierna voda su sialene vela vyvolanych investicii.

co sa tyka Mrvovych / MC Vajnory poziadaviek, to sme sa vratili do 90tych rokov ala 30 milionove ihrisko na umelom kopci v sverepci.

To sa malo razne zamietnut, ze to nema nic spolocne s dialnicou.

Ano je verejne tajomstvo, ze Mrva je povedze zainteresovany v Cepit a tomu aj vsetko podriadil. On uplne kaslal na obcanov na vychodny obchvat Vajnor, jemu neslo o nic ine ako napojit CEPIT (preto tie kolektory, potom MUK), aj ked vznikla uplne nezmyselna, nelogicky zalozena krizovatka CV v podobe ako ju vidime teraz.
Keby aj just D4 isla na vysokom nasype, daju sa tam protihlukove steny ala Schwechat a je po probleme.

V Rakusku toto maju radovo lepsie poriesene, tam sa riesi dialnica a Bund riesi krajinu, kym Land zase riesie cesty okolo, ze sa to moze stavat naraz, ale kazdy plati co treba.

Keby bol aj takyto system u nas, tak by Mrva a mini pidi dedina MC vajnory nidky nevzisli s takymito poziadavkami.

V najhorsom pripade by sa usek D4 raca - D1 nestavala hned. a to by uz mal na triku Mrva a ludia by ho k tomu dokopali.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2017 17:00
od arts
On je cvok ? Naco chcel aj popri D4 kolektory ? Jemu z tych kolektorov nacisto musi hrabat.

Muk CV nebude mat po pripojeni triblaviny na ciernu vodu moc vyznam ..ale tak co uz.