Stránka 128 z 184

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 01. Máj 2017 14:51
od Vlados
Už je nejaký výsledok z toho pilotu? Zdá sa mi jeho, kdekoľvek na D1 BA-ZA alebo na D2 Lozorno - Lamač by to malo význam. Teraz budeme mať výsledky maximálne pre hornú-dolnú.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 01. Máj 2017 22:54
od StVO
Na to je ešte príliš skoro, v produkčnej prevádzke je necelých 5 mesiacov. Kalibrácia algoritmov prebiehala od 30.6, skôr sa nedalo, lebo tam bola obmedzená rýchlosť, čo by kontaminovalo merania. Od októbra do decembra bola slepá prevádzka, v decembri sa spustila produkčná. V zásade by som zatiaľ povedal len toľko, že dobre to majú tí Nemci vymyslené a každá naša odchýlka od toho je len zmena k horšiemu..

Inak intenzity sú tam málo cez 30.000, čo je na líniovku naozaj pomerne málo, aby bola efektívna, ovplyvňovaná je najmä premávkou na konci riadeného úseku (Lafranconi), tam si počína zatiaľ slušne, len bude treba niečo urobiť so zberom dát práve na Pečni, lebo tie staré anglické sčítače sú fakt na .... Minulý rok namontované české sú naopak super, spoľahlivé a presné. Ale po sprevádzkovaní D4 bude mať význam aj tento úsek, dokonca je plán potom spraviť líniovku aj v opačnom smere. Na D1 je jednak plán niekedy (zrejme až s pripojením R7) nahradiť manuálne riadenie Pečňa - Vajnory líniovým riadením a potom predĺženie línie po Blatné, v opačnom smere začiatok cca 3km pred Blatným - ale to všetko ako súčasť rozširovania na 8-pruh.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 02. Máj 2017 20:48
od Vlados
Tú liniovku mohli potiahnúť ešte kúsok ďalej a zahrnúť do nej PDZ čo je 350m ďalej (ďalšie je až o +2km ďalej). Miesto kde sa pripája vetva od D1 (pod nezahnutým PDZ) práve "riadi" celú líniovku. Keď sme už pri moste, nevieš kedy sa doplní tretí pruh na moste ako bolo plánované?

Prosím admin o presun viacerých príspevkov do témy viewtopic.php?f=43&t=1512.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 03. Máj 2017 11:10
od Čumil
Musim vyslovit NDS velku pochvalu za informacie o stavbe krizovatky Blatne na facebooku. Pekne fotky a cerstve info kazdy den.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 03. Máj 2017 16:28
od Pascalwb
Yop, keby sa tak vsetko robilo. Most cely osadeny, mozno to +/- aj na cas stihnu.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 07. Máj 2017 22:13
od Laky
ahojte. Dnes som siel okolo Blatné, a vládol tam čulí ruch (nedeľa) Svahy na nadjazde majú už pekne upravené. Myslím, že termín stihnú. čo ma ale prekvapilo, bola ta obchádzková trasa , ked som siel do SC. Je tam obrovský krater v ceste, skoro som tam nechal nápravu. No otras. A pred dvomi týždňami tam nič nebolo. Ako keby to tam omylom traktor zaoral.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 07. Máj 2017 23:30
od mareks96
životnosť obchádkovej trasy je primeraná tomu, že to je obchádzková trasa, teda asi pol roka. očividne sa už začína rozpadávať.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2017 06:22
od Laco
naozaj pekne foto a video - na predoslej strane :)
dnes rano na stavenisku MUK Blatne pribudla betonpumpa. ze by uz isli liat mostovu dosku? ak maju do Jula stihnut sprevadzkovat most tak by to uz asi mali zacat liat vzhladom na dobu zretia betonu...
Predpokladam ze pri betonovani dosky znova uzavru D1. A tiez ze ten beton bude treba polievat nech nepopraska. Pri tom polievani sa uz nebude musiet uzavriet dialnica? lebo vzdy je riziko ze voda splavi nejaky betonovy ulomok dole na dialnicu... alebo to bude nejaky speci beton ze ho netreba polievat?

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2017 17:53
od Pascalwb
Podla toho co pisali pri poslednej uzavere na fb, to vyznelo tak, ze uz sa uplna uzavierka neplanuje. Rano tam bolo aj dost miesaciek.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2017 18:47
od Rio13.zm
:) ake zretie betonu, ake polievanie, dnes spravis platnu, zajtra ukladas dt-cka.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2017 06:03
od Laco
@Rio13.zm: no ja neviem akou technologiou sa to bude robit... vraj sa da aj tak betonovat, ze do betonu sa primiesa jemna ladova drt, ktora potom vnutorne ochladzuje beton pri zreni. a beton urcite musi zriet. cas na to potrebny sa asi da skratit podla toho, aky sajrajt sa don primiesa. urcite v jeden den nevyleju dosku a na druhy den tam budu davat asfalt / liat ho do dt-ciek ;)
a ano, ked sa stavia rodinny dom, na druhy den po vyliati dosky sa po nej da v pohode chodit, a jemne ho zatazovat zopar radmi muriva. na zaciatku to zreje najrychlejsie, zretie postupom casu klesa a je dolezite ho plne nezatazovat po urcity bod vyzretia, mudrovat tu nebudem lebo do toho az tak nevidim... :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2017 08:52
od Vceliak
O zretí betónu na rodinnom dome niečo viem (B20). Na druhý deň môžeš normálne zaťažovať, len opotrebuješ povrch. Odšalovať môžeš až po troch týždňoch.
Predpokladám ale, že na mosty sa nepoužíva liaty betón, ale vybrovaný/zhutnený. Keď sa vyrábajú betónové diely vo forme, tak okamžite po naliatí a následnom zhutnení ich vyberajú z formy. Ako to funguje na moste, to si môžeme len domyslieť.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2017 13:14
od aquila
inak uz mame konecne aj oficialne to co sme tu tvrdili uz viaceri, ze preco sa starosta vajnor stara do krizovatky, do ktorej ho nic neni. mal povodne kandidovat za zupana na Siet, ale kedze sa rozpadla, tak sa prida do zaplavy kandidatov :)

cize OZ triblavina bol vlastne len taky predvoj ako zabetonovat zopar zvyskov exSDKU,exSiete na kraji a samozrejme ochranu lokalnyc oligarchov

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2017 09:06
od fh
Na tej križovatke Triblavina to pekne smrdí, oligarchovia sa pekne nabalia aj na tejto variante čo sa ide stavať, to len aby si nemyslel niekto že to bol súboj zlých a dobrých. Jediné pozitívum je že sa ušetrí na kolektoroch. Ostatné je len o lobbingu ktorý je aj tu :lol: :lol:

viewtopic.php?f=35&t=22507

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2017 09:42
od aquila
vsak to tu aj spominame, ze tu nejde o suboj dobry a zlych, to by bolo ak by niekto protestoval za zrusenie krizovatky triblavina a cierna voda/vajnory.

inak je to len suboj dvoch oligarchicko realitnych skupin, na jednej strane odpad okolo Siet/SDKU/lokalna oligarchia a na druhej starland a J&T.

paradoxne teraz je to mensie zlo J&T ako lokalna oligarchia .. ktora tuto krizovatku navrhla paradoxne ako prva ..

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2017 14:21
od sapphire
btw. na MUK TRiblavina je kruhac spraveny uz aj na strane Vajnor

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2017 14:23
od sapphire
pozeral som teraz nove fotky z Blatneho, to betonuju takto po kuskoch? Som myslel ze donesu ten stroj co maju v ČR, co spravi celu sirku dialnice na jeden zatah

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2017 14:53
od Laky
Ta Triblavina sa kedy aj normalne rozbehne? Už môžu stavať nie? Zatial to tam len pomaly lepia. Možno čakajú, kým Blatné bude hotové. Inak už je OZ Triblavina menej počuť. Ási sú už zmierený s aktuálnym stavom.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2017 19:42
od michaelse
oo este ich budes pocut :-) napriklad mrva ide ide do volieb na BSK,to este bude tancovacka

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2017 22:37
od stanog
Keby este voliči pochopili že robenie si kampane formou "boja" za také či onaké riešenie Triblaviny je len okrádaním vodičov - voličov, keďže v konečnom dôsledku tí najviac doplácajú na to že sa nestavia resp. dlhou rozostavanosťou rastú náklady. Pritom ani jedno z prezentovaných riešení neriesi podstatu problému skutočných občanov dotknutého územia a to skapacitnenie či predĺženie a napojenie miestnych ciest. Či už kolektory budú alebo nie, ani jedna obec ešte nezačala pripravovať napojenie svojich ciest, nehovoriac o tom že ani peniaze ešte nezháňajú. Takže v konečnom dôsledku všetkým lokálnym politikom vyhovuje že sa nestavia. Lebo inak by museli vysvetlovať občanom že miesta napojenia na nadradenú infraštruktúru sú, ale oni ešte nemajú ani peniaze ani povolenia na pripojenie ich miestnej. V konečnom dôsledku ani jeden z developerov nepostaví ani kus verejnej komunikácie v prospech občanov a to som veľmi zvedavý za aké peniaze pod miestne cesty predajú BSK či obciam pozemky pod ne a či vôbec. Krásny príklad je cesta 503 medzi Sencom a Pezinkom ktorú developeri totálne preťažili, ale nik z nich do jej skapacitnenia ale ani akejkoľvek opravy nedal jedine Euro.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 13. Máj 2017 13:25
od Pascalwb
sapphire napísal:pozeral som teraz nove fotky z Blatneho, to betonuju takto po kuskoch? Som myslel ze donesu ten stroj co maju v ČR, co spravi celu sirku dialnice na jeden zatah


Kde su dostupne tie fotky, na nds ani fb kriz. blatne som ich nevidel. dik.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 15. Máj 2017 13:33
od sapphire

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 15. Máj 2017 14:38
od PK
Jedna provokacna otazka. Ak sa ma vystavba krizovatky Blatne pomoct dopravnej situacii v Ba a okoli, preco sa pred obmedzenim D1 pri Blatnom nespravil docasny odbocovaci pruh na Senec? Rychlost je tam znizena na 60km/h netreba ziadne parametre zakrut, dlzky odbocovacich pruhov. Len par desiatok metrov asfaltu o sirke 3m co by odviedol prud aut na cestu 61 smer juh do Senca. V podstate sa tam jedna o 50m asfaltu.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 16. Máj 2017 13:43
od sapphire
ja skorej nechapem preco to uz o kusok nepredlzili a nerobia to rozsirenie uz od existujucej odbocky na Senec z D1 a ak je to koli uzkej MUK Senec tak od nej, to odpocivadlo je tam uz aj tak na nic, kludne to mohli rozrypat

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 16. Máj 2017 17:53
od Pascalwb
Tipujem, ze je to koli docasnej obchadze koli mostu, ktora sa napaja na D1 prave tak kde sa zacina rozsirovanie. Sice mozno by to islo potiahnut.