Most Klčov na JaJa2 nie je prvý realizovaný týmto stavebným systémom na Slovensku /skoro som spadol zo stoličky/. Má predchodcu, ktorému akoby z oka vypadol, aj stĺpov majú narovnako:
Most 203, dálnice D1, Povážská Bystrica, Slovensko
Realizace 2010
Dálniční most celkové délky 241 m s rozpětími od 35,50 do 42,00 m
je tvořen dvoutrámovou konstrukcí betonovanou postupně, po polích,
v bednění zavěšeném na výsuvné skruži.
SHP: alternativní návrh
realizační dokumentace stavby
ve sdružení s Alfa 04, Bratislava
viac:
http://www.shp.eu/strasky-husty-a-partn ... slovensko/Existuje aj mutácia s premenlivou výškou dvojtrámu:
Most přes Olichovský potok, rychlostní komunikace R1, Slovensko
Realizace 2011
Most celkové délky 274 m tvoří spojitý nosník o 7 polích s rozpětími 33 + 5 x 41 + 33 m. Nosnou konstrukci tvoří nepřímo podepřený dvoutrámový nosník proměnné výšky.
SHP: alternativní návrh
projekt pro stavební povolení
realizační dokumentace
viac:
http://www.shp.eu/strasky-husty-a-partn ... slovensko/