Teoreticky pri búraní mosta mala byť diaľnica zatvorená. Zbúrať most a odpratať sutiny by travalo približne týždeň, takže uzávierka by nebola dlhodobá.kvalitná dialnica napísal:ale keď zbúrajú most tak zavrú celú dialnicu, však ?
Moderátor: Moderátori
Teoreticky pri búraní mosta mala byť diaľnica zatvorená. Zbúrať most a odpratať sutiny by travalo približne týždeň, takže uzávierka by nebola dlhodobá.kvalitná dialnica napísal:ale keď zbúrajú most tak zavrú celú dialnicu, však ?
som zvedavy ako sa da burat most pocas premavkyjohhan napísal:kvalitná dialnica napísal:ale keď zbúrajú most tak zavrú celú dialnicu, však ?
neviem ako na SVK ale rakušáci to robia v prevádzke alebo v noci
kaviarista napísal:Doteraz som sa k tejto teme nevyjadroval, ale vcera som trochu popremyslal a dospel k nazoru, ze namiesto 3+3 by bolo lepsie postavit uplne novu dialnicu BA-SC-GA-NR. (nenapajat na R1 pri Seredi , ale az v Nitre)
Nebola by ani zdaleka tak draha ako pri Ziline a s ohladom na buducnost a na severnu tangentu pod Karpatami (v suvislosti s celym okruhom D4) by nadobudla novy rozmer.
V podstate dialnicu s podobnym trasovanim budeme v buducnosti potrebovat tak ci tak, kedze BA je geograficky umiestnena tak, ze takmer cely zvysok krajiny ma polozeny severovychodne. Na rozdiel od centristickych hlavnych miest, sa bude hviezdica zahustovat omnoho rychlejsie v tom severo-vychodnom smere.
Podla mna my sa nemalo rozsirovat na 3+3 nikdy, ale rovno na 4+4. A to vybudovanim novej paralelnej 4-prudovej dialnice vedla sucasnej D1. Viem si predstavit, ze by to nemuselo byt az tak radikalne drahsie, ako rozsirovanie z oboch stran na 3+3. Chcelo by to poctivu studiu. Napriklad by nebolo potrebne burat mostne konstrukcie nadjazdov, neboli by ziadne obmedzenia pocas vystavby atd.
kaviarista napísal:Podla mna my sa nemalo rozsirovat na 3+3 nikdy, ale rovno na 4+4. A to vybudovanim novej paralelnej 4-prudovej dialnice vedla sucasnej D1. Viem si predstavit, ze by to nemuselo byt az tak radikalne drahsie, ako rozsirovanie z oboch stran na 3+3. Chcelo by to poctivu studiu. Napriklad by nebolo potrebne burat mostne konstrukcie nadjazdov, neboli by ziadne obmedzenia pocas vystavby atd.
aquila napísal:2 kaviarista: neplanuje sa sice RC, ale cesta prvej triedy BA - SC- GA na 2+2 obchvat GA je napriklad uz tak stavany ..
aquila napísal:tunak infografika riesenie mostov ..
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=2725
zahradnik napísal:pekna infografika... nepocital som mosty medzi BA a TT... na druhom obrazku, teda na novom stave ako to je navrhnute, je uvedene, ze 27 mostov sa opravi a 2 pribudnu nove.. to skutocne je mezi BA a TT 27mostov??? nesda sa mi to, asi to pojdem spocitat
Čumil napísal:zahradnik napísal:pekna infografika... nepocital som mosty medzi BA a TT... na druhom obrazku, teda na novom stave ako to je navrhnute, je uvedene, ze 27 mostov sa opravi a 2 pribudnu nove.. to skutocne je mezi BA a TT 27mostov??? nesda sa mi to, asi to pojdem spocitat
Asi spocitali mosty, ktore idu ponad dialnicu a mosty, ktorymi dialnica prechadza ponad nieco, hoci aj v dlzke 10m
Čumil napísal:MH napísal:Križovatka Voderady sa už začala stavať, kompletne sprevádzkovaná by mala byť ku koncu roku 2007. (Zaslal: Pi Mar 16, 2007 19:03 )
Stale nic nevidim
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 33 hostí.