Stránka 2 z 27

... moje informácie ...

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2006 12:09
od Dialniciar
Tento úsek bol zaradený medzi prioritné, aby sa tu vybudovali účinnejšie protiopatrenia proti povodniam. Náklady na realizáciu sú odhadnuté na cca. 0,5 mld. SKK. Doba realizácie po r. 2011.

OdoslaťOdoslané: 24. Feb 2007 18:07
od Jurislav
Ak by sa niektoré spoločné úseky mali stavať na 3+3, tak skôr R1+R2+R3 ako D1+R4.

OdoslaťOdoslané: 25. Feb 2007 14:23
od Dialniciar
Jurislav napísal:Ak by sa niektoré spoločné úseky mali stavať na 3+3, tak skôr R1+R2+R3 ako D1+R4.


D1 BA-TT
D1+R4
D2 BA-MA
D4
R1+R2+R3

Toto sú úseky, kde sa celkovo uvažuje ísť riešiť 3+3 pruhy.

OdoslaťOdoslané: 25. Feb 2007 15:12
od Jurislav
A ak sa D4 bude stavať ako R8?

OdoslaťOdoslané: 25. Feb 2007 16:27
od Dialniciar
Jurislav napísal:A ak sa D4 bude stavať ako R8?


Vychádzam z toho čo je a bol by som rád, keby si mi nedával tieto naozaj detinské otázky. :!:

Oprava povrchu

OdoslaťOdoslané: 19. Jún 2007 09:16
od Tomas PO
Na tejto casti D1 dochadza k vymene povrchu zatial v pravom jazdnom pase pri vstupe na dialnicu pri Budimiri v smere na PO, tazko odhadnut v akej dlzke, mozno 3,4 km. Vsimol som si to len letmo z autobusu a dokonca sa mi zdalo, ze sa horna vrstva ani nefrezovala, co je mozno ale blud. Dnes to este overim.
Skoda len, ze sa nevymenila aj cast vozovky okolo MUK pri Budimire, tam je povrch v katastrofalnom stave uz niekolko rokov neopravovany. Je to akokeby uzemie nikoho tych cca 500m, privadzac tam konci pred obdocovacimi pruhmi a dialnica zacina az za koncom MUK...

Re: Oprava povrchu

OdoslaťOdoslané: 19. Jún 2007 10:32
od i15
Tomas PO napísal:Na tejto casti D1 dochadza k vymene povrchu zatial v pravom jazdnom pase pri vstupe na dialnicu pri Budimiri v smere na PO, tazko odhadnut v akej dlzke, mozno 3,4 km. Vsimol som si to len letmo z autobusu a dokonca sa mi zdalo, ze sa horna vrstva ani nefrezovala, co je mozno ale blud. Dnes to este overim.
Skoda len, ze sa nevymenila aj cast vozovky okolo MUK pri Budimire, tam je povrch v katastrofalnom stave uz niekolko rokov neopravovany. Je to akokeby uzemie nikoho tych cca 500m, privadzac tam konci pred obdocovacimi pruhmi a dialnica zacina az za koncom MUK...


hej, vsetky cesty, ktore su sucastou MUK by si zasluzili opravu... niektore vetvy pripominaju cestu pre traktory :roll: Vsetko je to pod spravou NDS, nie?

Re: Oprava povrchu

OdoslaťOdoslané: 19. Jún 2007 10:42
od Tomas PO
teoretik napísal:
Tomas PO napísal:Na tejto casti D1 dochadza k vymene povrchu zatial v pravom jazdnom pase pri vstupe na dialnicu pri Budimiri v smere na PO, tazko odhadnut v akej dlzke, mozno 3,4 km. Vsimol som si to len letmo z autobusu a dokonca sa mi zdalo, ze sa horna vrstva ani nefrezovala, co je mozno ale blud. Dnes to este overim.
Skoda len, ze sa nevymenila aj cast vozovky okolo MUK pri Budimire, tam je povrch v katastrofalnom stave uz niekolko rokov neopravovany. Je to akokeby uzemie nikoho tych cca 500m, privadzac tam konci pred obdocovacimi pruhmi a dialnica zacina az za koncom MUK...


hej, vsetky cesty, ktore su sucastou MUK by si zasluzili opravu... niektore vetvy pripominaju cestu pre traktory :roll: Vsetko je to pod spravou NDS, nie?

Netusim, je to totiz miesto, kde koncila dialnica a kym privadzac na Kosice este nebola cesta pre motorove vozidla, bolo to asi pod spravou SSC. Teraz to kludne moze byt tak, ze MUK je pod SSC kedze dialnica zacina az za nou a cesta pre motorove vozidla konci pred nou...

OdoslaťOdoslané: 15. Apr 2008 17:05
od Peter Olejár
Prešov: Policajti dnes skontrolovali na diaľnici 705 vozidiel :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9916

.. 4 hodiny prebiehala kontrola
.. 55 vodicov nemalo dialnicnu nalepku :o
.. dalsich 55 priestupkov k tomu

OdoslaťOdoslané: 16. Apr 2008 19:08
od i15
galeria k tomuto useku je prazdna, tak som tam pridal aspon fotky z kosickeho privadzaca

http://www.dialnice.info/album_cat.php?cat_id=124

OdoslaťOdoslané: 17. Apr 2008 09:00
od aquila
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9933

je ten povrch ozaj uz opraveny ? lebo kedysi bol ten povrch nie zrovna najlepsi ..

160 km/h

OdoslaťOdoslané: 17. Apr 2008 09:05
od qido
Na tomto useku sa po oploteni zvysi rychlost na 160 km/h.

Re: 160 km/h

OdoslaťOdoslané: 17. Apr 2008 10:02
od fh
qido napísal:Na tomto useku sa po oploteni zvysi rychlost na 160 km/h.


Tu určite áno. Síce potom bude treba dôraznejšie upozorniť na koniec diaľnice, je tam na konci dosť ostrá zákruta a zo 160 spomaľovať treba začať skôr.

OdoslaťOdoslané: 17. Apr 2008 16:04
od Thomas
Já jsem spíš pro značku upozorňující na zatáčku a doporučenou rychlost, když tam bude omezení, bude jako obvykle na o 20 km/h nižší rychlost, než kolik je potřeba :-(

Mimochodem ta zatáčka by měla (no kdo ví, že?) za dva roky začít mizet v rámci stavby Budimír - Bidovce

OdoslaťOdoslané: 18. Apr 2008 07:48
od sorgo
Thomas napísal:Mimochodem ta zatáčka by měla (no kdo ví, že?) za dva roky začít mizet v rámci stavby Budimír - Bidovce


Aj keby nahodou bol ten usek odovzdany nacas 2013, tak sa ta zatacka bude pouzivat este minimalne 7 rokov...

OdoslaťOdoslané: 18. Apr 2008 08:18
od Thomas
sorgo napísal:
Thomas napísal:Mimochodem ta zatáčka by měla (no kdo ví, že?) za dva roky začít mizet v rámci stavby Budimír - Bidovce


Aj keby nahodou bol ten usek odovzdany nacas 2013, tak sa ta zatacka bude pouzivat este minimalne 7 rokov...


Takl to není tak úplně pravda - vzhledem k tomu, že stojí v trase dálnice, tak se už v průběhu výstavby převede výstavba na přiváděcí pruhy

OdoslaťOdoslané: 18. Apr 2008 12:51
od Tomas PO
Thomas napísal:Já jsem spíš pro značku upozorňující na zatáčku a doporučenou rychlost, když tam bude omezení, bude jako obvykle na o 20 km/h nižší rychlost, než kolik je potřeba :-(

Mimochodem ta zatáčka by měla (no kdo ví, že?) za dva roky začít mizet v rámci stavby Budimír - Bidovce

To tam je. Pred zakrutou je znacka koniec dialnice o 1000m, potom znacka zakruta vpravo a pod nou tabulka s doporucenou 60-kou. Naproti na zvodidlach su smerove sipky. Chcelo by to ale modernejsie znacenie, pretoze toto ma uz par desiatok rokov a je dost fadne. Nezaskodila by oranzova blikacka pri doporucenej rychlosti. A doporucenu rychlost samozrejme zvysit z bludnych 60 na 90.

Re: 160 km/h

OdoslaťOdoslané: 18. Apr 2008 12:52
od Tomas PO
qido napísal:Na tomto useku sa po oploteni zvysi rychlost na 160 km/h.

A co so stredovymi zvodidlami? Nemala sa 160ka davat len tam kde su betonove?

Re: 160 km/h

OdoslaťOdoslané: 18. Apr 2008 13:27
od sven
Tomas PO napísal:
qido napísal:Na tomto useku sa po oploteni zvysi rychlost na 160 km/h.

A co so stredovymi zvodidlami? Nemala sa 160ka davat len tam kde su betonove?


To zodpovedal MH v tomto vlakne :arrow:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php? ... &start=125

OdoslaťOdoslané: 21. Okt 2008 14:57
od Zipso
Konecne sa zacalo pokracovat na oploteni useku. Uz druhy den sa pracuje na useku za benzinkou Agip smerom na KE. Dufajme ze usek sa konecne skompletizuje a znizi sa riziko kontaktu zvierat.

OdoslaťOdoslané: 21. Okt 2008 15:11
od Tomas PO
Zipso napísal:Konecne sa zacalo pokracovat na oploteni useku. Uz druhy den sa pracuje na useku za benzinkou Agip smerom na KE. Dufajme ze usek sa konecne skompletizuje a znizi sa riziko kontaktu zvierat.

Pred mesiacom zhodou okolnosti kamarat zrazil vlciaka uz na oplotenom useku...

OdoslaťOdoslané: 21. Okt 2008 16:03
od Zipso
Mozno to bol impulz konecne tam dotahat plot. Inak nechapem tu logiku robit to pocas hnusneho pocasia ked to mohli v pohodicke stihnut pred letom este ked bolo fajnove pocasicko. Ked nic ine tak aspon ludia zo zahranicia ktory cestuju po dialniciach sa nebudu cudovat ze preco jedine tu nemame ploty okolo dialnice.

OdoslaťOdoslané: 21. Okt 2008 21:58
od konstrukt
Zipso napísal:Mozno to bol impulz konecne tam dotahat plot. Inak nechapem tu logiku robit to pocas hnusneho pocasia ked to mohli v pohodicke stihnut pred letom este ked bolo fajnove pocasicko. Ked nic ine tak aspon ludia zo zahranicia ktory cestuju po dialniciach sa nebudu cudovat ze preco jedine tu nemame ploty okolo dialnice.
No možno, keď bolo dobré počasie, neboli povolenia a iné veci zastrešujúce túto realizáciu.

Aj mne sa na jednej stavbe stalo niečo podobné, robili sme prekládku vodovodu na jednej diaľnici a mali sme prekopať jeden malý potok, potrebovali sme ale povolenie a vybavovanie povolenia trvalo dva týždne a celé dva týždne bolo sucho a akorát v deň prekopávky lialo celý deň a voda stúpla až po kolená. Poita je v tom, že cez sucho by táto robota bolo hotová behom dvoch hodín a vďaka dažďu to trvalo celý deň. A miestny ľudia sa čudovali, prečo sme to nerobili, keď bolo sucho, no prečo.

OdoslaťOdoslané: 22. Okt 2008 08:04
od Tomas PO
Zipso napísal:Mozno to bol impulz konecne tam dotahat plot. Inak nechapem tu logiku robit to pocas hnusneho pocasia ked to mohli v pohodicke stihnut pred letom este ked bolo fajnove pocasicko. Ked nic ine tak aspon ludia zo zahranicia ktory cestuju po dialniciach sa nebudu cudovat ze preco jedine tu nemame ploty okolo dialnice.

Aj minuly rok sa to zacalo robit v takomto case.

Otvorenie dialnice

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2008 14:00
od Tomas PO
Zaujimavy clanok o otvoreni tejto casti vychodnej dialnice.
Paradoxne je, ze pri stavbe useku PO-Svinia vidno rovnake mechanizmy ako pred vyse dvadsiatimi rokmi...
http://www.dialnice.info/images/otherfi ... 03_10V.pdf
http://www.dialnice.info/images/otherfi ... 03_11V.pdf