Stránka 2 z 35

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2008 18:08
od aquila
to sice hej, ale je to jeden z tych jednoduchsich usekov... a ficovej vlade realne hrozi, ze v roku 2010 nebude moct otvorit ziaden usek ... proste fiasko na Ntu ..

teda jedine, ze zdrzi este viac dzurindove dialnice tak ta sanca je ;)

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2008 18:24
od sergej
aquila neboj, oni to pred voľbami nejako ukecajú a otočia na svoju stranu, viď veta zo spomínanného materiálu: "V porovnaní s rokom 2007 (14,86 mld. Sk) predstavuje rok 2008 (18,85 mld. Sk) výrazný vzostup výstavby o 3,99 mld. Sk, čo je 26%."

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2008 19:11
od eucitizen
Aj tak vyzera ze Fico vyhra aj buduce volby, tak potom moze pekne vsetko otvarat naraz v roku 2014 ;)

OdoslaťOdoslané: 05. Máj 2008 09:22
od sven
A v roku 2014 bude dialnice asi viac potrebovat ako v roku 2010, predsa len teraz mu percenta rastu aj bez roznych podpornych akcii typu "dianice".
Zatial mu bude stacit, ked v roku 2010 bude nieco rozostavane, aby ludia videli, ze sa nieco deje...a o zvysnych usekoch bude tvrdit, ze na nich "tvrdo pracuju" :wink: Len to mnozstvo niziclivcov a nepriatelov statu mu stale hadze polena pod nohy...

OdoslaťOdoslané: 07. Máj 2008 20:32
od Thomas
Souhlasím - když už tak počkat 5-7 let (kvůli intenzitě) a postavit rovnou naplno.

OdoslaťOdoslané: 07. Máj 2008 20:36
od Thomas
Kruci - předchozí příspěvek byl na i15 na konci předhozí strany - nevšiml jsem si, že vlákno pokračuje :-)

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2008 14:10
od Lionheart
Podľa NDS vyzera teraz situacia na tomto useku D1 nasledovne:

"Jablonov-Studenec - pripravuje sa verejne obstaravanie na zhotovitela stavby"

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2008 14:29
od Thomas
příprava je dál, než bych čekal.

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2008 13:45
od Lionheart
takze nove spravy z tohto useku: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=10568

"Súťaž na činnosť stavebno-technického dozoru pre stavbu D1 Studenec - Beharovce chce NDS vyhlásiť tiež koncom septembra tohto roka a pre stavbu ďalšieho úseku D1 Jablonov - Studenec začiatkom marca 2009. Úsek D1 Jablonov - Studenec v dĺžke 5,2 kilometra by sa mal podľa NDS začať stavať v novembri 2009 a hotový by mal byť v tom istom mesiaci roka 2012."

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2008 14:10
od aquila
tie ceny su az prekvapujuco dobre ..

snad to budu rovno stavat na plny profil ..

OdoslaťOdoslané: 07. Aug 2008 18:05
od joe1024
Ako je to vlastne teraz s PPP ? Tento usek teda zjavne nerata s PPP. Cize ani nadvazujuci usek Jablonov-Studenec nepojde cez PPP ? Alebo sa to teraz este nevie ? Ak to maju zacat stavat v marci, tak by to uz teraz mohlo byt zrejme, alebo nie ?

OdoslaťOdoslané: 07. Aug 2008 21:09
od Lionheart
Jablonov-Studenec a Studenec-Beharovce nejdu cez PPP. Pozri si tunajsiu stranku o PPP projektoch...

OdoslaťOdoslané: 29. Aug 2008 17:30
od umk
Do fotogalerie som pridal ortofotomapu úseku D1 Jabloňov - Studenec.
Diaľnica má viesť vedľa cesty I/18.

http://www.dialnice.info/album_pic.php?pic_id=5067

OdoslaťOdoslané: 30. Aug 2008 14:29
od aquila
toto je pre mna osobne mile prekvapenie, ze jednak nebudu zbytocne cachrovat s prelozkou, ale najma, ze sa zrusila MUK studenec ...

hm ale zarovan asi MUK nemesany bude sacastou predchadzajuceho useku .. cize to bude odvysiet od uspechu PPP ..

OdoslaťOdoslané: 02. Sep 2008 14:59
od Tomas PO
umk napísal:Do fotogalerie som pridal ortofotomapu úseku D1 Jabloňov - Studenec.
Diaľnica má viesť vedľa cesty I/18.

http://www.dialnice.info/album_pic.php?pic_id=5067

Nebolo kedysi v planoch, ze sucasna I/18 bude sucastou buducej D1?
Parametre na to sucasna cesta ma...

OdoslaťOdoslané: 02. Sep 2008 16:36
od pohodak
ale potom mas problem s paralelnou komunikaciou...

OdoslaťOdoslané: 02. Sep 2008 16:46
od Thomas
o tom tu byla nedávno diskuze - původní cesta vedla přes Spišské Podhradie, to by se dalo využít, ale byly tu v tom duchu negativní ohlasy (zvýšila by se intenzita v obci).

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2008 11:06
od LubosG
Thomas napísal:o tom tu byla nedávno diskuze - původní cesta vedla přes Spišské Podhradie, to by se dalo využít, ale byly tu v tom duchu negativní ohlasy (zvýšila by se intenzita v obci).


A o koľko by sa zvýšila tá intenzita cez Sp. Podhradie, ak by takmer celá premávka išla po D1?? Sú tam v obci nejaké zlé cesty?

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2008 11:43
od i15
cez SP by zacali jazdit Avie, traktory a ine vraky s nizkou konstrukcnou rychlostou, ktore vsak krasne zasmraduju okolie :)

pre mesto by bolo asi najlepsie postavit D1 v trase I/18 a zaroven prelozku, ktora riesi aj II/547 smerom na KE, ale sme na Slovensku a zrejme by z toho boli len problemy

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2008 13:31
od Thomas
Ľuboš Gerža napísal:
Thomas napísal:o tom tu byla nedávno diskuze - původní cesta vedla přes Spišské Podhradie, to by se dalo využít, ale byly tu v tom duchu negativní ohlasy (zvýšila by se intenzita v obci).


A o koľko by sa zvýšila tá intenzita cez Sp. Podhradie, ak by takmer celá premávka išla po D1?? Sú tam v obci nejaké zlé cesty?


o kolik opravdu nevím, ale je obvyklé, že těm, co jezdí jen krátké trasy se nechce jezdit po něčem, co je zpoplatněno, na druhou stranu pokud vím, pro náklaďáky máte zpoplatněné i silnice I. tř. souběžné s dálnicemi, takže u náklaďáků by se to zas tak projevit nemělo.

Ve Sp. Podhradí jsem byl dost dávno, ale co si pamatuju, tak se to tam dost motá.

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2008 14:20
od Tomas PO
Thomas napísal:
Ľuboš Gerža napísal:
Thomas napísal:o tom tu byla nedávno diskuze - původní cesta vedla přes Spišské Podhradie, to by se dalo využít, ale byly tu v tom duchu negativní ohlasy (zvýšila by se intenzita v obci).


A o koľko by sa zvýšila tá intenzita cez Sp. Podhradie, ak by takmer celá premávka išla po D1?? Sú tam v obci nejaké zlé cesty?


o kolik opravdu nevím, ale je obvyklé, že těm, co jezdí jen krátké trasy se nechce jezdit po něčem, co je zpoplatněno, na druhou stranu pokud vím, pro náklaďáky máte zpoplatněné i silnice I. tř. souběžné s dálnicemi, takže u náklaďáků by se to zas tak projevit nemělo.

Ve Sp. Podhradí jsem byl dost dávno, ale co si pamatuju, tak se to tam dost motá.

Podla mojej pamate je tam minimalne jedna velka bodova zavada.

OdoslaťOdoslané: 12. Sep 2008 22:57
od sergej
Lionheart napísal:takze nove spravy z tohto useku: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=10568

"Súťaž na činnosť stavebno-technického dozoru pre stavbu D1 Studenec - Beharovce chce NDS vyhlásiť tiež koncom septembra tohto roka a pre stavbu ďalšieho úseku D1 Jablonov - Studenec začiatkom marca 2009. Úsek D1 Jablonov - Studenec v dĺžke 5,2 kilometra by sa mal podľa NDS začať stavať v novembri 2009 a hotový by mal byť v tom istom mesiaci roka 2012."

Ministerstvo dopravy má iné dátumy :arrow:

Správa o plnení programu prípravy a výstavby diaľnic:

D1 Jablonov – Studenec
Úsek diaľnice má vydané územné rozhodnutie, ktoré nadobudlo platnosť dňom 31.1.2007. Zabezpečujú sa podklady na verejnú súťaž. Podmienky súťaže sú upravené tak, aby zhotoviteľ stavby spracoval projekt pre stavebné povolenie vrátane inžinierskych činností, majetkovoprávneho vyrovnania pozemkov a vybavenia stavebného povolenia v zmysle „žltého FIDICu“. („Dodaj a vyprojektuj – postav“). V prípade úspešného tendra bude stavba začatá v roku 2008."

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2008 11:30
od i15
tento text tu uz bol zaciatkom roka, ktovie, ci je aktualny...
a nevidim zmysel ponahlat sa s tymto usekom, ktory je asi najmenej potrebny na celej D1 po Presov

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2008 11:39
od sergej
Nie, začiatkom roka sa písalo, že sa rozhodujú, či pôjdu formou žltého FIDICu alebo nie. Vtedy sa tam písalo, že FIDIC je menej výhodný...

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2008 11:52
od i15
aha... no som zvedavy, ci tento rok zacne zhotovitel len vybavoval SP a vykupovat pozemky, alebo zacne aj realne stavat