Moderátor: Moderátori
V súvislosti so stavebným objektom cestnej dopravnej signalizácie (CDS) nie sú navrhnuté žiadne stavebné úpravy. Tie sú navrhnuté v inom SO a súvisia s úpravou ostrovčeka v križovatke pri Červenom Majeri a s vybudovaním komunikácie vedenej popri diaľnici D1 slúžiacej ako dočasná obchádzková trasa cesty I/61. Celkovo bude uzol vyzerať ako sústava dvoch križovatiek, spojená jednopruhovým podjazdom popod diaľnicu D1. Vstup od Senca bude riešený ako štvorramenná križovatka s vstupmi od Senca, z podjazdu, z poľa a od záhradkárskej oblasti. Za podjazdom bude umiestnená trojramenná križovatka so vstupom od podjazdu, od Svätého Martina a od obce Blatné. Prednosť v jazde bude v prípade výpadku signalizácie riešená zvislým značením s prednosťou v jazde v smere od obce Blatné.
V celom uzle bude zvislým značením znížená rýchlosť na 30 km/h.
aquila napísal:ak by ozaj "rekonstruovali" celi usek medzi MUK SC (bez) po MUK blatne, tak tu cenu by som este vedel prehlnut, ale ak to ozaj je len ten jeden most, tak je to sialene drahe
Účelom diela je vybudovať nové dopravné prepojenie cesty I/61 v úseku Senec - Blatné s existujúcou diaľnicou D1, vo forme novej mimoúrovňovej križovatky MÚK „Blatné“ a zrekonštruovať príslušný úsek diaľnice D1 (km 29,600 - km 31,025 D1) zo súčasného stavu kat. D26,5/120 na kat.D33,5/120 (6-pruh) vrátane výmeny vozovky.
Andrej napísal:Samozrejme, Boldog som myslel, nejako sa mi pletú názvy
Od Blatného nebude možné pripojiť sa na diaľnicu počas prestavby mosta? To by mi prišlo ako oveľa väčší problém, ako dočasná uzávierka mosta ponad diaľnicu s možnosťami obchádzky.
Laco napísal:akoze to riesenie ze najskor postavit, potom burat by bolo fajn, ale urcite tam su tie nevyhody co Andrej popisuje. najhorsie by boli asi tie nove zbytocne zakruty - smerom od SC by sa to este dalo zakamuflovat do tej dlhej zakruty, ale od Blatneho nie. celkovo by to potom po novom vyzeralo asi dost divne. napada mi ale dalsie riesenie - pravdepodobne to bude draha blbost, ale riesilo by to aj most, aj priamost aj tie pozemky:
1. najskor vybudovat novy most pre buduci jeden smer (Blatne -> SC) medzi sucasnym mostom a exitmi (buduci priamy smer + odbocovaci pruh)
2. presunutie celej premavky zo stareho na novy most
3. zburanie stareho + vystavba noveho
4. premalovanie pruhov
Andrej napísal:Pre osobnú dopravu nevidím problém, okrem toho mosta, veď tam nie sú 20 tisícové intenzity. Nákladná doprava by mala využívať obchádzku so semaformi. Prípadne je tu ďalšia možná obchádzka s lepšími parametrami cez Recu a Veľký Grob.
Andrej napísal: Nový 4-pruhový most s novým násypom v dĺžke cca 500 m + posun MÚK mimo starého napojenia - to je odhadom o 300 hektárov väčší záber pozemkov ako súčasné riešenie.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: paldo a 31 hostí.