Moderátor: Moderátori
vladi87 napísal:Co sa tyka sucasneho pripojenia na D1 v smere od Blatneho, nie je nahodou cast z neho docasna prelozka cesty I/62 pouzivana pocas vystavby D1 pred 40-mi rokmi? Akoby pokracovanie tejto cesty je mozne vidiet aj v smere od Senca.
Tomas PO napísal:Sorry, zle som to napisal, status uz nejde editovat, takze oprava:
Sice nie som zastancom 3+3 na D1 BA-TT (lebo to nema ani Brno-Praha, ci Budapest (okrem smeru od HU) a tu v PO nam chodi tranzit po miestnych komunikaciach - absurdistan), avsak pri tento krizovatke by to chcelo skutocne dobudovat poriadne celu MUK so vsetkym ako ma byt na 3+3, kolektory a podobne, zacat nejake dva km pred MUK a skoncit po 1km.
Podla videi sudiac sa zhup nezda velky, mozno na zaciatku opatrnost, ale po case si vodici zistia, ze aj vyssia MPR je bezpecna.
Co je podla mna chybou je debilne VDZ. Preco odbocuje len jeden pruh na Senec, ked kolektor je dvojpruhovy? Pravy odbocovaci nech ostane, lavy nech je priamy smer TT a zaroven odbocovaci smer SC. Srafovanie zrusit a plynule prejst na dvojpruh.
Podla videi sa kolony tvoria, lebo vsetci stoja v kolektore v lavom pruhu a pravy je volny. Chyba aj znacka zipsovania. A preto to zuzenie na konci kolektora, ked opat pokracuju dva pruhy?
vladi87 napísal:mal som na mysli samozrejme I/61vladi87 napísal:Co sa tyka sucasneho pripojenia na D1 v smere od Blatneho, nie je nahodou cast z neho docasna prelozka cesty I/62 pouzivana pocas vystavby D1 pred 40-mi rokmi? Akoby pokracovanie tejto cesty je mozne vidiet aj v smere od Senca.
expwy napísal:... 8-pruh bude zanikať v križovatke Senec subtrakciou pravého jazdného pruhu do kolektora križovatky.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 27 hostí.