Moderátor: Moderátori
fh napísal:ja som v oblasti fatier za tunely, ale nie som fanda korbeľky, lebo na oravu bude pripojenie z D1 pri kraľovanoch
Andrej napísal:Bude to vyhodnejsie iba docasne kvoli napojenie na Oravu pri Kralovanoch, ale po dobudovani sev. R3 to bude v podstate jedno. Pochybujem, ze vyhra variant R3 na Kralovany, skor si myslim, ze to pojde cez Komjatnu
Sergej napísal:Pri rokovaní o schvaľovaní trasy R3 cez Dolný Kubín niekedy začiatkom leta bola prezentovaná jednoznačná snaha dotiahnuť R3 na MÚK Kraľovany...
Andrej napísal:Realne nie je cisto povrchovy variant mozny. Tunel Sutovo by sa este teoreticky nemusel robit, ak by sa dialnica posunula viac zapadne, co by si vsak odniesla obec Sutovo alebo nasledna rekreacna oblast. Tunel Mala Fatra sa takisto musi vyrazit - iba ze by spravili nadherne hlboky zarez (v narodnom parku). Tunel Rojkov - velky zasah do prirody a znizenie parametrov dialnice (pripadne si to odnesie obec Stankovany) a tunel Havran - bud zburanie polovice obce Hubova alebo navrhova rychlost max. 80 km/h (mozno 60 )
Dufam, ze to fakt nemyslia vazne
Andrej napísal:Ak to bude takto pokracovat dalej, dialnica cez ZA nebude, pojde sa po privadzacoch, Visnove nebude, namiesto neho "uzinovy variant", z obchvatu ruzomberka sa stane "dialnicny" prietah, Sibenik sa da riesit zarezom a Presov predsa povrchovy variant ma, takisto Dargov a Orechovy les. Este by mohli namiesto druhej rury braniska urobit 1/2 profil povrchoveho variantu
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 33 hostí.