Moderátor: Moderátori
fh napísal:007toso007 napísal:dobre podla mna mal byt zaradeny , ved bratislavcania maju kopu dialnic a furt su nenasytny
To je názor, ktorý sa používa často. Zlá Bratislava a ukrivdený východ. Doprvavná infraštruktúra Bratislava zaostáva za skutočnými potrebami roky, nie je na tom o nič lepšie ako zvyšok Slovenska. aišiel som v piatok z BA, prešiel som Prístavný most a za chvíľu tam hlásili 4 havarované autá a dopravný kolaps, o hodinu 3 havarované autá a dopravný kolaps. Je pravda, že sa aj východniari vracajú v piatok z týždňoviek, ale celkove je to tam zlé. Ďaľšie neustále konlóny pred Žilinou najmä od BA, ale aj MT. Ale to už sme OT. Navuac tie cesty v BA nie sú len pre tých "hnusných Bratislavčanov".
i15 napísal:[
ja by som Bratislave doprial celu D4, ved mesto je s doslova (s prepacenim) zas**ate autami. Otazka je ale, ci si za to miestni nemozu tak trochu sami
007toso007 napísal:ale aj tak sa bude stavatD4 neskor ako D1 takze Bratislavcania si este pockaju , nemam nic proti nim , ale R. Fico povedal ze spaja BA a KE ved to kazdy z nas vie a furt sa rozprava len o D4
007toso007 napísal:dobre dobre , aby sme si to ujasnili , tak halvna vec ze sa stavia , nik na tom nic nezmeni , teraz sa stavia D1 a ked sa bude staviat D4 tak sa bude stavat kym sa stavia tak je dobre horsie by bolo keby sa nestavalo a nech sa tento usek uz zacne stavat , a kazdy je z niekade inde , ja som od tohto useku cca 10 km tak chcem aby sa staval a ked sa bude stavat a bude dostavany , tak nech sa stavaju ine
Dialniciar napísal:007toso007 napísal:dobre podla mna mal byt zaradeny , ved bratislavcania maju kopu dialnic a furt su nenasytny
Hnusáci, ... akurát že sa im tam nič nestavia momentálne a schválne sa bež pozrieť na ten stav dopravy ...
Bratislava nemá žiadny obchvat, má len prieťah (D1, D2, časť D4). Obchvat nie.
A aj tie prieťahy kolabujú.
Ak by sme to mali brať podľa priemyslu, tak už len kvoli VW BA by si BA zaslúžila aspoň 4 mld. SKK ročne na diaľnice a rýchlostné cesty a aby sme boli v obraze: rozšírenie D1 BA-TT z 2+2 na 3+3 pruhy bude stáť 8-11 mld. SKK, 32 km D4 cez 60 mld. SKK (rovno 3+3 pruhy) a 1/2 profil R7 BA-DS ďalšie miliardy. Okrem toho kolabuje cesta II. triedy 2+2 pruhy Bratislava-Sv. Jur-Pezinok.
To nie je o nenásytnosti, ale o doprave. Ak sa niekde stretáva cez 100 tis. áut za 24 h, treba s tým niečo zásadné robiť.
Tomas PO napísal:Dopravnu situaciu v BA treba riesit komplexne. Konecne venovat pozornost MHD, nosny dopravny system postavit na elektrickach, ktore nemaju pri ziadnej zapche problem, kedze su vedene na vlastnom telese, zaviest funkcnu preferenciu, modernizovat vlozidlovy park, atd, atd.
Tomas PO napísal:Hudri, hudri...
Nu Dialniciar a fh. Stale tocite o tom istom. Vychodnare zavidia Blave ze tam je vsetko a inde nic. To je Vasa typicka reakcia. Bohuzial, je velmi kratkozraka. Vybudovanim ciest sa totiz nikdy dopravna situacia nezlepsi. Iba velmi kratkodobo. Nova cesta ma totiz lavinovy efekt - cestu zacne vyuzivat velke mnozstvo aut, umerne sa zvysi motorizacia a situacia bude rovnaka ako predtym. Je to to iste, ako spominal Dialniciar - v Toronte, je tam 25+25 pruhov (!!!) a ani to nestaci.
Dopravnu situaciu v BA treba riesit komplexne. Konecne venovat pozornost MHD, nosny dopravny system postavit na elektrickach, ktore nemaju pri ziadnej zapche problem, kedze su vedene na vlastnom telese, zaviest funkcnu preferenciu, modernizovat vlozidlovy park, atd, atd.
Ale to by ludia nesmeli za najvacsie hodnoty zivota povazovat Aupark a vlastne auto...
aquila napísal:k tym 35 minutam .. to je bezny cas co priemerny obyvatel bratislavy ide do prace ..
Tomas PO napísal:Dialniciar napísal:007toso007 napísal:dobre podla mna mal byt zaradeny , ved bratislavcania maju kopu dialnic a furt su nenasytny
Hnusáci, ... akurát že sa im tam nič nestavia momentálne a schválne sa bež pozrieť na ten stav dopravy ...
Bratislava nemá žiadny obchvat, má len prieťah (D1, D2, časť D4). Obchvat nie.
A aj tie prieťahy kolabujú.
Ak by sme to mali brať podľa priemyslu, tak už len kvoli VW BA by si BA zaslúžila aspoň 4 mld. SKK ročne na diaľnice a rýchlostné cesty a aby sme boli v obraze: rozšírenie D1 BA-TT z 2+2 na 3+3 pruhy bude stáť 8-11 mld. SKK, 32 km D4 cez 60 mld. SKK (rovno 3+3 pruhy) a 1/2 profil R7 BA-DS ďalšie miliardy. Okrem toho kolabuje cesta II. triedy 2+2 pruhy Bratislava-Sv. Jur-Pezinok.
To nie je o nenásytnosti, ale o doprave. Ak sa niekde stretáva cez 100 tis. áut za 24 h, treba s tým niečo zásadné robiť.
Hudri, hudri...
Nu Dialniciar a fh. Stale tocite o tom istom. Vychodnare zavidia Blave ze tam je vsetko a inde nic. To je Vasa typicka reakcia. Bohuzial, je velmi kratkozraka. Vybudovanim ciest sa totiz nikdy dopravna situacia nezlepsi. Iba velmi kratkodobo. Nova cesta ma totiz lavinovy efekt - cestu zacne vyuzivat velke mnozstvo aut, umerne sa zvysi motorizacia a situacia bude rovnaka ako predtym. Je to to iste, ako spominal Dialniciar - v Toronte, je tam 25+25 pruhov (!!!) a ani to nestaci.
Dopravnu situaciu v BA treba riesit komplexne. Konecne venovat pozornost MHD, nosny dopravny system postavit na elektrickach, ktore nemaju pri ziadnej zapche problem, kedze su vedene na vlastnom telese, zaviest funkcnu preferenciu, modernizovat vlozidlovy park, atd, atd.
Ale to by ludia nesmeli za najvacsie hodnoty zivota povazovat Aupark a vlastne auto...
Dialniciar napísal:Tomas PO napísal:Dialniciar napísal:007toso007 napísal:dobre podla mna mal byt zaradeny , ved bratislavcania maju kopu dialnic a furt su nenasytny
Hnusáci, ... akurát že sa im tam nič nestavia momentálne a schválne sa bež pozrieť na ten stav dopravy ...
Bratislava nemá žiadny obchvat, má len prieťah (D1, D2, časť D4). Obchvat nie.
A aj tie prieťahy kolabujú.
Ak by sme to mali brať podľa priemyslu, tak už len kvoli VW BA by si BA zaslúžila aspoň 4 mld. SKK ročne na diaľnice a rýchlostné cesty a aby sme boli v obraze: rozšírenie D1 BA-TT z 2+2 na 3+3 pruhy bude stáť 8-11 mld. SKK, 32 km D4 cez 60 mld. SKK (rovno 3+3 pruhy) a 1/2 profil R7 BA-DS ďalšie miliardy. Okrem toho kolabuje cesta II. triedy 2+2 pruhy Bratislava-Sv. Jur-Pezinok.
To nie je o nenásytnosti, ale o doprave. Ak sa niekde stretáva cez 100 tis. áut za 24 h, treba s tým niečo zásadné robiť.
Hudri, hudri...
Nu Dialniciar a fh. Stale tocite o tom istom. Vychodnare zavidia Blave ze tam je vsetko a inde nic. To je Vasa typicka reakcia. Bohuzial, je velmi kratkozraka. Vybudovanim ciest sa totiz nikdy dopravna situacia nezlepsi. Iba velmi kratkodobo. Nova cesta ma totiz lavinovy efekt - cestu zacne vyuzivat velke mnozstvo aut, umerne sa zvysi motorizacia a situacia bude rovnaka ako predtym. Je to to iste, ako spominal Dialniciar - v Toronte, je tam 25+25 pruhov (!!!) a ani to nestaci.
Dopravnu situaciu v BA treba riesit komplexne. Konecne venovat pozornost MHD, nosny dopravny system postavit na elektrickach, ktore nemaju pri ziadnej zapche problem, kedze su vedene na vlastnom telese, zaviest funkcnu preferenciu, modernizovat vlozidlovy park, atd, atd.
Ale to by ludia nesmeli za najvacsie hodnoty zivota povazovat Aupark a vlastne auto...
TomasPO, ak nemáš čo k veci povedať, tak radšej nič nepíš. Toronto produkuje reálne 30% HDP Kanady, Montreal ďalších 30%. Ale preto nie je zanedbávaná infraštruktúra ostatných častí krajiny, predstav si.
Okrem toho, nie je to žiadnych 25 a 25, ale max. 16 a 16. Pozornejšie čítaj vlákno o Kanade. Hlavne, že tam máš až tri výkričníky. Fakt výborne.
A prepáč, že som si dovolil mať na tomto fóre aj nejaký názor ...
Tomas PO napísal:Je jedno ci 250+250 alebo 16+16. Ide o to, ze je to obrovske cislo a ani to nestaci. Detto nebude stacit blave dalsia cesta a preto treba situcaicu riesit komplexnejsie. Len to by ludia museli pochopit, ze doprava vo velkom meste sa da vyriesit len v kooperacii s MHD.
Dialniciar napísal:Tomas PO napísal:Je jedno ci 250+250 alebo 16+16. Ide o to, ze je to obrovske cislo a ani to nestaci. Detto nebude stacit blave dalsia cesta a preto treba situcaicu riesit komplexnejsie. Len to by ludia museli pochopit, ze doprava vo velkom meste sa da vyriesit len v kooperacii s MHD.
Nie, nie je to jedno. Predstav si, že nie je, osobne sa ma to dotklo. A čo sa týka MHD, a čo sa týka MHD, to je v Toronte perfektné. O mnohopruhovej diaľnici sa nedá baviť v súvislosti s Torontom, lebo ide o úseky, ktoré idú okolo neho, pretože je to o.i. dopravná križovatka. nemám čo by som k tomu povedal a mimochodom: úsek D1 Svinia-Prešov som osobne presadil do skoršej výstavby, bol to mlj návrh, aby sa začalo stavať aj od východu. Niekedy by to chcelo dať nabok výzor iného, ale chápať fakty. Nabudúce budem ticho, ...
Dialniciar napísal:A pôvodná diskusia bola k tomu, či stavať D1 daný úsek podľa témy (J-J) alebo D4. A D4 je veľký obchvat Bratislavy, nie diaľničný prieťah v meste, ten nemá nič spoločné s MHD v meste.
Dialniciar napísal:A pôvodná diskusia bola k tomu, či stavať D1 daný úsek podľa témy (J-J) alebo D4. A D4 je veľký obchvat Bratislavy, nie diaľničný prieťah v meste, ten nemá nič spoločné s MHD v meste.
Tomas PO napísal:Dialniciar napísal:A pôvodná diskusia bola k tomu, či stavať D1 daný úsek podľa témy (J-J) alebo D4. A D4 je veľký obchvat Bratislavy, nie diaľničný prieťah v meste, ten nemá nič spoločné s MHD v meste.
Nesuhlasim, ze nema. Ak sa vybuduje D4, tranzit mesto obide. "Uvolnene" komunikacie sa opat zaplnia, kedze este viac ludi zacne vyuzivat IAD. A tam uz pomoze iba sucinnost vsetkych dopravnych zloziek.
Tomas PO napísal:A aby sme sa drzali temy, jednoznacne usek J-J, kedze situacia v Blave sa da scasti poriesit vyssie spomenutym.
Dialniciar napísal:Tomas PO napísal:A aby sme sa drzali temy, jednoznacne usek J-J, kedze situacia v Blave sa da scasti poriesit vyssie spomenutym.
Jednoznačne oboje naraz.
kaviarista napísal:Dialniciar napísal:Ak by som si mal vybrať, tak D1 Jánovce - Jablonov.
prekvapujuce
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 37 hostí.