D1 Jánovce - Jablonov + privádzač Spišská Nová Ves - Levoča

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod 007toso007 » 26. Jan 2008 17:03

ale nedal si velmi vela km D/RC 100 km ked niektore boli rozpracovane ale aspon nespomaluje ich vystavbu ( ASPON ZATIAL ) 30 km do 2010 je malo ked na 2009-2010 ma uz len 8 .....
Obrázok používateľa
007toso007
diskutujúci
 
Príspevky: 120
Obrázky: 13
Založený: 31. Dec 2007 13:59
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Odoslaťod i15 » 27. Jan 2008 00:44

fh napísal:
007toso007 napísal:dobre podla mna mal byt zaradeny , ved bratislavcania maju kopu dialnic a furt su nenasytny


To je názor, ktorý sa používa často. Zlá Bratislava a ukrivdený východ. Doprvavná infraštruktúra Bratislava zaostáva za skutočnými potrebami roky, nie je na tom o nič lepšie ako zvyšok Slovenska. aišiel som v piatok z BA, prešiel som Prístavný most a za chvíľu tam hlásili 4 havarované autá a dopravný kolaps, o hodinu 3 havarované autá a dopravný kolaps. Je pravda, že sa aj východniari vracajú v piatok z týždňoviek, ale celkove je to tam zlé. Ďaľšie neustále konlóny pred Žilinou najmä od BA, ale aj MT. Ale to už sme OT. Navuac tie cesty v BA nie sú len pre tých "hnusných Bratislavčanov". :wink:


ja by som Bratislave doprial celu D4, ved mesto je s doslova (s prepacenim) zas**ate autami. Otazka je ale, ci si za to miestni nemozu tak trochu sami :roll: Uznavam vsak, ze situacia je tam horsia, ako na useku Janovce - Jablonov :wink:
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Odoslaťod fh » 27. Jan 2008 10:56

i15 napísal:[
ja by som Bratislave doprial celu D4, ved mesto je s doslova (s prepacenim) zas**ate autami. Otazka je ale, ci si za to miestni nemozu tak trochu sami :roll:


Ako si za to môžu miestni sami? Že tam jazdia autami? Alebo niečo iné? Veďim tam jazdia denne tisícky áut mimobratislavčanov. Potrebuju súrne ďaľší most a obchvat, Prístavný most je ďaleko najkritickejšia dopravná tepna na Slovensku, oproti iným slovenským úsekom.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Odoslaťod 007toso007 » 27. Jan 2008 11:04

ale aj tak sa bude stavatD4 neskor ako D1 takze Bratislavcania si este pockaju , nemam nic proti nim , ale R. Fico povedal ze spaja BA a KE ved to kazdy z nas vie a furt sa rozprava len o D4 :!:
Obrázok používateľa
007toso007
diskutujúci
 
Príspevky: 120
Obrázky: 13
Založený: 31. Dec 2007 13:59
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Odoslaťod fh » 27. Jan 2008 11:13

007toso007 napísal:ale aj tak sa bude stavatD4 neskor ako D1 takze Bratislavcania si este pockaju , nemam nic proti nim , ale R. Fico povedal ze spaja BA a KE ved to kazdy z nas vie a furt sa rozprava len o D4 :!:


Neviem o tom, že sa "furt rozpráva o D4". Viem, že sa rozráva o D1 a O 3-ťom pruhu BA-TT.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Odoslaťod 007toso007 » 27. Jan 2008 11:21

dobre dobre , aby sme si to ujasnili , tak halvna vec ze sa stavia , nik na tom nic nezmeni , teraz sa stavia D1 a ked sa bude staviat D4 tak sa bude stavat :!: kym sa stavia tak je dobre horsie by bolo keby sa nestavalo a nech sa tento usek uz zacne stavat , a kazdy je z niekade inde , ja som od tohto useku cca 10 km tak chcem aby sa staval a ked sa bude stavat a bude dostavany , tak nech sa stavaju ine :idea:
Obrázok používateľa
007toso007
diskutujúci
 
Príspevky: 120
Obrázky: 13
Založený: 31. Dec 2007 13:59
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Odoslaťod fh » 27. Jan 2008 11:29

007toso007 napísal:dobre dobre , aby sme si to ujasnili , tak halvna vec ze sa stavia , nik na tom nic nezmeni , teraz sa stavia D1 a ked sa bude staviat D4 tak sa bude stavat :!: kym sa stavia tak je dobre horsie by bolo keby sa nestavalo a nech sa tento usek uz zacne stavat , a kazdy je z niekade inde , ja som od tohto useku cca 10 km tak chcem aby sa staval a ked sa bude stavat a bude dostavany , tak nech sa stavaju ine :idea:


Správne budúci Diaľničiar 8)
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Odoslaťod Tomas PO » 27. Jan 2008 17:29

Dialniciar napísal:
007toso007 napísal:dobre podla mna mal byt zaradeny , ved bratislavcania maju kopu dialnic a furt su nenasytny


Hnusáci, ... akurát že sa im tam nič nestavia momentálne a schválne sa bež pozrieť na ten stav dopravy ...

Bratislava nemá žiadny obchvat, má len prieťah (D1, D2, časť D4). Obchvat nie. :idea:

A aj tie prieťahy kolabujú.

Ak by sme to mali brať podľa priemyslu, tak už len kvoli VW BA by si BA zaslúžila aspoň 4 mld. SKK ročne na diaľnice a rýchlostné cesty a aby sme boli v obraze: rozšírenie D1 BA-TT z 2+2 na 3+3 pruhy bude stáť 8-11 mld. SKK, 32 km D4 cez 60 mld. SKK (rovno 3+3 pruhy) a 1/2 profil R7 BA-DS ďalšie miliardy. Okrem toho kolabuje cesta II. triedy 2+2 pruhy Bratislava-Sv. Jur-Pezinok.

To nie je o nenásytnosti, ale o doprave. Ak sa niekde stretáva cez 100 tis. áut za 24 h, treba s tým niečo zásadné robiť.

Hudri, hudri...
Nu Dialniciar a fh. Stale tocite o tom istom. Vychodnare zavidia Blave ze tam je vsetko a inde nic. To je Vasa typicka reakcia. Bohuzial, je velmi kratkozraka. Vybudovanim ciest sa totiz nikdy dopravna situacia nezlepsi. Iba velmi kratkodobo. Nova cesta ma totiz lavinovy efekt - cestu zacne vyuzivat velke mnozstvo aut, umerne sa zvysi motorizacia a situacia bude rovnaka ako predtym. Je to to iste, ako spominal Dialniciar - v Toronte, je tam 25+25 pruhov (!!!) a ani to nestaci.
Dopravnu situaciu v BA treba riesit komplexne. Konecne venovat pozornost MHD, nosny dopravny system postavit na elektrickach, ktore nemaju pri ziadnej zapche problem, kedze su vedene na vlastnom telese, zaviest funkcnu preferenciu, modernizovat vlozidlovy park, atd, atd.
Ale to by ludia nesmeli za najvacsie hodnoty zivota povazovat Aupark a vlastne auto...
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Odoslaťod i15 » 27. Jan 2008 18:13

Tomas PO napísal:Dopravnu situaciu v BA treba riesit komplexne. Konecne venovat pozornost MHD, nosny dopravny system postavit na elektrickach, ktore nemaju pri ziadnej zapche problem, kedze su vedene na vlastnom telese, zaviest funkcnu preferenciu, modernizovat vlozidlovy park, atd, atd.


Niekto si povie, ze v Tornali su ludia lenivi, lebo sa im nechce dochadzat 35 minut do nejakej fabriky a teda si nezasluzia mat dialnicu, lebo im aj tak nepomoze a za svoje problemy si mozu sami.

A niekto druhy zase moze povedat, ze ludia v Bratislave su lenivi, vsade jazdia autom, za zapchy si mozu sami a dialnicu si nezasluzia.

V oboch pripadoch vsak plati - treba vytvorit podmienky :idea: V BA - ako pise TomasPO - zlepsit MHD, zlepsit primestsku dopravu. A v menej rozvinutych regionoch aspon zabezpecit vyhovujucu cestu, hoci aj len dvojprudovu.

D4 je samozrejme nevyhnutnost, lebo stale na D1 v BA zostane vela tranzitnej dopravy a neda sa rozsirit na 6 pruhov

tymto koncim OT :wink:
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Odoslaťod fh » 27. Jan 2008 18:14

Tomas PO napísal:Hudri, hudri...
Nu Dialniciar a fh. Stale tocite o tom istom. Vychodnare zavidia Blave ze tam je vsetko a inde nic. To je Vasa typicka reakcia. Bohuzial, je velmi kratkozraka. Vybudovanim ciest sa totiz nikdy dopravna situacia nezlepsi. Iba velmi kratkodobo. Nova cesta ma totiz lavinovy efekt - cestu zacne vyuzivat velke mnozstvo aut, umerne sa zvysi motorizacia a situacia bude rovnaka ako predtym. Je to to iste, ako spominal Dialniciar - v Toronte, je tam 25+25 pruhov (!!!) a ani to nestaci.
Dopravnu situaciu v BA treba riesit komplexne. Konecne venovat pozornost MHD, nosny dopravny system postavit na elektrickach, ktore nemaju pri ziadnej zapche problem, kedze su vedene na vlastnom telese, zaviest funkcnu preferenciu, modernizovat vlozidlovy park, atd, atd.
Ale to by ludia nesmeli za najvacsie hodnoty zivota povazovat Aupark a vlastne auto...


Mno, to toto je OT, ale jednak nie som z BA, nežijem tam, študoval som na východe :wink: . Ale chodím do BA a mám ten názor, že je tam potrebné riešiť dopravnú situáciu. Ale bol tu útok, že čo sa tam má čo stavať, no tak som reagoval. To by tu ešte chýbalo Východniari kontra BA :roll: Veď si to prečítaj ešte raz kde tá diskusia začala, kto ju vyvolal a skús byť trochu nestranný :wink: .
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Odoslaťod aquila » 27. Jan 2008 18:31

k tym 35 minutam .. to je bezny cas co priemerny obyvatel bratislavy ide do prace ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Tomas PO » 27. Jan 2008 18:35

aquila napísal:k tym 35 minutam .. to je bezny cas co priemerny obyvatel bratislavy ide do prace ..

Troska ficovskej logiky: V PO sa autom do prace cestuje minimalne 20 minut. Kedze je Presov 4,5x mensi ako Blava, tak po prepocitani by minimalna cesta do prace v Bratislave trvala 90 minut a nie 35. Summa summarum, Presov je na tom tri krat horsie ako Blava. :D :D :D
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Odoslaťod Dialniciar » 27. Jan 2008 22:00

Tomas PO napísal:
Dialniciar napísal:
007toso007 napísal:dobre podla mna mal byt zaradeny , ved bratislavcania maju kopu dialnic a furt su nenasytny


Hnusáci, ... akurát že sa im tam nič nestavia momentálne a schválne sa bež pozrieť na ten stav dopravy ...

Bratislava nemá žiadny obchvat, má len prieťah (D1, D2, časť D4). Obchvat nie. :idea:

A aj tie prieťahy kolabujú.

Ak by sme to mali brať podľa priemyslu, tak už len kvoli VW BA by si BA zaslúžila aspoň 4 mld. SKK ročne na diaľnice a rýchlostné cesty a aby sme boli v obraze: rozšírenie D1 BA-TT z 2+2 na 3+3 pruhy bude stáť 8-11 mld. SKK, 32 km D4 cez 60 mld. SKK (rovno 3+3 pruhy) a 1/2 profil R7 BA-DS ďalšie miliardy. Okrem toho kolabuje cesta II. triedy 2+2 pruhy Bratislava-Sv. Jur-Pezinok.

To nie je o nenásytnosti, ale o doprave. Ak sa niekde stretáva cez 100 tis. áut za 24 h, treba s tým niečo zásadné robiť.

Hudri, hudri...
Nu Dialniciar a fh. Stale tocite o tom istom. Vychodnare zavidia Blave ze tam je vsetko a inde nic. To je Vasa typicka reakcia. Bohuzial, je velmi kratkozraka. Vybudovanim ciest sa totiz nikdy dopravna situacia nezlepsi. Iba velmi kratkodobo. Nova cesta ma totiz lavinovy efekt - cestu zacne vyuzivat velke mnozstvo aut, umerne sa zvysi motorizacia a situacia bude rovnaka ako predtym. Je to to iste, ako spominal Dialniciar - v Toronte, je tam 25+25 pruhov (!!!) a ani to nestaci.
Dopravnu situaciu v BA treba riesit komplexne. Konecne venovat pozornost MHD, nosny dopravny system postavit na elektrickach, ktore nemaju pri ziadnej zapche problem, kedze su vedene na vlastnom telese, zaviest funkcnu preferenciu, modernizovat vlozidlovy park, atd, atd.
Ale to by ludia nesmeli za najvacsie hodnoty zivota povazovat Aupark a vlastne auto...


TomasPO, ak nemáš čo k veci povedať, tak radšej nič nepíš. Toronto produkuje reálne 30% HDP Kanady, Montreal ďalších 30%. Ale preto nie je zanedbávaná infraštruktúra ostatných častí krajiny, predstav si. :wink:

Okrem toho, nie je to žiadnych 25 a 25, ale max. 16 a 16. :!: :!: Pozornejšie čítaj vlákno o Kanade. :idea: Hlavne, že tam máš až tri výkričníky. Fakt výborne. :idea: :shock:

A prepáč, že som si dovolil mať na tomto fóre aj nejaký názor ...
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Tomas PO » 27. Jan 2008 22:13

Dialniciar napísal:
Tomas PO napísal:
Dialniciar napísal:
007toso007 napísal:dobre podla mna mal byt zaradeny , ved bratislavcania maju kopu dialnic a furt su nenasytny


Hnusáci, ... akurát že sa im tam nič nestavia momentálne a schválne sa bež pozrieť na ten stav dopravy ...

Bratislava nemá žiadny obchvat, má len prieťah (D1, D2, časť D4). Obchvat nie. :idea:

A aj tie prieťahy kolabujú.

Ak by sme to mali brať podľa priemyslu, tak už len kvoli VW BA by si BA zaslúžila aspoň 4 mld. SKK ročne na diaľnice a rýchlostné cesty a aby sme boli v obraze: rozšírenie D1 BA-TT z 2+2 na 3+3 pruhy bude stáť 8-11 mld. SKK, 32 km D4 cez 60 mld. SKK (rovno 3+3 pruhy) a 1/2 profil R7 BA-DS ďalšie miliardy. Okrem toho kolabuje cesta II. triedy 2+2 pruhy Bratislava-Sv. Jur-Pezinok.

To nie je o nenásytnosti, ale o doprave. Ak sa niekde stretáva cez 100 tis. áut za 24 h, treba s tým niečo zásadné robiť.

Hudri, hudri...
Nu Dialniciar a fh. Stale tocite o tom istom. Vychodnare zavidia Blave ze tam je vsetko a inde nic. To je Vasa typicka reakcia. Bohuzial, je velmi kratkozraka. Vybudovanim ciest sa totiz nikdy dopravna situacia nezlepsi. Iba velmi kratkodobo. Nova cesta ma totiz lavinovy efekt - cestu zacne vyuzivat velke mnozstvo aut, umerne sa zvysi motorizacia a situacia bude rovnaka ako predtym. Je to to iste, ako spominal Dialniciar - v Toronte, je tam 25+25 pruhov (!!!) a ani to nestaci.
Dopravnu situaciu v BA treba riesit komplexne. Konecne venovat pozornost MHD, nosny dopravny system postavit na elektrickach, ktore nemaju pri ziadnej zapche problem, kedze su vedene na vlastnom telese, zaviest funkcnu preferenciu, modernizovat vlozidlovy park, atd, atd.
Ale to by ludia nesmeli za najvacsie hodnoty zivota povazovat Aupark a vlastne auto...


TomasPO, ak nemáš čo k veci povedať, tak radšej nič nepíš. Toronto produkuje reálne 30% HDP Kanady, Montreal ďalších 30%. Ale preto nie je zanedbávaná infraštruktúra ostatných častí krajiny, predstav si. :wink:

Okrem toho, nie je to žiadnych 25 a 25, ale max. 16 a 16. :!: :!: Pozornejšie čítaj vlákno o Kanade. :idea: Hlavne, že tam máš až tri výkričníky. Fakt výborne. :idea: :shock:

A prepáč, že som si dovolil mať na tomto fóre aj nejaký názor ...

Je jedno ci 250+250 alebo 16+16. Ide o to, ze je to obrovske cislo a ani to nestaci. Detto nebude stacit blave dalsia cesta a preto treba situcaicu riesit komplexnejsie. Len to by ludia museli pochopit, ze doprava vo velkom meste sa da vyriesit len v kooperacii s MHD.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Odoslaťod Dialniciar » 27. Jan 2008 22:18

Tomas PO napísal:Je jedno ci 250+250 alebo 16+16. Ide o to, ze je to obrovske cislo a ani to nestaci. Detto nebude stacit blave dalsia cesta a preto treba situcaicu riesit komplexnejsie. Len to by ludia museli pochopit, ze doprava vo velkom meste sa da vyriesit len v kooperacii s MHD.


Nie, nie je to jedno. Predstav si, že nie je, osobne sa ma to dotklo. A čo sa týka MHD, a čo sa týka MHD, to je v Toronte perfektné. O mnohopruhovej diaľnici sa nedá baviť v súvislosti s Torontom, lebo ide o úseky, ktoré idú okolo neho, pretože je to o.i. dopravná križovatka. nemám čo by som k tomu povedal a mimochodom: úsek D1 Svinia-Prešov som osobne presadil do skoršej výstavby, bol to mlj návrh, aby sa začalo stavať aj od východu. Niekedy by to chcelo dať nabok výzor iného, ale chápať fakty. Nabudúce budem ticho, ...
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Tomas PO » 27. Jan 2008 22:24

Dialniciar napísal:
Tomas PO napísal:Je jedno ci 250+250 alebo 16+16. Ide o to, ze je to obrovske cislo a ani to nestaci. Detto nebude stacit blave dalsia cesta a preto treba situcaicu riesit komplexnejsie. Len to by ludia museli pochopit, ze doprava vo velkom meste sa da vyriesit len v kooperacii s MHD.


Nie, nie je to jedno. Predstav si, že nie je, osobne sa ma to dotklo. A čo sa týka MHD, a čo sa týka MHD, to je v Toronte perfektné. O mnohopruhovej diaľnici sa nedá baviť v súvislosti s Torontom, lebo ide o úseky, ktoré idú okolo neho, pretože je to o.i. dopravná križovatka. nemám čo by som k tomu povedal a mimochodom: úsek D1 Svinia-Prešov som osobne presadil do skoršej výstavby, bol to mlj návrh, aby sa začalo stavať aj od východu. Niekedy by to chcelo dať nabok výzor iného, ale chápať fakty. Nabudúce budem ticho, ...

Ja hovorim o Blave.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Odoslaťod Dialniciar » 27. Jan 2008 22:40

A pôvodná diskusia bola k tomu, či stavať D1 daný úsek podľa témy (J-J) alebo D4. A D4 je veľký obchvat Bratislavy, nie diaľničný prieťah v meste, ten nemá nič spoločné s MHD v meste.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Tomas PO » 27. Jan 2008 23:29

Dialniciar napísal:A pôvodná diskusia bola k tomu, či stavať D1 daný úsek podľa témy (J-J) alebo D4. A D4 je veľký obchvat Bratislavy, nie diaľničný prieťah v meste, ten nemá nič spoločné s MHD v meste.

Nesuhlasim, ze nema. Ak sa vybuduje D4, tranzit mesto obide. "Uvolnene" komunikacie sa opat zaplnia, kedze este viac ludi zacne vyuzivat IAD. A tam uz pomoze iba sucinnost vsetkych dopravnych zloziek.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Odoslaťod Tomas PO » 27. Jan 2008 23:30

Dialniciar napísal:A pôvodná diskusia bola k tomu, či stavať D1 daný úsek podľa témy (J-J) alebo D4. A D4 je veľký obchvat Bratislavy, nie diaľničný prieťah v meste, ten nemá nič spoločné s MHD v meste.

A aby sme sa drzali temy, jednoznacne usek J-J, kedze situacia v Blave sa da scasti poriesit vyssie spomenutym.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Odoslaťod Dialniciar » 27. Jan 2008 23:32

Tomas PO napísal:
Dialniciar napísal:A pôvodná diskusia bola k tomu, či stavať D1 daný úsek podľa témy (J-J) alebo D4. A D4 je veľký obchvat Bratislavy, nie diaľničný prieťah v meste, ten nemá nič spoločné s MHD v meste.

Nesuhlasim, ze nema. Ak sa vybuduje D4, tranzit mesto obide. "Uvolnene" komunikacie sa opat zaplnia, kedze este viac ludi zacne vyuzivat IAD. A tam uz pomoze iba sucinnost vsetkych dopravnych zloziek.


Ak sa postaví D4, tak cesty v BA sa len uvoľnia, pretože dnes sú na nich kapacity prekročené. Ono pekne na to ideš, ale v praxi nerealizovateľné. Pozri sa na Londýn: ľudia si na vstupné mýto do centra zvykli a dnes je tam tých áut viac ako pred zavedením mýta. O tom je totiž cestná premávka, v princípe už vopred je cesta odsúdená na kongesciu.

Tvoje riešenia ale len hovoria o tom, aby si Bratislavčania dali auto nabok ... to nie je riešenie. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 27. Jan 2008 23:32

Tomas PO napísal:A aby sme sa drzali temy, jednoznacne usek J-J, kedze situacia v Blave sa da scasti poriesit vyssie spomenutym.


Jednoznačne oboje naraz.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 27. Jan 2008 23:36

Ak by som si mal vybrať, tak D1 Jánovce - Jablonov. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod kaviarista » 27. Jan 2008 23:39

Dialniciar napísal:Ak by som si mal vybrať, tak D1 Jánovce - Jablonov. :wink:


prekvapujuce
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod Tomas PO » 27. Jan 2008 23:40

Dialniciar napísal:
Tomas PO napísal:A aby sme sa drzali temy, jednoznacne usek J-J, kedze situacia v Blave sa da scasti poriesit vyssie spomenutym.


Jednoznačne oboje naraz.

Ak by boli financie, ano. BA tranzitny obchvta potrebuje, nepochybne, prietah pri takychto intenzitach nestaci. Avsak treba si uvedomovat vyznam MHD. V tom Slovensko hodne zaostava.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Odoslaťod Dialniciar » 27. Jan 2008 23:48

kaviarista napísal:
Dialniciar napísal:Ak by som si mal vybrať, tak D1 Jánovce - Jablonov. :wink:


prekvapujuce


D4 si pomaly bude stavať štát a nakoniec pôjde cez PPP.

Skôr vidím úlohu štátu v balíku 12 mld. SKK na: rozšírenie D1 BA-TT na 3+3 pruhy, I/62 SC-R1, príprava R7 1/2 profil BA-DS, príprava D4 na výst. cez PPP a 1 mld. SKK na rýchloelektričku. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 37 hostí.