Stránka 7 z 12

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 28. Sep 2010 08:31
od mel
i15,
"tu ma zarucenu vysoku vnutromestsku a primestsku premavku", ktora ma oznacenie [bez uhrady] :)

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 28. Sep 2010 09:14
od aquila
ono by nenormalne pomohlo, keby sa napriklad po boku urobili dva pruhy ala kolektory, zaroven by sa nedalo na povodny pristavny z petrzalky (einsteinova / dolnozemska) a z kolektorov by sa dalo na dialnicu napojit az za pristavnym most a po gagarinku by rozsirili na 3+3 ..

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 28. Sep 2010 09:54
od mel
treba podla mna presne zanalyzovat smery a toky ... lebo sa stavim, ze dialnicna vs lokalna doprava na PM je tak 25:75 ... tym padom by sa mohlo stat, ze by zostal PM v pohode, ale pridavne mosty by potrebovali 3+3 aspon. Krizenie dopravy pred a za mostom tiez nepovazujem za stastne, ale za stastne nepovazujem ani krizenie v 4-5 pruhoch na samotnom moste ... vidime co robia 3 pruhy na D1 a spravanie vodicov ... (nespravne pouzivanie pruhov).

Podla mna je jedine rozumne riesenie uplna, alebo aspon ciastocna segregacia dialnicnej dopravy a lokalnej dopravy, tj.:

1. Uplna segregacia: v pripade 2 paralelnych jednosmernych mostov ich budovat ako 3 pruhove, s tym, ze D1 sa nebude pred a po PM s tymito paralelnymi krizovat. Najazdy pred a zjazdy po budu riesene len na paralelne mosty (nemusi platit pre zjazdy pred a najazdy po, aj ked odporucam i to).

2. Ciastocna segregacia: v pripade budovania 1 paralelneho mosta a zjednosmernenia oboch (stareho i noveho) namalovat to na 5 pruhov, pricom budu existovat v strukture 2+1+2, kde stredny pruh bude urceny na prechadzanie z/na dialnicu.

v pripade variantu 2 by sa vlastne z mostov stali obrie dialnicne krizovatky.

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 28. Sep 2010 10:47
od aquila
variant 2 mi pripada dost nerealny.. najma kvoli napojenia .. ak budeme na SK, tak realisticky vyzera dat 2 paralrne mosty po 2 pruhy .. samozrejme bude nutne u vodicov aby trosku zmenili zvyky .. kazdopadne nechajem sa prekvapit ..

osobne si myslim, ze by docela postacovalo keby sa zosilnila statika pristavneho mostu aby sa mohol premalovat na 3+3 aj ked bez odstavneho pruhu a so spravnym IDS a smerovanim, zaroven s rozsirenim useku po galvaniho na 3+3 .. dost vyrazne by to pomohlo ..

zaroven keby sa mierne upravil rondel pod mostom ..

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 28. Sep 2010 14:24
od expwy
2 paralelné mosty ala kolektory určite nebudú, lebo by sa muselo robiť zakladanie pilierov po oboch stranách a to je veľmi finančne náročné. Zatiaľ to vyzerá tak, že sa bude budovať jeden nový most južne od stávajúceho. Nový most bude v konfigurácii buď jedna mostovka so 4 pruhmi, alebo poschodový s 2 levelmi po 2 pruhy - z toho 1 na úrovni dnešnej diaľnice a druhý na úrovni železnice.

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 28. Sep 2010 16:07
od i15
mel napísal:i15,
"tu ma zarucenu vysoku vnutromestsku a primestsku premavku", ktora ma oznacenie [bez uhrady] :)


myslis, ze to tak aj zostane? a ze stat do roku 2014 rozostavia tieto stavby s vedomim, ze doba navratnosti je nekonecno (pri nulovom myte)? :)

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 29. Sep 2010 16:22
od Tomas PO
a novy pristavny by si na seba nezarobil, ak by sa spoplatnil?

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 30. Sep 2010 08:56
od mel
expwy napísal:2 paralelné mosty ala kolektory určite nebudú, lebo by sa muselo robiť zakladanie pilierov po oboch stranách a to je veľmi finančne náročné. Zatiaľ to vyzerá tak, že sa bude budovať jeden nový most južne od stávajúceho. Nový most bude v konfigurácii buď jedna mostovka so 4 pruhmi, alebo poschodový s 2 levelmi po 2 pruhy - z toho 1 na úrovni dnešnej diaľnice a druhý na úrovni železnice.


pri mostovke so 4 pruhmi bude premavka po juznom moste obojsmerna?

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 30. Sep 2010 12:46
od devil
mozno by bolo dobre spoplatnit cely usek D cez BA. a po zavedeni myta do 3,5 ton zmytnit. samozrejme petrzalskej verejnosti musi byt najskor poskytnuta komfortna elektricka. najlepsie riesenie je predsa dostat ludi na MHD.

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 30. Sep 2010 13:15
od pohodak
ono keby v BA a okoli fungovala MHD a primestska doprava tak ako sa na (vraj) civilizovanu krajinu patri, veci ako pristavba mostu, R7, D4, rozsirenie D1 sa mohli riesit o dobrych 10 rokov neskor :)

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 30. Sep 2010 14:55
od tondiego
To je presne pomenovanie dopravneho problemu BA. 20 rokov chatrajuca MHD v BA - ziadna investicia, ktora by reagovala na vyvoj v tomto meste. Tyka sa to aj mna osobne. Napriek tomu, ze dennodenne stojim aspon v jednej zapche, stale sa mi to oplati (najma casovo) viac, ako cestovat drahou a neefektivnou MHD, nehovoriac o katastrofalnom kulturnom prostredi v dopravnych prostriedkoch bratislavskej MHD. Velmi rad by som sa vzdal jazdy autom (aj brucho by mi mozno menej rastlo), keby som mal k tomu alternativu. Ale nemam a to byvam priamo v BA.

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 30. Sep 2010 15:30
od dusans
Síce nie som z BA ale súhlasím s predchádzajúcimi dvoma príspevkami. Miestna a prímestská doprava je problémom každého veľkého mesta. Cesty sa nedajú rozširovať donekonečna, prebudovanie stojí nemalé peniaze. Navyše diaľničný obchvat mesta (skôr by som ho nazval prieťahom než obchvatom) bol dokončený len pred pár rokmi + tunel Sitina. Pomohli by aj veľké odstavné parkoviská a odtiaľ MHD do centra. Len je tu ten problém chátrajúcej MHD takže bez jej riešenia by to nebolo dostatočné riešenie dopravnej situácie v BA.

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 30. Sep 2010 18:49
od Tomas PO
pod toto sa podpisem

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 30. Sep 2010 21:40
od ELZ
Neverim, ze fungujuca MHD (aj s pripadnym metrom) zmeni navyky Slovakov - ked sa niekde ide, tak autom a samozrejme treba zaparkovat presne tam, kde chceme aj za cenu, ze sa stoji na trave a potom sa rozculovat ze platim neviem kolko penazi za auto a treba s tym nieco robit, aby sa dalo zaparkovat kde si zmyslim. Namiesto toho, aby si skusil najst miesto niekde na okoli (trebars aj v okoli 1km) a zvysok presiel peso. Toto je tiez o kulture a nature, nielen o fungujucej infrastrukture.

Vo Viedni je tiez dobre fungujuca MHD aj s primestkou dopravou a predsa su tam cez tyzden dost plne cesty, na letisko Schwechat chodi tiez dost aut z VIE, hoci tade ide zeleznica a je pravidelne rychle spojenie do Viedne ...

V Zurichu a okoli to spravili celkom sikovne ... primestka doprava funguje na vlakoch a na cesty dali maximalky 60km/h, takze tam sa kvoli pohodliu oplati ist vlakom. Casovo to vsak vychadza narovnako s autom.

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 30. Sep 2010 21:51
od Tomas PO
kulture sa da naucit

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 01. Okt 2010 04:43
od i15
ved sa hovori, ze MHD pouzivaju len socky a studenti, neviem ako sa da take zmyslanie zmenit

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 01. Okt 2010 07:04
od dusans
Ono sa nikdy nepodarí dosiahnúť to, že áut na cestách v BA alebo v hociktorom väčšom meste bude cez týždeň toľko ako trebárs v nedeľu dopoludnia. Ide o to presunúť časť mestskej a prímestskej dopravy do MHD. To zmýšľanie sa časom dá prekonať, ale fakt časom. A parkovanie v centre ani nehovoriac. Ale je fakt, že poznám ľudí ktorí idú autom len do 100m vzdialeného obchodu a nejdú robiť veľký nákup :) :)

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 19. Mar 2013 22:03
od peterle
1 miliarda 72 miliónov 581 tisíc Kčs, toľko stál Prístavný most

gallery/image_page.php?album_id=31&image_id=13769

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 19. Mar 2013 22:56
od Dejvid
niesom z BA a niesom situacie znaly, ale preco ma na tej fotke nazov dialnicno-ZELEZNICNY? lebo pokial viem tak po pristavnom nevedie ziadna zeleznica, akurat pod nim je nejaka zeleznica v pristave...

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 19. Mar 2013 23:17
od aquila
ale vedie :) staci sa prejst na bicykli alebo aj pesi a uvidis, kolko tam vlakov jazdi .. zeleznicna cast bola sprevadzkovana dokonca o 2 roky skor ako dialnicna ..

http://rail.sk/skhist/mosty/bratislava.htm

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 19. Mar 2013 23:32
od Dejvid
uz to vidim, dik :)

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2013 10:36
od ANDi
Este vam tam na Einsteinovej nezateka?

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2013 13:59
od aquila
tam nema preco :)

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2013 14:56
od Kanky
ale pristavny most zacpany kvoli kinu...

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2013 17:38
od ANDi
Vsak D1 pri Auparku je aj za normalnych okolnosti pod hladinou Dunaja, nie?