D1 Bratislava - Trnava

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod sapphire » 19. Júl 2017 07:23

to že sa to niekomu zdá úzke, neznamená že to úzke aj je, aj pretekárska trať F1 sa zdá byť v telke úzka. Posudzovať šírku cesty podľa videa je dosť scestné :)
treba si to pozrieť vo výkrese
sapphire
diskutujúci
 
Príspevky: 198
Obrázky: 81
Založený: 16. Júl 2013 08:13
Bydlisko: Diakovce

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Maxx787 » 19. Júl 2017 18:05

na 4 pruhy je potrbnych 2x3,75m a 2x3,5m 2x0,25m vodiaci pruzok a krajnica, to je 15+ m vsetko navyse je krajinica. ak treba krajnicu 2 m tak musi mat 17 m sirka pasu.
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 727
Obrázky: 77
Založený: 03. Okt 2014 17:33
Bydlisko: NO

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod pedro » 20. Júl 2017 07:18

4+4 bude len po Triblavinu.
Blatné - z TS DSRS pre PJP: Šírkové usporiadanie rozšírenej diaľnice D1, ktorá bola navrhnutá v riešenom
úseku od km 29,600 do km 31,025 v kategórii D 33,5/120 je:
- jazdný pruh 2 x 3,50 = 7,00 m
4 x 3,75 = 15,00 m
- vodiaci prúžok vnútorný 2 x 0,50 = 1,00 m
- vodiaci prúžok vonkajší 2 x 0,25 = 0,50 m
- spevnená krajnica 2 x 2,50 = 5,00 m
- stredný deliaci pás 1 x 4,00 = 4,00 m
- časť nespevnenej krajnice
započítavanej do voľnej šírky 2 x 0,50 = 1,00 m
spolu voľná šírka 33,50 m. (výkres niet)
pedro
diskutujúci
 
Príspevky: 81
Obrázky: 43
Založený: 26. Apr 2013 18:38

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Laky » 20. Júl 2017 07:32

Inak výjazd z Blatneo na D1 len do sepetembra. NDS to pise v prispevku na Fb. Takže september zaziju ludia poriadny sok cestou do prace ak pojdu od Blatneho:)
Laky
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 314
Založený: 09. Dec 2015 12:37

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod gyro » 20. Júl 2017 10:33

Podla NDS ma praveze vyjazd Blatne->D1 zostat zachovany - vid z diskusie pod pripevkom:

otazka Martin Kosara -> Národná diaľničná spoločnosť, a.s. : takže až do dokončenia celej stavby bude napojenie z Blatného na D1 možné?
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.: Presne tak Martin!

https://www.facebook.com/N%C3%A1rodn%C3 ... O8&fref=nf
gyro
návštevník
 
Príspevky: 25
Založený: 12. Aug 2005 12:33
Bydlisko: BA, PP

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Vlados » 20. Júl 2017 11:01

Nakoľko obchádzková trasa križuje budúci výjazd a vjazd na D1 tak buď ten vjazd dočasne rušia alebo bude musieť byť vedený po moste ponad D1, odpočiť smerom na Červený majer, odbočiť smer Blatné a potom otočkou o 180° sa pripojiť na D1. Okrem krkolomnej otočky čo NA nedajú to bude predĺženie o 2,5 km.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod expwy » 20. Júl 2017 16:15

Odborník na všetko a vážny ašpirant na župana BSK zase raz zneužíva mimoriadnu situáciu a nešťastie ľudí - odporný hyenizmus:
https://www.facebook.com/janmrva/videos ... =2&theater
https://www.facebook.com/janmrva/photos ... =3&theater
https://www.facebook.com/janmrva/posts/1671217366285632

Nikde na svete sa nedimenzuje infraštruktúra na mimoriadne udalosti.
Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 183
Založený: 08. Apr 2005 09:30

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Laco » 20. Júl 2017 16:58

Vlados napísal:Nakoľko obchádzková trasa križuje budúci výjazd a vjazd na D1 tak buď ten vjazd dočasne rušia alebo bude musieť byť vedený po moste ponad D1, odpočiť smerom na Červený majer, odbočiť smer Blatné a potom otočkou o 180° sa pripojiť na D1. Okrem krkolomnej otočky čo NA nedajú to bude predĺženie o 2,5 km.


alebo tretia moznost - vyuzitie stareho napojenia z Blatneho na D1. spolu s otvorenim mosta by obchadzkova trasa prakticky stratila vyznam. Ta mikro premavka medzi majerom a Blatnym sa vrati do "starych kolaji", teda na SC, potom dolava na most.
Po otvoreni stareho najazdu:
1. dobudovat novy
2. presmerovat premavku na novy
3. zrusit stary
4. dobudovat zjazd od TT
Laco
diskutujúci
 
Príspevky: 203
Obrázky: 9
Založený: 10. Feb 2016 07:06
Bydlisko: NZ

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Vlados » 20. Júl 2017 17:21

tretie možnosť nie je reálna nakoľko za 2-3 týždne nebude existovať vozovka v ľavom jazdnom páse, t.j. nebude sa kde napojiť. Po rozšírení už na mieste kde bolo staré napojenie bude len jarok.
PS: aj starý nájazd križuje budúci výjazd a vjazd, kríženie je až na 2 miestach
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Pascalwb » 20. Júl 2017 17:56

NDS poster sa pomylil:

"Dobrý deň Martin, ospravedlňujeme sa vám a ďalším čitateľom FB za nepresnú informáciu. Čo sa týka výjazdu z Blatného na D1 (smer BA), tento výjazd bude možný len do septembra. Vzhľadom na budovanie križovatky v miestach dočasnej cesty z Blatného, budú motoristi musieť rešpektovať obchádzku: cez nový most - Senec - napojenie na D1 do BA v križovatke Senec. Po ukončení stavby križovatky bude možné využívať vjazd/výjazd na diaľnicu v každom smere. TÍM NDS"

No to bude zas masaker.
Pascalwb
diskutujúci
 
Príspevky: 121
Založený: 11. Feb 2016 23:55

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Vlados » 20. Júl 2017 18:02

To bolo od začiatku jasné.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod ullsus » 20. Júl 2017 19:24

expwy napísal:Odborník na všetko a vážny ašpirant na župana BSK zase raz zneužíva mimoriadnu situáciu a nešťastie ľudí - odporný hyenizmus:
https://www.facebook.com/janmrva/videos ... =2&theater
https://www.facebook.com/janmrva/photos ... =3&theater
https://www.facebook.com/janmrva/posts/1671217366285632

Nikde na svete sa nedimenzuje infraštruktúra na mimoriadne udalosti.


Dalsie videa:

https://www.facebook.com/janmrva/videos ... 439602758/
https://www.facebook.com/janmrva/videos ... 276284041/
ullsus
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 310
Obrázky: 4
Založený: 08. Apr 2015 22:21

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod DrX » 20. Júl 2017 19:41

Hlavne skoda, ze sa nebuduje normalne R1 po BA. Vyriesilo by sa tym vela veci, aj tato situacia.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 20. Júl 2017 20:43

R1 po bratislavu je rovnaka hlupost ako R1 cez donovaly.

Mne len udivuje ze pri vyrazne vacsich intenzitach na rakuskej A4 stacia len 3 pruhy, neni tam ziaden obchvat vo forme "jednicky" , stvorpruhovy prietah schwechatom dokonca prerobili na 1+1 s BUS a cyklopruhmi a pohoda...

Ale na slovensku chcu 3+3+3+3 k tomu staru senecku na 2+2 a to nehovorim ze cesta z pezinku uz je 2+2...

Ale zeleznica do senca sta koridor je jak od cisare pana a v ivanke a bernolalove o nejakom TIOP sa len sniva...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod doktorandfei » 21. Júl 2017 08:04

aquila:
Máš neaktuálne informácie, minimálne o dvoch veciach.

1. Ivanka pri Dunaji, plánované záchytné parkovisko, akcia žsr. Realizácia cca o rok.

http://www.minv.sk/swift_data/source/miestna_statna_sprava/ou_senec/zivotne/guldanova/zast_ivanka_pri_dunaji/Rozhodnutie%20-%20ZAST%20Ivanka.pdf

2. Bernolákovo. Projektuje sa prestupný dopravný terminál.
Financovanie z IROP.
http://www.bernolakovo.sk/wp-content/uploads/2017/03/UzneseniaOZ-2017-22.pdf
doktorandfei
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 281
Obrázky: 1
Založený: 10. Máj 2012 09:10

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 21. Júl 2017 10:12

len to sa projektuje a predstavuje uz roky .. pritom to uz malo byt postavene aspon 10 rokov dozadu .. nieto ze mozno to bude funkcne v 2020 ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod PK » 21. Júl 2017 14:17

aquila napísal:R1 po bratislavu je rovnaka hlupost ako R1 cez donovaly.

Mne len udivuje ze pri vyrazne vacsich intenzitach na rakuskej A4 stacia len 3 pruhy, neni tam ziaden obchvat vo forme "jednicky" , stvorpruhovy prietah schwechatom dokonca prerobili na 1+1 s BUS a cyklopruhmi a pohoda...

Ale na slovensku chcu 3+3+3+3 k tomu staru senecku na 2+2 a to nehovorim ze cesta z pezinku uz je 2+2...

Ale zeleznica do senca sta koridor je jak od cisare pana a v ivanke a bernolalove o nejakom TIOP sa len sniva...


Aquila hlupost preferovania jedinej tepny von z Ba sa v plnej nahote ukazala vcera pri nehode a zablokovani D1. Na vychadzanie z BA na sever, vychod zostali zhruba 3 cesty, kazda s priepustnostou tak 800 aut/h.
Cesta na Pezinok, Stara Senecka a cesta cez Most pri Bratislave.
Pritom v Moste pri BA prerabaju kanalizaciu a je tam instalovany semafor striedavo pustajuci cez jeden pruh, takze tam bolo moznych tak max 400 aut/h.
Pritom kazde obmedzenie premavky, pracu na ceste treba hlasit na dopravnom urade ziadat o povolenie, tak nechapem ako take povolenie mohlo byt vydane pri sucasnom obmedzeni pri Blatnom.

Vcera bola celkova kapacita von z BA zhruba 2000 aut/h.... To je to co tu mame bez D1.
BA AKUTNE potrebuje druhu tepnu von 2+2, neobmedzovanu semaformi, stopkami, s kapacitou 5000 aut/h
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 21. Júl 2017 17:14

nie nepotrebuje. najlepsie odporucam sa pozriet aspon na mapu viedne na porovnanie.

bratislava ma v principe resp o 3-4 roky bude mat luxusne porieseny exit.

bude 2+2 na pezinok, 4+4 na trnavu, 2+2 na samorin/DS a prepojene tangentou aka D4

takyto luxus nema preboha ani vieden!

navyse dialnice sa nestavaju na vynimocne situacie ako sa stala vcera. to je bezne ze vtedy kolabuje doprava. a bezne sa bud nadchadza,alebo stoji v zapche, ked sa vykyblia kamiony a dodavky do protismeru.

vcerajsi incident skor ukazuje, ze cesta na pezinok aj na juh sa nejako nevymykala normalu, aj napriek odstavenej D1.

cize sa len potvrzuje moja domnieknka, ze dokonca ked bude D1 na 4+4 po blatne, tak aj rozsirovanie starej seneckej je nadbytocny luxus. ano znie to kruto, ale je to tak.

ked si taketo nieco nemoze dovolit vieden, ktora ma ako mesto vacsi rozpocet ako cele slovensko, nehovoriac o celom rakusku, kde smerom na vychdo je efektivne len jedna 3+3 vypadovka a paralerna cesta je len 1+1 cez dediny a aj prietah cez schwechat prekreslili z 2+2 na 1+1 plus cyklotrasy.

a smerom na juh z viedne je doslova len jedna vypadovka aj ked 4+4 a neni su tam ziadne kolektory, ani nejake grandiozne prelozky Bciek (nase jednicky)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Hank » 21. Júl 2017 17:35

Jednoduche riesenie: nezmyselne 4+4 pruhy dat na 3+3 a zvysne 2 pruhy presunut tam.
Poloodborný portál najmä o dopravnom značení
http://www.ocestnejpremavke.sk
Obrázok používateľa
Hank
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 419
Obrázky: 20
Založený: 10. Nov 2016 19:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Rojko » 22. Júl 2017 00:04

alebo BA - TT 2+2 + odstavný pruh ale dobudovať R1 :)
Rojko
návštevník
 
Príspevky: 15
Obrázky: 4
Založený: 28. Aug 2016 23:26

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Rasťo » 22. Júl 2017 06:20

Včera hovorkyna nds povedala, ze prebieha obstaravanie na staru senecku.2x som si to vypocul v radiu, zabudla ale povedat obstaravanie coho...
Rasťo
diskutujúci
 
Príspevky: 60
Založený: 13. Apr 2017 21:00

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Pascalwb » 22. Júl 2017 11:16

Ta stara senecka je katastrofa aj ked dialnica funguje. Z 2 + 2 pruhy sa to vsetko zuzi na 1 + semafor. No genius to musel vymyslet. Ako najlacnejsie a najrychlejsie by bolo to dat na 2 pruhy aspon po metro.
Pascalwb
diskutujúci
 
Príspevky: 121
Založený: 11. Feb 2016 23:55

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Rasťo » 22. Júl 2017 12:51

Pritom uzol s d4 sa stavia v ramci ppp. Bavime sa mozno o 800 m cesty, co by vyriesilo vacsinu problemov. Stara senecka sa pouziva navyse pri kazdej havarii na d1 po senec.
Rasťo
diskutujúci
 
Príspevky: 60
Založený: 13. Apr 2017 21:00

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 22. Júl 2017 12:58

problem je, ze usek I/61 od D1 zlate piesky po MUK s D4 nema ani uzemko .. treba sa podakovat mrvovi ... a hej, tam rozsirenie I/61 ma zmysel, po MUK s D4, a mozno teda este po tu nestastnu triblavinu, ked uz ju teda stavaju ...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Rasťo » 22. Júl 2017 13:53

Presne tak.absolutne to staci po triblavinu,ked si ju uz teda niekto vymyslel. Je zbytočne to ťahať dalej, aj ked obcania z velkeho bielu asi ne udu suhlasit. Ak niekto na nds rozmysla, tak to rozsirenie s napojenim na triblavinu dodatkom hodi na ppp. Problem je ale s tym uzemkom. Ale ak budu naozaj chcet, tak odvolaci organ nad Mrvom je as okres, len vtedy pred cca 5 rokmi sa im do toho asi nechcelo.
Rasťo
diskutujúci
 
Príspevky: 60
Založený: 13. Apr 2017 21:00

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 27 hostí.