Otázkou už mesiace nie je, či stavba bude meškať, ale koľko bude meškať...
Pri Turanoch za Váhom v ľavom polprofile asfalt položený, vyzerá to na dve vrstvy(jeden pruh vyzeral na dnešný). Celkovo sa to tam trochu pomenilo. Na pravom polprofile na ľavej strane s Gomacom spravili betónové odtokové žľaby.
Budúci týždeň očakávam pokládku asfaltu v úseku medzi mostom ponad Váh a mostom ponad kanál a železnicu:
gallery/image_page.php?album_id=168&image_id=19711 . Je to po cca 13,8 km D1, vyvalcované je to až za koniec PHS-ky(neviem, načo tam vôbec taký SO tam je) čo je cca 14-ty km D1, ale tam už cementová stabilizácia nie je. Taktiež vidno betónové odtokové žľaby, ktoré urobili s Gomacom. Potom bude ešte chýbať necelý kilometer, tam chýba ešte ten násyp asi polkilometra odhadom, možno menej..
Od zárezu smer odpočívadlo Turčianská Štiavnička v pravom polprofile to vyzerá z diaľky, že pokladajú cementovú stabilizáciu. To by aj vysvetľovalo odpratané mechanizmy, unimobunky na druhý polprofil:
gallery/image_page.php?album_id=168&image_id=19863Manitou stojí na stavebnom dvore.
Čo sa týka nosníkov, asi len polprofil položili.
A vidno práce na križovatke pri Volkswagene, pripájací a odbočovací pruh vyasfaltovaný, kládli obrubníky, dlažbu, vcelku sa tam robilo, už to dostáva ten "švinský pysk".
Sergej, ja som nad tým trochu uvažoval. Polprofil by sa otvoriť dal ale len v smere RK-ZA. Smer ZA-RK stále po 1/18. MÚK Turany je v poriadku, ale čo sa týka MÚK Dubná Skala, neviem, ako by sa autá zo smeru ZA-RK dostali na ľavý polprofil. Nad tým, že by vyšli z 1/18 na prístupovú cestu k tunelu a odtiaľ na most neuvažujem, to radšej nič. Jediná možnosť ešte je, že by smer ZA-RK vyšiel na privádzač Martin a potom na D1. To ale je zbytočné, keďže najhorší úsek je prejazd Vrútkami a taktiež most pri Turanoch ponad Váh tiež nevyzerá na december. Takže minimálne nadbytočné výdavky na ZDZ by podľa mňa podstatne odpadli.