Plš, díki. Už som im chcel krivdiť, že akosi stoja. Áno, až po betonáži kladú ďalšie nosníky(to že si si to nevšimol v dávnom prípsevku je v pohode). Preto sa tak obávam, kedy budú betónovať toto mostné pole, kde zatiaľ kladú nosníky. Uvidíme, ako im to pôjde.
Bol by som išiel aj bližšie k mostu, ale je tam fajné blato. Takže len takto z diaľky a ani viditeľnosť ani zaostrenie akosi najlepšie nie sú. Už som bol na odchode, že asi majú už fajront... a to som myslel, že ten už položený nosník je nejaká strecha ale lepšie pozerám a zrazu cez stromy vidím cúvať nákladiak s nosníkom po moste, tak som si to pozrel. Pre mňa to bolo lepšie ako divadlo a kino dokopy
. Tak možno zajtra pôjdem bližšie k mostu, lebo dnes tých 8 nosníkov predpokladám nepoložili, jeden nosník vychádza tak odhadom na trištvrtehodiny a to neviem, ako dlho ho žeriavy nakladajú na nákladné auto. Čas pri tom ubieha pekne rýchlo...
Na Dubnej Skale síce debniace vozíky sú, no s rímsami sa ešte nezačalo, čo som videl. Sú tam aj navozené prefabrikované rímsy, asi na vnútornú stranu.
Po most po Kľačany už je spravené veľa, vidno aj z pravidelného prísunu fotiek. Podľa mňa je tam strašne veľa PHS-iek. Ale len jediná je ako-tak hotová. Som si všimol, že dodávateľom výplne je LEIER Gyor/Maďarsko/. Pred mostom ponad Váh pri Turč. Kľačanoch naľavo rastie PHS-ka s oceľovými stĺpmi.
Most ponad Váh pri Kľačanoch vyzerá dobre/síce ideál to nie je/, pracovalo sa čosi aj v nedeľu. Jeden betónovací vozík tam nie je, druhému na odhad chýbajú asi 4 zábery. Taktiež chýba toho málo aj na časti mosta podopretej pevnou skružou. Ešte by sa dal polprofil v pohode do decembra spraviť. Už s celým profilom si taký istý nie som, ale asi 5 mesiacov je málo.
Na MÚK Martin pri VW:
gallery/image_page.php?album_id=168&image_id=19222 sú už odbočovacie aj pripájacie pruhy vyasfaltované. Minulý týždeň pracovali na križovatke, kládli obrubníky a tak. Celkovo tam bolo aj dosť ľudí, no na moste sa nerobí zjavne nič.
Pred Sučanmi na moste ponad poľnú cestu na ľavej strane boli vyvŕtné diery na uchytenie dovezených oceľových stĺpov/asi súčasť PHS/.
Na moste ponad železnicu a mokraď v km 10,1 sa nič také nemení. Pravý most je uzavretý, žiadne zmeny nevidím, neviem načo sa čaká. Na ľavom dobetónovali rímsy, ešte treba z obidvoch strán pred dilatačkou:
gallery/image_page.php?album_id=168&image_id=19359Pri moste ponad Kantorský potok vidno postup. Na ľavom moste je pravá rímsa spravená. Debnenie je presunuté na ľavú rímsu, hoci pripravené ešte nebolo/očakávam betónovanie tento možno budúci týždeň/. Na pravom moste /viď foto/ na pravej strane boli skoro po celej dĺžke osadené prefabrikované rímsy, mohlo by to byť rýchlejšie spravené, keďže PVC rúry pre informačný systém by tam nemali byť.
Pri odpočívadle sa robí na kanalizácii diaľnice a naváža sa materiál po vyznačené čiary na šachtách kanalizácie. Asi zanedlho budú pokladať cementovú stabilizáciu/inak by tie mechanizmy podľa mňa nepresúvali/. Na zárubnom múre sa nerobí, MANITOU /
http://www.eu.manitou.com/manitou/en/ma ... k_platform / som videl pri moste ponad kanál a železnicu, aj keď neviem, či nie sú na tomto úseku dva.
Pri moste ponad Váh som zbadal na fotke MiraT9, že na ľavom moste na ľavej strane pripravujú úchyty na rímsy:
gallery/image_page.php?album_id=168&image_id=19709 . Debnenie nedali späť, z TOOŽ robia čosi so skružou/asi postupne rozoberajú/, pri pohľade z primeranej diaľky to tam nevyzerá v poriadku, asi Váh narobil šarapatu... Červený debniaci vozík sa asi posunul, bližšie som to neskúmal.
Medzi mostami ponad Váh resp. kanál a železnicu pri Turanoch je cementová stabilizácia položená, na predošlom úseku cca 20 dní trvalo, kým začali s asfaltom, takže máme odhad.
Na moste na MÚK Turany na krajoch vŕtajú. Asi na úchyty pre rímsy...aj by to z hľadiska postupu prác tak sedelo.