Ci pana, takto ma hneď zrána argumentačne zničiť?
Je to vidím presne naopak. Slovensko je tam práve kvôli tomu, že sa stavia bez dlhodobej koncepcie a bez tvrdých dát,
ale najmä na základe pocitov, že "niečo jednoducho musí byť", napríklad preto, že to prinesie lokálne hlasy vo voľbách.
Že to funguje tak, že Érsek vyhlási dogabaný tender na Sorošku pár mesiacov pred voľbami, hoci dobre vie, že to bude musieť byť zrušené.
Že po do očí bijúcej zlodejine na Višňovom to nakoniec aj tak dostavia Skanska po 27+ rokoch bez toho, aby ktokoľvek šiel sedieť.
Že vôbec uvažujeme o opätovnej zmene trasovania Turany-Hubová v súvislosti so zmenou vlády. O obchvate Zvolena sa tiež nič dobré nedá napísať.
O železniciach škoda začínať, v tomto za Európou zaostávame ešte oveľa viac ako pri diaľniciach a bude ešte oveľa horšie.
Aj súčasný "hlavný pozdĺžny koridor" D1 a trate 120 a 180 na 160 km/h sú dosť biedne a finiš stále v nedohľadne;
v oblasti okolo Zvolena (trate 150 a 160) je to totálna katastrofa a ani neviem o tom, že by sa čokoľvek podstatné vôbec plánovalo.
Tlak občana na kvalitu a výsledky je... no, slušne povedané, zhruba presne taký, ako pri čomkoľvek inom, kde má hlavné slovo štát.
Zdravotníctvo, pošta, cesty, železnice, nič poriadne nefunguje a ak náhodou občas niečo áno, je to najskôr práve tam, kde štát dovolil vstup súkromníka.
Pre mňa -- za mňa snívaj o podkopávaní Nízkych Tatier, ale som si dosť istý, že ani o 30 rokov nebude ani jedno, ani druhé a budeme veľmi radi, ak bude pred dokončením aspoň pomerne jednoduchá R3.
A aj to len v prípade, že sa konečne podarí odstaviť Fica, nakopnúť ekonomiku a dostať aspoň trochu príčetného ministra, v čo tiež už veľmi nedúfam.