Lenny napísal:To co napsal Caesar sedí, není nic aktuálnějšího a potřebnějšího.
Neříkám, že to nesedí. Jen jsem to chtěl trochu upřesnit.
Možná bych tam ještě doplnil jako poslední bod R6 Praha - Pavlov a průtah KV.
Moderátor: Moderátori
Lenny napísal:To co napsal Caesar sedí, není nic aktuálnějšího a potřebnějšího.
Jaroslav Štemberk napísal:Lenny napísal:To co napsal Caesar sedí, není nic aktuálnějšího a potřebnějšího.
Neříkám, že to nesedí. Jen jsem to chtěl trochu upřesnit.
Možná bych tam ještě doplnil jako poslední bod R6 Praha - Pavlov a průtah KV.
Caesar napísal:Jaroslav Štemberk napísal:Lenny napísal:To co napsal Caesar sedí, není nic aktuálnějšího a potřebnějšího.
Neříkám, že to nesedí. Jen jsem to chtěl trochu upřesnit.
Možná bych tam ještě doplnil jako poslední bod R6 Praha - Pavlov a průtah KV.
R6 nie je o nič dôležitejšia ako R49. Jednoducho bod č. 6 nie je. Je ich 5 a akákoľvek úprava už nie je mojou, ale vašou Jaroslav.
Jaroslav Štemberk napísal:Caesare, vy to pochopitelně vidíte z hlediska mezinárodního významu a z toho hlediska je to přesně tak, jak píštete.
Ale když přes Karlovy Vary - Dvory či přes Hostivice jezdí 20 tis. aut denně po nevyhovující silnici, pak, myslím, že je tam nutno dát prostředky na výstavbu R6 a ne řešení odkládat kvůli tomu, že nejde o mezinárodně příliš významnou trasu.
johhan napísal:Lenny, tak ty si mal pravdu s tou I/50 že sa tam zrušila RC. Mal si lepšie info. Aj keď územný koridor zostal zachovaný ako na kategoriu D 26,5
Lenny napísal:johhan napísal:Lenny, tak ty si mal pravdu s tou I/50 že sa tam zrušila RC. Mal si lepšie info. Aj keď územný koridor zostal zachovaný ako na kategoriu D 26,5
Mám takový pocit, že část tohoto koridoru využili při stavbě přeložek silnice I/50, konkrétně Uherské Hradiště - obchvat a Kunovice - Vésky.
Die Autobahn napísal:Když tak čtu, že Husák by povolil 170kmh, tak nevím, co si o tom myslet.
Zajímal by mě na to váš názor, podle mě to není dobrý nápad. Kamiony co jezdí 90 a vedle nich osobáky 170, to by špatně dopadlo. A taky se obávám, že je u nás moc lidí, co sice na to mají auto, ale už ne schopnosti.
johhan napísal:Ako so písal .. dialnica kludne zvládne 150. V Rakúsku na úsekoch kde povolili 160 sa zvýšila priepustnosť a znížila nehodovoť. A ked sa vezmú porovnateľné úseky v DE a CZ tak jednoznačne nižššou nehodovosťou a vyššou priepustnosťou vyhrávajú nemci. A to majú neobmedzenú rýchlosť
derrick2006 napísal:Takto to vyzera v CR s planovanym objemom budovania dialnic a RK - do konca roku 2009 pribudne 256 km D a RK:
http://ekonomika.idnes.cz/dalnice-a-sil ... nomika_plz
trosku o inom ako u nas na Slovensku...
derrick2006 napísal:Takto to vyzera v CR s planovanym objemom budovania dialnic a RK - do konca roku 2009 pribudne 256 km D a RK:
http://ekonomika.idnes.cz/dalnice-a-sil ... nomika_plz
trosku o inom ako u nas na Slovensku...
Dy napísal:derrick2006 napísal:Takto to vyzera v CR s planovanym objemom budovania dialnic a RK - do konca roku 2009 pribudne 256 km D a RK:
http://ekonomika.idnes.cz/dalnice-a-sil ... nomika_plz
trosku o inom ako u nas na Slovensku...
Trošku iné, ... hm, a v čom akože ?
ČR má 2x viac obyvateľov a viac rozostavaných úsekov. V SR sa má tiež otvoriť 100 km D/RK a to po vláde Dzurindu je dosť oproti ČR, tá dnes ťaží hlavne z rozostaveného.
Pozorovatel napísal:Z rozostavaných úsekov predchádzajúcou (Dzurindovou) vládou ťaží vo svojich sľuboch aj aj slovenská vláda. A teda tiež bude ťažiť hlavne z rozostavaného
Naspäť na Dálnice a rychlostní silnice v ČR
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.