Moderátor: Moderátori
DrX napísal:i15, dik za sumar. Ak by sa madari na zaklade tychto cisel dokopali aspon k postaveniu 4-prudovky na useku Felsozsolca - Szikszo - Aszalo, bol by to skvely pokrok. Na dialnicnom spojeni VYCHOD SLOVENSKA - Europa by potom, po dokonceni nasej R4, ostali len dve dediny Forro a Csobad ( + Sebastovce ).
DrX napísal:i15, dik za sumar. Ak by sa madari na zaklade tychto cisel dokopali aspon k postaveniu 4-prudovky na useku Felsozsolca - Szikszo - Aszalo, bol by to skvely pokrok. Na dialnicnom spojeni VYCHOD SLOVENSKA - Europa by potom, po dokonceni nasej R4, ostali len dve dediny Forro a Csobad ( + Sebastovce ).
DrX napísal:hej, podla tejto mapy http://roads.attus.hu/road_plans/kozop_2008_2013.jpg madari plan na obchvaty Forro a Csobad v prog.obdobi do 2013 mali. Ale nie som si isty, ci to este plati (a tiez neviem, preco su tie obchvaty vyssou prioritou nez Szikszo - Aszalo).
FANUSIK napísal:asi mate lepsi prehlad o hranicnych prechodoch na vychode....Ktory hranicny prechod ma najv intezity do Madarska:? Je to prave spominany Milhost-Tornyosnemeti ?? Dakujem...
FANUSIK napísal:Ked sa dokonci 4 prudovka R4 KE -Milhost intezita dopravy sa zvysi to je jasne.,ludia sa jednoducho naucia chodit po kvalitnej a rychlejsej ceste aj za cenu ze pojdu o par km navyse...
i15 napísal:50 namiesto 110 gallery/image_page.php?album_id=232&image_id=13889
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 22 hostí.