Kanky napísal:sven napísal:... mnohe cesty su v dezolatnom stave (je to moj subjektivny nazor, kde sa nezhodnem s Kankym, ze su v lepsom stave, nez v BA)...
zalezi, ze kadial po KR jazdis? stale po tej istej trase alebo po celom KR?
posobim skoro 2 roky v KR, predtym som posobil dlhe roky v BA, preto to viem porovnat...mam zjazdenu celu BA a vacsinu KR...ked aj teraz semtam idem do BA, tak vidim, ze sa skoro nic nemeni...semtam nejaka zaplata alebo kratky opraveny kusok...v KR len ked si vezmes Opolsku, tak sa vymenila za posledne roky vacsia cast, na hlavnej aleji veducej centrom je tiez velmi dobry povrch...
https://www.youtube.com/watch?v=e44WR2wYaVIod 2:15 zacina Zakopianka, aj ta sa uz postupne opravuje, uz je viac usekoch novych...ani vjazd do Viedne po starej ceste od BA nie je lepsi...
co sa tyka zapch, tak len treba vediet ako ich obchadzat, uz som sa to naucil..a tie zapchy su len v spickach...mimo spiciek prejdes vsade ako noz maslom
Kanky, ved preto som pisal, ze je to moj subjektivny nazor
jazdim najma trasu BA-KR a niekedy BJ-KR. Takze logicky najcastejsie vyuzivam vstupy do KR z juhu alebo z Katowic. Zjazdene mam centrum a sirsie centrum a potom zapadnu (Bronowice) a severnu cast mesta (Pradniky, Azory) a dost dobre oblasti na sever od Krakowa, smerom na Olkusz a Skalu. Len tak namatkovo, co by si zasluzilo vacsiu pozornost a nejake remonty: Dietla, Grzegorzecka, Zakopianska, Planty (cast uz krasne rekonstruuju), Aleje su pravda ok, Reymonta uz menej, rovnako Czarnowiejska, Piastowska, Lokietka, rozne bocne cesty v centre, cesty v Kazimierzi...zo 79tky v Nowej Hute som tiez nemal dobry pocit, opat ale subjektivne
Tam uz bola nejaka rekonstrukcia, neviem, ci uz ukoncena.
Ze su mnohe cesty v dezolatnom stave, to som prehnal. Za to sa ospravedlnujem. Ale stale si nemyslim, ze by to v KR bolo lepsie nez v BA. Mozme si to vyjasnit niekedy v KR pri polskom pivecku