Moderátor: Moderátori
devil napísal:tam sa planuje elektrifikacia banovce-heje to dobra vec pretoze v banovciach odpadne vymena rusna.
Andrej napísal:Velmi triezvy nazor, s ktorym sa myslim neda nesuhlasit. V dalsom prog. obdobi by sa mohlo investovat najmä do trate Palarikovo-ZV, VI. a IX. koridoru, ktore maju velky potencial ale momentalne mizernu rychlost. K tomu ako pises, ETCS pre severnu trasu s doriesenim modernizacie po Teplicku.
Slavomir napísal:Ozaj je to nezaujimave zmodernizovat trat z Banoviec cez Michalovce, Strazske do Humenenho? Zaujmova oblast cca 130-150 000 obavatelov, priemerna rychlikova rychlost 30 km/ hod. Je to sila. Ale ved co, programovacie obdobie sa bude planovat podla lobingu, Nie? Pred volbami to iste naslubuju, uz cez 25 rokov.
Čo sa týka Palárikovo - ZV, už som aj inde spomínal, že tu by boli ideálne riešiť celkovú preložku koridoru tak, aby viedol cez Nitru, v prvej fáze aspoň v podobe výstavby trate Trnovec nad Váhom - Nitra, čiže ak niečo modernizovať, tak radšej na úseku Hronský Beňadik - ZV.
Qwert napísal:TKysak - KE by som zmodernizoval čo najskôr, aj keď je tam už teraz relatívne slušná rýchlosť, preto, aby sa vytvorilo čo najrýchlejšie spojenie KE a PO, na jeho modernizáciu by mala nadväzovať modernizácia trate Kysak - PO, to sa už ale bavíme o IX koridore. Jednoducho v KE a PO žije veľa ľudí a tá 160-ka by bola využitá.
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 12 hostí.