Moderátor: Moderátori
Kratsia casova alternativa nie je vobec vyvrateny argument, pretoze si, devil, porovnal najrychlejsie spojenie juhom s priemernym rychlikovym spojenim severom, kde to IC este skracuje.
Podstatne ale je ze dobudovanim usekov od Noveho Mesta po Puchov a neskor Zilinu sa bude tento rozdiel dalej prehlbovat aj v prospech rychlikov.
Skôr ma mrzí že v novom GVD 2011/2012 už Horehronec nebude jazdiť denne ale sa z neho stáva takpovediac rekreačný rýchlik, takže cestujúci z BB budú cez týždeň musieť jazdiť do KE cez ZV alebo Vrútky.
devil napísal:a ked este niekto stale nepochopil tak hustota zaludnenia je najpodstatnejsia pri Os vlakoch lebo najviac ludi jazdi kratsie trasy a zaroven otazka je preco jazdi tak malo IC ?? samozrejme preto lebo medzi BA a KE ale najma ZA-KE nemas ziadne velke centra a IC predsa nemoze stat po okresoch lebo to uz nebude IC.
konkretne medzi ZA a KE stoja IC v LM, PP a v tom nestastnom kysaku. mozno ty si nevies predstavit aby IC vynechavali LM a PP a namiesto toho by stali v RV a LC (preco teda neexistuju IC BA-PP ked je to podla teba tak husto zaludnena oblast ? ). ja si to predstavit viem, okolie RV je zaujimava turisticka oblast, a LC posluzi aj pre RS lebo tam je dobra dostupnost po I/50. podla cp dokonca existuje dialkovy bus ako pripoj na gemerana.
to je sice pekne, ale casom zeleznice zmodernizuju aj cast koridoru IV. pevne dufam ze to bude na 200 km/h.
Ani Kosice nie su taka metropola aby obsadili 4 600miestne ICcka v oboch smeroch len s jedinou medzizastavkou v krajskej Ziline.
Andrej napísal:Ani sa necudujem pri stale nezmenenom pristupe k cestujucim. A novy GVD platny od buduceho tyzdna to opät len zhorsi, darmo sa budu ludia vozit v novych poschodovych supravach, ked im chodia v absolutne nevhodnych casoch.
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 7 hostí.