Moderátor: Moderátori
Dialniciar napísal:Takže by mohlo stáť za zváženie nechať tento úsek na neskôr alebo ho nemodernizovať vôbec. Alebo inou variantou.
To, čo ľudia nechcú, nech nemajú.
Andrej napísal:Dialniciar napísal:Takže by mohlo stáť za zváženie nechať tento úsek na neskôr alebo ho nemodernizovať vôbec. Alebo inou variantou.
To, čo ľudia nechcú, nech nemajú.
Takyto nazor som od teba necakal . Praveze po zmodernizovani koridoru mesto konecne nebude az tak rozdelene, ako je teraz, lebo budu vybudovane MU krizenia s tratou, + mesto bude mat dalsi most pre pesich (terajsi zeleznicny), nova stanica (keby isiel koridor mimo mesta tak komu by to sluzilo, ked väcsina osobnych vlakov aj rychlikov by aj tak musela ist po starej trati?) a vela dalsich vyhod, praveze podla mna nie je uz vobec o com diskutovat a uz vobec nie ustupovat tak ako v pripade PB
jano.z napísal:Nutná veľká stanica v tuneli = multimiliardová investícia. Tam by šlo rádove o desiatky (možno aj stovky) miliárd korún ...
jano.z napísal:Dialniciar: Suvislost je, ale je vsak rozdiel stavat tunel za sotva 2 nasobok investicie do estakady (PB) a velku jaskynu za 100 nasobok povodneho variantu ... PB sa dala obist aj kratsie ako cez Rajec... a ako som povedal, ine je dostat z dialnice do mesta autobus (nehovoriac o tom, ze tade pojde este kopec inych vozidiel) ako osobny vlak z koridoru na mestsku transverzalku (pricom nic ine tam nepojde). Nehovoriac o tom, ze vlak sa da v sucasnej dobe odhlucnit podstatne kvalitnejsie ako automobilova prevadzka ...
Dialniciar napísal:No, zase by som ale nepreháňal. Železnica stojí, diaľnica nie. Takže je to rozdiel stavať aj o 100% viac ... pre štát typu Slovensko. To ma nepresvedčíš.
No a potom, 100 mld. SKK by to zase nestálo, okrem toho stanica by mohla byť aj na kraji mesta a na povrchu. Stálo by to určite oveľa viac ako sa to plánuje dnes, ale prečo by mal Trenčín ustúpiť "nejakému štátu" A naopak, prečo by mala väčšina Slovenska dávať desiatky mld. SKK jednému mestu Nechcú, nech nemajú. A to, že koridor nebude zmodernizovaný, ... nebude. A čo ? Aj D1 na trase BA-ZA cez PB bude posledná a čo sa stane ? Nič.
magnus napísal:A v sucasnosi tam je co? Prave dnes je TN rozseknuty a po modernizacii sa o vyrazne zlepsi.
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 31 hostí.