asdf napísal:Že u železničného vozidla robí viac než 50% spoľahlivosti údržba. A Vectron bol príklad, že aj to, čo je normálne inak celkom spoľahlivé vozidlo, u ZSSK zrazu tiež nie je úplne studnica spoľahlivosti.
asdf pri tvojich odpovediach je krásne vidieť, že sa až toľko nerozumieš danej problematike ako to prezentuješ.
Za prvé u ZSSK neexistuje a nikdy ani neexistovalo niečo ako SP Žilina alebo SP Bratislava či už na údržbu alebo na prevádzku.
Za druhé Vectrony u ZSSK udržuje Siemens a nie údržba ZSSK. ZSSK do Vectronov iba zbrojí piesok a vodu do ostrekovačov.
Za tretie mesačne najazdí každý z 10 ks Vectronov okolo 30 000 km (každý Vectron už najazdil od roku 2018 cez 1 000 000 km), prevádzkyschopnosť je vysoko nad zmluvou požadovaných 95,5% a je troška rozdiel či rušeň jazdí v osobnej alebo nákladnej doprave - iný štýl jazdy (rozjazdy, brzdenia, dynamika...) a iné opotrebovávania niektorých komponentov