Moderátor: Moderátori
jarino napísal:Doba výstavby sa predlžuje o 321 dní.
Stavba by mala byť hotová 7/2023.
RudoLM napísal:https://www.youtube.com/watch?v=Kr1vsHdcPCU&ab_channel=Ministerstvodopravyav%C3%BDstavbySR
33:34 - Modernizácie koľají na 160 km/h
Minister spomenul jednou vetovu aj usek Paludza -LH
jarino napísal:Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na stavbe s názvom „Modernizácia železničnej trate Žilina – Košice, úsek trate Poprad Tatry (mimo) – Krompachy. Časť: A.1 Poprad Tatry (mimo) – Vydrník“.
Súčasťou predmetu zákazky sú aj opcie na:
- UČS 12 ŽST POPRAD – TATRY, rozšírenie I/66 v Poprade,
- UČS 17 ŽST POPRAD-TATRY - nový železničný most.
Účelom stavby je modernizácia železničnej infraštruktúry v úseku Poprad Tatry (mimo) – Vydrník (vrátane). Prestavba existujúcej železničnej dopravnej cesty za účelom zlepšenia jej technického vybavenia a použiteľnosti a to zabudovaním moderných a progresívnych prvkov a tým zlepšenia jej parametrov.
Stavba sa delí na nasledovné funkčne prepojené ucelené časti stavby (ďalej len „UČS“):
- UČS 08 ŽST VYDRNÍK
- UČS 09 traťový úsek Vydrník – ZAST HÔRKA
- UČS 10 traťový úsek Hôrka – VÝH HOZELEC
- UČS 11 traťový úsek Hozelec – Poprad
- UČS 12 ŽST POPRAD – TATRY
- UČS 14, ŽST KROMPACHY - ŽST POPRAD-TATRY - rádiový systém GSM-R a ETCS L2 (v úseku UČS 5-12), časť A.1 rádiový systém GSM-R
- UČS 15 Rekonštrukcia trakčných meniarní (v úseku UČS 05 -12)
- UČS 12 ŽST POPRAD – TATRY, rozšírenie I/66 v Poprade
- UČS 17 ŽST POPRAD-TATRY - nový železničný most
Predmetom riešenia je modernizácia traťového úseku ŽST Vydrník – Poprad-Tatry, od sžkm 184,983 po sžkm 199,200 v celkovej dĺžke 14,217 km.
Predpokladaná hodnoty zákazky: 220 mil. eur
Financovanie: Plán obnovy prípadne štátny rozpočet
Lehota výstavby: 990 dní
Predkladanie ponúk: 26.9.2022
Odkaz na dokumentáciu: https://www.zsr.sk/24793/
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: EmBe a 22 hostí.