Moderátor: Moderátori
eric987 napísal:Takze ZOS Vrutky uz maju jednu zakazku istu (17 x Bdmpeer ???):
http://www.uvo.gov.sk/evestnik/-/vestnik/281208
Qwert napísal:To bude fakt zaujímavé, ak na regionálnu dopravu nasadia Bdmpeer-i, čo sú vozne na IC, prípadne na R. Chápem, že je to spôsob ako "oklamať" EÚ, aby sa dal nákup týchto vozňov financovať z OP Integrovaná doprava, ale to radšej mohli nakúpiť naozaj súpravy pre regionálnu dopravu, ktoré je stále treba ako soľ a nákup vozňov na IC riešiť inak. Teraz tieto Bdmpeer-i budú musieť niekoľko rokov jazdiť na regionálnych výkonoch a kým sa dostanú na diaľkové vlaky, tak už budú minimálne zvnútra opotrebované.
Qwert napísal:Nehovorím ale, že to nejako horí, aby to malo väčší zmysel, malo by sa ešte zmodernizovať aspoň pár úsekov medzi ZA a KE (koridor BA - ZA už považujem za vybavenú vec:)). Ak by sa reálne zabralo v modernizácií, tak o nejakých 5 rokov by sa mohli pokojne Pendolina obstarávať.
Qwert napísal:Na tých sedadlách v Bmpeer-och sa aspoň dá sedieť, čo sa o sedadlách v iných nových vozňoch a jednotkách ZSSK nedá povedať. Ale súhlasím, Bmpeer by si zaslúžil facelift interéru. Úplne by sok zmenil farebnú kombináciu na podstatne konzervatívnejšie farby a sedadlá by som nahradil pohodlnejšími a vybavenými samostatnými opierkami na ruky pre každé sedadlo.
devil napísal:mne sa Bmpeer nezda o nic komfortnejsi ako Bmeer, Beer dokonca najkomfortnejsi mi pripadal Bpeer vo verzi kde su "normalne" sedadla ako v dialkovych busoch, teda ziadne sedadla oproti.
Milos napísal:Neviem, prečo sa pri modernizáciách vagónov neinštalujú sedadlá s pružinovým čalúnením, podobným ako v starších vozňoch. Môžeme sa baviť o tom, že budú modernejšie dizajnované, ale pružiny sú pri dlhom cestovaní základ, podobne aj čalúnené opierky rúk
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 19 hostí.