Stránka 2 z 2

OdoslaťOdoslané: 10. Júl 2009 19:36
od Pacho
devil napísal:to je mozne ale mam pocit ze ty si protipol a padnes na zadok ked uvidis nalepku "made in czechoslovakia". urcite boli aj skvele stroje ale snad nie V3S.


A preco nie V3S ka?? poznas niekde vo svete stroje, ktore s rokom vyroby +- 1956, sluzia tak spolahlivo a kvalitne ako tieto zatracovane V3S ky??? U nas 20 rokov zuri kapitalizmus, takze urcite by nebol problem kupit stroj s nalepkou "made in USA " a to uz len o niecom svedci:D . A tato V3S ak uplne dosluzi, tak urobi sa z nejho trktor a beha dalej po zahumienkch :twisted: a koncim s OT

OdoslaťOdoslané: 10. Júl 2009 22:57
od Dialniciar
Pacho napísal:
devil napísal:to je mozne ale mam pocit ze ty si protipol a padnes na zadok ked uvidis nalepku "made in czechoslovakia". urcite boli aj skvele stroje ale snad nie V3S.


A preco nie V3S ka?? poznas niekde vo svete stroje, ktore s rokom vyroby +- 1956, sluzia tak spolahlivo a kvalitne ako tieto zatracovane V3S ky??? U nas 20 rokov zuri kapitalizmus, takze urcite by nebol problem kupit stroj s nalepkou "made in USA " a to uz len o niecom svedci:D . A tato V3S ak uplne dosluzi, tak urobi sa z nejho trktor a beha dalej po zahumienkch :twisted: a koncim s OT


Ale však o to práve ide, že nejde o to, ako dlho stroje slúžia, ale o to, že vývoj ide vpred ... :idea: :idea: :idea: ... :arrow:

1. Stroje vydržia istotne dlho plniť svoje funkcie.
2. Treba ich sem-tam radikálne modernizovať s cieľom zvýšiť výkon, žnížiť spotrebu, emisie a uľahčiť ovládanie.
3. Treba vylepšiť to, na čo majú slúžiť.

Preto sa vyvinuli postupne práve tie západné spoločnosti, vrátane japonských, ktoré sú preto také veľké, že tvoria spoľahlivé stroje. Kde sú tie vychýrené slovenské spoločnosti ? Ešte ako-tak ide dopredu česká tatrovka.

A nie, nie som ten, čo "padá na zadok" zo značiek Made in USA, ale som ten, kto podporuje pokrok. Inak by sme mohli stále jazdiť po betónových hitlerovských diaľniciach - však vydržali by dodnes. :idea:

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2009 12:57
od Pacho
Dialniciar napísal:
Pacho napísal:
devil napísal:to je mozne ale mam pocit ze ty si protipol a padnes na zadok ked uvidis nalepku "made in czechoslovakia". urcite boli aj skvele stroje ale snad nie V3S.


A preco nie V3S ka?? poznas niekde vo svete stroje, ktore s rokom vyroby +- 1956, sluzia tak spolahlivo a kvalitne ako tieto zatracovane V3S ky??? U nas 20 rokov zuri kapitalizmus, takze urcite by nebol problem kupit stroj s nalepkou "made in USA " a to uz len o niecom svedci:D . A tato V3S ak uplne dosluzi, tak urobi sa z nejho trktor a beha dalej po zahumienkch :twisted: a koncim s OT


Ale však o to práve ide, že nejde o to, ako dlho stroje slúžia, ale o to, že vývoj ide vpred ... :idea: :idea: :idea: ... :arrow:

1. Stroje vydržia istotne dlho plniť svoje funkcie.
2. Treba ich sem-tam radikálne modernizovať s cieľom zvýšiť výkon, žnížiť spotrebu, emisie a uľahčiť ovládanie.
3. Treba vylepšiť to, na čo majú slúžiť.

Preto sa vyvinuli postupne práve tie západné spoločnosti, vrátane japonských, ktoré sú preto také veľké, že tvoria spoľahlivé stroje. Kde sú tie vychýrené slovenské spoločnosti ? Ešte ako-tak ide dopredu česká tatrovka.

A nie, nie som ten, čo "padá na zadok" zo značiek Made in USA, ale som ten, kto podporuje pokrok. Inak by sme mohli stále jazdiť po betónových hitlerovských diaľniciach - však vydržali by dodnes. :idea:



Dialniciar suhlas to bola vlastne "smrt" socializmu, hoci sa nieco "spickove" vyvynulo a dalej nebol "politicky"zaujem to rozvyjat. Len ma mrzi, ked niekto nieco hned znevazuje a odsudzuje, a nevie ocom to je. Mozme tu pisat, ze V3S neodhrne sneh, ze je brzdou doprav.... je nepohodlna... to je vsetko pravda, ale na useku geologie v nasich koncinach zatial nenasla vaznejsieho konkurenta, iba ak ruske ZILy, so spotrebou okolo 80- 100l /100km. :D no ale to sme uz velmi daleko ot.

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2009 14:09
od konstrukt
mato3333 napísal:co mate vsetci proti V3S je to najidealnejsia masinka na taketo robotky,jej prichodnost je genialna,uz som par krat videl zapadnut tie nove osemkolove mercedesy-vyzera to strasne terenne len to ostava pri tom vyzera,vetrieska vide vsade,sice moc neuvezie ale no co uz...
V3S a TATRA nemajú na žiadny západný stroj :P

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2009 18:28
od Dialniciar
Ale áno, české tatrovky sa chytajú, napokon sa aj predávajú vo svete. :-)

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2009 19:08
od mato3333
no vsak aj ty americani slavna krajina s velkymi autami :D mali raz na discovery reportaz o hasickych autach,a hadajte co bolo Nr.1 v odlahlich oblastiach??

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2009 20:05
od Pacho
mato3333 napísal:no vsak aj ty americani slavna krajina s velkymi autami :D mali raz na discovery reportaz o hasickych autach,a hadajte co bolo Nr.1 v odlahlich oblastiach??


Tatra

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2009 20:56
od Dialniciar
mato3333 napísal:no vsak aj ty americani slavna krajina s velkymi autami :D mali raz na discovery reportaz o hasickych autach,a hadajte co bolo Nr.1 v odlahlich oblastiach??
ty by si sa mal tiež najprv naučiť písať a potom vyjadrovať k téme ... mimo toho to, ja som tiež pozeral na Discovery o amerických požiarnych autách, že ako sa vyrábajú a to konkrétne tie štandardné robustné - typické pre väčšie mestá. Pre malé mestečká a tým myslím skutočne malé do 10 000 obyvateľov, akých je v USA veľmi veľa stačí takéto veľké jedno a ostatné menšie a keď tam je tatrovka, nevidím na tom nič zlé.

Ale česká tatrovka prerazila s tendrami hlavne, čo sa týka podvozkov alebo naopak nadstavieb, hlavne v oblasti vojenských, ale aj stavebno-cestárskych po celom svete a masívne sa vyrába napr. v Indii. :idea:

Česká tatrovka prekoná veľa iných áut značiek Mercedes alebo Man, pokiaľ ide o údržbu horských priechodov. Aj keď sa nájdu typy aj od spomenutých iných značiek, tak zase sú drahšie. :idea: ... Konkurenciou v tejto oblasti je ale napr. Iveco.

České tatrovky jedného času jazdili aj v PCL (najv. kanad. fi), ale už nejazdia a ani o ne už nie je záujem ... to ale súvisí s rozsiahlymi programami od iných veľkovýrobcov a to je to, čo tatre chýba - ponuka na servis, údržbu, dodávanie náhradných dielcov a podľa možností takmer zadarmo. :idea: ... potom nie je možné presadiť sa v dnešnej konkurencii.

Re: stroje pouzivane na stavbach

OdoslaťOdoslané: 22. Jún 2011 08:47
od Red-Hawko
akurát dnes som čítal taký pekný článok keď už ste začali ;)

http://auto.pravda.sk/magazin/clanok/39 ... na-sibiri/

Re: stroje pouzivane na stavbach

OdoslaťOdoslané: 28. Jún 2016 21:23
od JANO
Stroje použité pri výstavbe D1 Hubová - Ivachnová, most SO 210, pri Likavke jún 2016 :

http://www.orava-liptov.sk/d1-vystavba-likavka-3.htm

Re: stroje pouzivane na stavbach

OdoslaťOdoslané: 27. Júl 2016 20:42
od PK
https://youtu.be/ajtrLi3WD7U
Takto sa buduju mosty v Cine.