Stránka 4 z 11

OdoslaťOdoslané: 22. Feb 2007 20:32
od Jarda
mapman napísal: Spíš mě rozčiluje že DK Hulín je neúpná, to by se na křížení komunikací nadřazené dopravní sítě nemělo dít...


Myslíš, že by měl někdo zájem jezdit např. z Púchova do Otrokovic přes Hulín?
Rozhodnutí nestavět rampy, které by měly minimální využití, považuji za správné.

OdoslaťOdoslané: 22. Feb 2007 22:28
od mapman
Jarda napísal:
mapman napísal: Spíš mě rozčiluje že DK Hulín je neúpná, to by se na křížení komunikací nadřazené dopravní sítě nemělo dít...


Myslíš, že by měl někdo zájem jezdit např. z Púchova do Otrokovic přes Hulín?
Rozhodnutí nestavět rampy, které by měly minimální využití, považuji za správné.


No, já myslím že určitě, minimálně ti z průmyslové zóny, přeci jenom ta II. třída prochází jednou vesnicí... A na druhou stranu, jsem přesvědčený že by ty rampy měly smysl i tak. Přeci jenom, je to křížení "dálnic" a uznej že třeba ze Slovenska do Otrokovic tu zajížďku přes Hulín klidně absolvuješ než abys ve špičce strávil ve zlíně půl hodiny ve kolonách...

OdoslaťOdoslané: 22. Feb 2007 23:12
od Jarda
mapman napísal:
Jarda napísal:
mapman napísal: Spíš mě rozčiluje že DK Hulín je neúpná, to by se na křížení komunikací nadřazené dopravní sítě nemělo dít...


Myslíš, že by měl někdo zájem jezdit např. z Púchova do Otrokovic přes Hulín?
Rozhodnutí nestavět rampy, které by měly minimální využití, považuji za správné.


No, já myslím že určitě, minimálně ti z průmyslové zóny, přeci jenom ta II. třída prochází jednou vesnicí... A na druhou stranu, jsem přesvědčený že by ty rampy měly smysl i tak. Přeci jenom, je to křížení "dálnic" a uznej že třeba ze Slovenska do Otrokovic tu zajížďku přes Hulín klidně absolvuješ než abys ve špičce strávil ve zlíně půl hodiny ve kolonách...


Já myslím, že takových by moc není, kteří by tudy jezdili jen proto, aby se svezli po R, když úspora času je nulová, paliva projedou víc a v případě kamionů ještě navíc zaplatí mýtné.

Říkovice - Lipník

OdoslaťOdoslané: 20. Mar 2007 17:00
od Marty
Zdravím všechny Guru dálnic !

Dokáže někdo prosím vysvětlit proč na úseku Říkovice - Lipník se plánuje výstavba dálničního obchvatu Přerova až jako poslední a s odstupem času ??? (procházím na Netu stránky, ale nikde nic...)

Má vůbec cenu se snažit o postupné otevření jakékoli části úseku Říkovice - Lipník před otevřením obchvatu Přerova ?

Osobně bych raději viděl přesměrované finanční prostředky z tohoto úseku na R49 (Hulín-Slušovice/Zádveřice) a na R35/I35 (Palačov-ValMez.+obchvat) (tedy pokud mají finance zůstat na Moravě), případně celorepublikově i na R1, D8 a D3. Alespoň po dobu co by měl Přerov zůstat bez obchvatu dopravním špuntem...

Co vy na to ? A co je důvodem, že obchvat Přerova je plánován jako poslední ?

Předem děkuji !

Marty

OdoslaťOdoslané: 20. Mar 2007 21:10
od mapman
Můj názor na obchvat Přerova

On není plánován jako poslední, jde spiš o to, že je to úsek u města s různými zájmy místních politiků a podnikatelů, chystá se tu průmyslová zóna. Proto i příprava trvá nejdéle. Ostatní úseky jsou co se přípravy týče méně problémové. Jinak než se otevře obchvat Přerova, tranzit stále povede kolem Olomouce, tak snad tak hrozné to nebude...

Důležitý je teď úsek Kroměříž - Říkovice, aby mohla být napojena R49 a R55, ostatní by nemuselo stát v žebříčku priorit příliš vysoko...

Hulín - Říkovice

OdoslaťOdoslané: 20. Mar 2007 22:52
od Marty
Díky za názor mapmane !

Osobně jako nováček tohoto fóra se ale nemůžu zbavit pocitu, že je úsek D1čky Kroměříž-východ až Říkovice je důležitý jen do MÚK Hulín. Hulín - Říkovice se podle mě bude stavět bez vyřešení Přerova naprosto zbytečně.

Chápu, že do budoucna úsek Vyškov-Olomouc bude co se týče intenzit neúnosný, ale budovat Hulín - Lipník v nejbližších letech mi přijde jako nadstandard. (Vím, to už bylo Xkrát diskutováno) A budovat jej po částech dle současného plánu vidím jako mrhání finančními prostředky.

Určitě jsou na střední Moravě mnohem důležitější úseky, zejména vyřešení dostupnosti Zlínska R49 + Valašska a odvedení tranzitu. Vždyť i samotný Hulín potřebuje rychleji R55 do Otrokovic než úsek do Ř... kovic :-)

OdoslaťOdoslané: 21. Mar 2007 12:19
od Dialniciar
Na českej D1 boli v noci až 30 kilometrové kolóny :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6593

OdoslaťOdoslané: 01. Apr 2007 20:11
od Lenny
Na stavbu 0136 jsou problemy s ekologickymi aktivisty, kteri pozdrzeli odvolanim uzemnimu rozhodnuti, ktere uz je pravomocne. Predpokladaji se dalsi problemy s nimi. Zbytek stavby je relativne bezproblemovy

OdoslaťOdoslané: 07. Apr 2007 13:43
od Dialniciar
Rozšíření dálnice D1? Snad do roku 2013 :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6789

OdoslaťOdoslané: 08. Apr 2007 15:20
od mapman
Bolo už zverejnené oznámenie EIA na toto rozšírenie, je možné sa tam dočítať mnohé detaily o tom, ako a kde to bude prebiehať. Mimo iné aj to, že sa všetko bude robiť v starej trase +/- pár metrov....

http://eia.cenia.cz/eia/Intention.php?p ... I7fQ%3D%3D

OdoslaťOdoslané: 08. Apr 2007 15:58
od Dialniciar
Konečne dôjde na moje slová, že sa zrejme D1 rozšíri na 3+3 pruhy skôr, ako sa dostavia severná trasa či dobuduje D3+R3.

OdoslaťOdoslané: 08. Apr 2007 16:08
od Jarda
Uvidíme, jaké nakonec bude pořadí dokončení, jak rozšíření D1 tak D3 (R3) i R35 by se měly stavět současně. Podle mého názoru ani u jedno z uvedených děl nelze čekat, že bude kompletně hotovo dřív než za 10 let.

OdoslaťOdoslané: 08. Apr 2007 16:38
od Dialniciar
Jarda napísal:Uvidíme, jaké nakonec bude pořadí dokončení, jak rozšíření D1 tak D3 (R3) i R35 by se měly stavět současně. Podle mého názoru ani u jedno z uvedených děl nelze čekat, že bude kompletně hotovo dřív než za 10 let.


Ak budú rozostavané/prestavávané naraz, tak do 10 rokov nebude ani jedna stavba. Respektíve, ak by sa tak malo stať, tak by štát musel nájsť na každú stavbu ročne 5 mld. CZK. K tomu na D3 ešte PPP a na severnú trasu výrazne zapojiť eurofondy.

D3 je vo vysokom stave príprav, narozdiel od R35 je na nej zatiaľ oveľa menej problémov s ekológmi a obyvateľmi.

D1 nie je ešte úplne pripravená na rozšírenie a v celej dĺžke bude najskôr o 3 roky. A jej rozšírenie bude stáť min. 40 mld. CZK. To je viac ako celoročný rozpočet na diaľnice dnes ...

OdoslaťOdoslané: 09. Apr 2007 10:36
od mapman
Dialniciar napísal:D3 je vo vysokom stave príprav, narozdiel od R35 je na nej zatiaľ oveľa menej problémov s ekológmi a obyvateľmi.


Tak na toto pozor, to je trochu zavádzajúce.

V prípade R35 je problém z variantami a je tu aj určitý odpor miestnych, ale to nie je nič oproti tomu čo nás čaká na D3 medzi Prahou a Benešovom. D3 je bez väčších problémov v Juhočesko kraji, kde zatiaľ oficiálne nie je v prevádzke v podstate ani jeden km plnohodnotnej diaľnice a ľudia to pociťujú...

OdoslaťOdoslané: 09. Apr 2007 10:41
od Dialniciar
mapman napísal:
Dialniciar napísal:D3 je vo vysokom stave príprav, narozdiel od R35 je na nej zatiaľ oveľa menej problémov s ekológmi a obyvateľmi.


Tak na toto pozor, to je trochu zavádzajúce.

V prípade R35 je problém z variantami a je tu aj určitý odpor miestnych, ale to nie je nič oproti tomu čo nás čaká na D3 medzi Prahou a Benešovom. D3 je bez väčších problémov v Juhočesko kraji, kde zatiaľ oficiálne nie je v prevádzke v podstate ani jeden km plnohodnotnej diaľnice a ľudia to pociťujú...


Tak ale to nie je zavádzajúce, to je proste realita: na D3 zatiaľ výrazné problémy s pozemkami a trasou nie je. O tom, že prečo, to je druhá vec.

OdoslaťOdoslané: 09. Apr 2007 10:46
od mapman
Ano, pardon, zatiaľ si napísal a tak to aj platí... Ale do budúcna isto iste nebude ;) O tom som presvedčený...

Re: Hulín - Říkovice

OdoslaťOdoslané: 09. Apr 2007 11:56
od Jarda
Marty napísal:Díky za názor mapmane !

Osobně jako nováček tohoto fóra se ale nemůžu zbavit pocitu, že je úsek D1čky Kroměříž-východ až Říkovice je důležitý jen do MÚK Hulín. Hulín - Říkovice se podle mě bude stavět bez vyřešení Přerova naprosto zbytečně.

Chápu, že do budoucna úsek Vyškov-Olomouc bude co se týče intenzit neúnosný, ale budovat Hulín - Lipník v nejbližších letech mi přijde jako nadstandard. (Vím, to už bylo Xkrát diskutováno) A budovat jej po částech dle současného plánu vidím jako mrhání finančními prostředky.

Určitě jsou na střední Moravě mnohem důležitější úseky, zejména vyřešení dostupnosti Zlínska R49 + Valašska a odvedení tranzitu. Vždyť i samotný Hulín potřebuje rychleji R55 do Otrokovic než úsek do Ř... kovic :-)


Také mám za to, že od MÚK Hulín by měly mít přednost R49 (k Lípě) a R55 (k Otrokovicím) před pokračováním D1.

OdoslaťOdoslané: 01. Máj 2007 13:03
od Dialniciar
Místo dálnice zatím leží u Hulína římští vojáci :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6993

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2007 09:37
od Jarda
Stavba Kroměříž-východ - Říkovice (zahrnující MÚK Hulín) by měla být zahájena koncem letošního roku (viz http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=7043).

OdoslaťOdoslané: 25. Máj 2007 22:49
od Jarda
viz: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=7129
Slavnostní zahájení stavby 0134.1 Mořice - Kojetín ovšem proběhlo opožděně, fakticky výstavba probíhá už cca 1/4 roku.
První etapa této stavby (1,5 km) už je dokonce v provozu od 24. 10. 2005, protože byla vybudována se stavbou 0133 Vyškov – Mořice.

OdoslaťOdoslané: 25. Máj 2007 23:00
od konstrukt
Jarda napísal:viz: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=7129
Slavnostní zahájení stavby 0134.1 Mořice - Kojetín ovšem proběhlo opožděně, fakticky výstavba probíhá už cca 1/4 roku.
První etapa této stavby (1,5 km) už je dokonce v provozu od 24. 10. 2005, protože byla vybudována se stavbou 0133 Vyškov – Mořice.
Na úseku diaľnice Mořice-Kojetin pracuje aj Doprastav,a.s. závod Žilina spolu s pražským Metrostavom.

OdoslaťOdoslané: 25. Máj 2007 23:04
od Jarda
Mořice – Kojetín, II. etapa: km 247,184 – 253,784 (6,600 km)

Jedná se o novostavbu čtyřpruhové dálnice kategorie D26,5/120. Na začátku úseku stavba navazuje na stavbu 0134.1/I Mořice – Kojetín, I. etapa. Součástí stavby je mimoúrovňová křižovatka Kojetín, která připojuje na dálnici stávající silnici I/47 a levostranou odpočívku Křenovice. Dále je její součástí také 11 mostních objektů.

Předpokládané zprovoznění stavby je podzim 2009. Ke konci roku 2008 bude společně s navazující stavbou ( 0134.2 Kojetín – Kroměříž, která byla zahájena před rokem) zprovozněn výjezd Kojetín.

OdoslaťOdoslané: 12. Jún 2007 14:05
od Jurislav
Preco ma vlastne jedna dialnica 2 oznacenia D1 a potom D47 :roll: :?:

OdoslaťOdoslané: 12. Jún 2007 14:51
od mapman
Fakticky nemá, D47 je už len stavebné označenie, po otvorení to bude už D1...

OdoslaťOdoslané: 12. Jún 2007 15:19
od Jurislav
Temy by sa mohli potom spojit :idea: