Stránka 5 z 11
Odoslané:
12. Jún 2007 21:36
od Jarda
Jurislav napísal:Temy by sa mohli potom spojit
Podle mého bude lepší témata spojit až tehdy, až to bude propojeno i fyzicky (tj. až bude celá D1 v provozu), což by mohlo být tak v r. 2013.
Odoslané:
13. Jún 2007 21:49
od Michal.ACS
Lehce naivní otázka možná, ale to by se zase museli předělávat kilometrovníky, značky, cedule a kdoví co ještě.... jinak bych samozřejmě souhlasil taky s pojmenováním D1 až po úplném dokončení.
Odoslané:
19. Jún 2007 13:14
od Jarda
Myslel jsem spojování témat na tomto webu. D47 bude při zprovoznění mít označení a staničení coby část D1.
Chyba úředníků může zbrzdit prodloužení dálnice D1
Odoslané:
23. Júl 2007 15:33
od Marty
Re: Chyba úředníků může zbrzdit prodloužení dálnice D1
Odoslané:
23. Júl 2007 20:51
od Jarda
Naštěstí jde o úsek, který nepatří k nejkritičtějším.
Re: Chyba úředníků může zbrzdit prodloužení dálnice D1
Odoslané:
24. Júl 2007 10:06
od Marty
Jarda napísal:
Naštěstí jde o úsek, který nepatří k nejkritičtějším.
Souhlas.
Jak jsem psal v příspěvku "Ut Mar 20, 2007 22:52 Predmet: Hulín - Říkovice" -> úsek D1 Hulín - Lipník n.B. by se měl buď postavit zaráz, anebo začít neprve s obchvatem Přerova. Ale Česko má i bolavější úseky (i když projet Přerovem je ve špičce už bývá taky docela chuťovka)!
Odoslané:
04. Sep 2007 17:32
od Jarda
Byl vypsán tendr na stavbu 0135 Kroměříž východ - Říkovice:
Předmětem této stavby je 11,3 km dálnice D 1 kategorie D 26,5/120 a 2,5 km rychlostní silnice R 55 kategorie R 24,5/120. Na silniční síť je připojena 3 MÚK, z toho 1 je křižovatka čtyřpruhů (D 1 x R 55 a R 49). Součástí je 6 přeložek silnic I. - III. třídy a 6 přeložek polních cest. Obsahuje 21 ks mostů o celkové ploše 19 852 m2, z toho 11 dálničních, všechny mosty jsou betonové. Předpokládaná cena je 6,6 mld. CZK bez DPH.
Odoslané:
06. Sep 2007 18:08
od Jurislav
Aká je vlastne súbežná cesta k tejto dialnici?
Odoslané:
06. Sep 2007 18:28
od Jarda
S D1 jsou souběžné od Prahy k exitu Šternov II/603 + 112 nebo I/2 + II/113, pak jen II/112 - k exitu Humpolec (tam je problém, že II/112 a návazná II/602 jsou až v Pelhřimově), odtud do Brna II/602 a z Brna do Stříbrnic II/430.
Těsný souběh je ovšem až od Velkého Beranova (u Jihlavy) do Brna a z Brna na prozatimní konec u Stříbrnic.
Odoslané:
06. Sep 2007 18:36
od Jarda
Zapomněl jsem, že z Poříčí n. S. se z II/603 musí ještě kousek jet po I/3 do Benešova na II/112 (na kterou se II/113 napojuje ve Vlašimi).
(Kdyby snad chtěl někdo šetřit na mýtném a jezdit po souběžných silnicích II. třídy
)
Odoslané:
06. Sep 2007 20:23
od Jurislav
Zaujímavé, že spojnica významných miest-D1-bola pred postavením nahradená len cestami 2. triedy. Na Slovensku to je vždy 1. trieda.
Odoslané:
06. Sep 2007 20:57
od Jarda
Původně to byly silnice I. třídy, ale po zprovoznění dálnice byly degradovány na II. třídu.
Odoslané:
06. Sep 2007 21:04
od Andrej
Jurislav napísal:Zaujímavé, že spojnica významných miest-D1-bola pred postavením nahradená len cestami 2. triedy. Na Slovensku to je vždy 1. trieda.
Je to dane tym, ze ziadna priama spojnica medzi Prahou a Brnom dovtedy nebola. To mas nieco ako nasa R7, tiez tam budes mat plno roznych subeznych ciest
Odoslané:
06. Sep 2007 21:28
od Jarda
Andrej napísal:Jurislav napísal:Zaujímavé, že spojnica významných miest-D1-bola pred postavením nahradená len cestami 2. triedy. Na Slovensku to je vždy 1. trieda.
Je to dane tym, ze ziadna priama spojnica medzi Prahou a Brnom dovtedy nebola. To mas nieco ako nasa R7, tiez tam budes mat plno roznych subeznych ciest
Tak, tak. Před zprovozněním D1 se jezdilo z Prahy do Brna několika cestami, přičemž všechny byly značně problémové.
PHS Troubsko - vpravo
Odoslané:
22. Okt 2007 18:12
od Marty
Lenny, Štemberku, MapMane a spol. prosím o pomoc při rozluštění tohoto stavebního povolení...
http://www.mdcr.cz/cs/Potrebuji-se-pora ... vpravo.htm
Jak je myšleno "Protihluková stěna Troubsko v km 186,760 – 187,505 dálnice D 1 vpravo" - je to směrem k Troubsku a Střelicím, nebo k Popůvkám a Bosonohám ?
A neví někdo něco o plánovaných termínech realizace ? (málem už radostí skáču, tak mne snad nezklamete...)
Díky,
Marty
PHS Troubsko - vpravo
Odoslané:
22. Okt 2007 18:16
od Marty
Pardon, jedná se o zahájení stavebního řízení, ne stavební povolení - nějak se mi to v radostném opojení zamotalo...
Odoslané:
22. Okt 2007 18:23
od Ondra O.K.
No logicky by se melo jednat o stranu k Troubsku...uz z nazvu (PHS "Troubsko") a i podle kilometrovniku, ktery je ve smeru Praha-Brno, tj. vsude by vlastne melo platit ze "vpravo" od D1 znamena na jih...
Takze myslim ze nadseni muzes zachovat
Odoslané:
22. Okt 2007 21:44
od mapman
Tak jak rika Ondra, vpravo znamena po smeru kilometrovniku vpravo, cili vedle pasu z Prahy ven. Cili stena bude smerem k Troubsku.
D1 u Kroměříže
Odoslané:
16. Nov 2007 11:14
od Marty
Zajímavé info od "Moravské stréc" na ceskedalnice.cz:
15.11.2007 18:39:01
Tak dnes byl otevřen úsek KM západ-KM východ v jednom pruhu,navíc v polovině s přejezdem z jednoho do druhého.Ale konečně od Múk po Múk.
Odoslané:
16. Nov 2007 21:41
od Lenny
Došlo tak proto, že potřebovali uvolnit staveniště pro dokončení hlavní trasy. To je celé
Odoslané:
15. Feb 2008 22:20
od Dialniciar
Odoslané:
17. Feb 2008 19:55
od Lenny
- Kód: Vybrať všetko
Na automatické řízení dopravy se těší i dopravní policisté. Zároveň však připouštějí, že řada šoférů sama od sebe omezení rychlosti nebude respektovat. [b]"Proto budeme dodržování rychlosti důkladně kontrolovat," [/b]říká Rostislav Plachý z republikového ředitelství dopravní policie.
Zase další represe proti svobodnému rozhodování svépravných občanů.
Odoslané:
17. Feb 2008 19:57
od Lenny
Ale jinak ten bombastický titulek je daleko za očekávaním. Dovolil bych si tvrdit, že to pomůže, ale jen trochu.
Odoslané:
17. Feb 2008 20:11
od Dialniciar
Lenny napísal:- Kód: Vybrať všetko
Na automatické řízení dopravy se těší i dopravní policisté. Zároveň však připouštějí, že řada šoférů sama od sebe omezení rychlosti nebude respektovat. [b]"Proto budeme dodržování rychlosti důkladně kontrolovat," [/b]říká Rostislav Plachý z republikového ředitelství dopravní policie.
Zase další represe proti svobodnému rozhodování svépravných občanů.
No, vzhľadom na to, ako sa jazdí, aký je počet dopr. nehôd, počet mŕtvych je represia už priamo nevyhnutná.
Odoslané:
28. Feb 2008 19:45
od Thomas
Dnes jsme byl na D1 Kroměříž východ - Kroměříž západ. Obecně: úsek je prakticky hotov, položené koberce, svodildla, protihlukové stěny, chybí jen značení.
Problémem je most přes Moravu ve směru na Prahu teprve probíhají práce na mostovce (jaké nevím, na to jsem jel moc rychle
) a místo kde se původně na trasu napojoval obchvat KM - tam chybí dokonce kus náspu ve směru Ostrava.