Stránka 63 z 73

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 15. Jún 2017 15:12
od atolentak
pri NRTM dôjde skôr prerážke (v kalote), pri ADECO zas k vyrazeniu celého profilu (kalota+stupeň+prídne dno), míľniky sú viazané na prerazenie (stačí kalota), nie vyrazenie ak sa nemýlim

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 19. Jún 2017 13:42
od legal
atolentak napísal:pri NRTM dôjde skôr prerážke (v kalote), pri ADECO zas k vyrazeniu celého profilu (kalota+stupeň+prídne dno), míľniky sú viazané na prerazenie (stačí kalota), nie vyrazenie ak sa nemýlim


Na str. 21 https://www.crz.gov.sk/index.php?ID=603&doc=1399392&text=1 je uvedene, ze milnik je vizualne potvrdene prerazenie celieb na JTR a STR. potom velmi zavisi na tom, co sa chape ako celba..... ci je to plnoprofilovka ci to co je najviac vpredu

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 19. Jún 2017 15:43
od atolentak
vizualne potvrdene prerazenie celieb = "vidis z jednej strany na druhu" na to staci aj 1mx1m plochy

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 19. Jún 2017 18:29
od Vlados
aj pri plnom výrobe sa môžu stretnúť v ploche len 1x1m :lol:

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 20. Jún 2017 08:37
od legal
Vlados napísal:aj pri plnom výrobe sa môžu stretnúť v ploche len 1x1m :lol:


Potom je to jasne - poradili sa s pravnikom a idu to hackovat :)

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 20. Jún 2017 09:38
od ondrejko_t
Ako vravi stary dobry ftipek,
American: my, ked staviame tunel a trafime sa, je rozdiel 5cm. a ked sa netrafime, tak max 10cm.
Rus: my, ked staviame tunel a trafime sa, je rozdiel 3cm. a ked sa netrafime, tak max 5cm.
Slovak: to my, ked staviame tunel a trafime sa, je rozdiel 2cm. a ked sa netrafime, mame dva tunely :D

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 20. Jún 2017 14:07
od atolentak
nemyslel som to tak ze sa nestretnu, ale tak ze pri predposlednom odstrele to vacsinou iniciativny jedinec trochu viac naladuje, a po odstrele vznikne medzi celbami maly prechod (1x1m) nespadne cela celba, a to je povazovane za prerazku

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 15. Júl 2017 13:56
od kiri
Z FB stránky fy KamiProfit https://www.facebook.com/KamiProfit/pos ... 7185715260

STR ZP 2187,53m
JTR ZP 1970,18m
STR VP 2841,38m
JTR VP 2692,46m
===============
Spolu 9691,55m

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 15. Júl 2017 16:09
od legal

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2017 09:39
od Ister
zdravim, vedel by mi niekto ozrejmit akym sposobom sa teraz razi tunel? .. pokial viem tak sa zacalo s metodou ADECO a teraz sa pokracuje s NRTM alebo sa mylim?

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 19. Júl 2017 07:49
od mareks96
Áno predné tak, údajne sú geologické podmienky iné od dokumentácie, nakoľko prieskumné stolná za 17 rokov do značnej miery od odbila masív a hornina je suchšia a viac sa drolí

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 20. Júl 2017 07:49
od magnus
To sú úplné haluze, ktorými argumentuje zhotoviteľ. Jednoznačne je ADECO nevhodná metóda do heterogénneho prostredia a je to len jeho zodpovednosť. Drolenie horniny, to snáď si robia srandu :-)

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 01. Aug 2017 08:44
od rempo
vyrazené 10km zdroj Milin Kanuščak
https://www.facebook.com/groups/1744892615825150/

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 01. Aug 2017 14:55
od rempo
teraz som tu chcel dať čísla ale príspevok je už stiahnutý čo je veľká škoda konečne tam boli poriadne údaje aj so sekundárnym ostením čo som si približné zapamätal bolo oneskorenie ražby o 1300m resp. o 1700m od plánu,a z východného portálu sa razí sa my zdať južná rúra NRTM inak vyrazené 10011km

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 01. Aug 2017 15:16
od pohodak
to by +/- sedelo s oneskorenim prerazenia o nejake 3 mesiace

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 01. Aug 2017 16:35
od caki
ja si pamatam, ze udaje za posledny tyzden spominali v priemere 14,5m/den spolu na vsetkych celbach

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2017 05:46
od ondrejko_t
to by bolo ale rapidne spomalenie, kedze priemer sa pohyboval tusim kolo 20-25m/den. ak plati 14,5, prerazili by to az niekedy v 6/18

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2017 21:32
od kiri
Z posledných prezentovaných údajov mi to vychádza na 15,9 m/deň od začiatku razenia, a 18,8 m/deň od posledných verejných údajov z 15.7.2017 (9691m).

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 03. Aug 2017 17:06
od legal
rempo napísal:teraz som tu chcel dať čísla ale príspevok je už stiahnutý čo je veľká škoda konečne tam boli poriadne údaje aj so sekundárnym ostením čo som si približné zapamätal bolo oneskorenie ražby o 1300m resp. o 1700m od plánu,a z východného portálu sa razí sa my zdať južná rúra NRTM inak vyrazené 10011km


oneskorenie razenia oproti planu bolo sumarne o 1957 metrov (STR vychod - 85, JTR vychod - 132, STR zapad - 700, JTR zapad - 847)

razenie
STR: vychod 2936 zapad 2243,1
JTR: vychod 2799 zapad 2033,2

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2017 11:57
od vladymyr14

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 02. Sep 2017 07:27
od rempo
STR-ZP-2315,17m
JTR-ZP-2136,68m
STR-VP-3008,03m
JTR-VP-2887,31m
celkovo 10347,19m
udaje k 30.8. zdroj Kami Profit

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 02. Sep 2017 09:07
od Peterman
To vychádza podla posledných dvoch údajov cca 14,5m/deň...
Týmto tempom to vyzerá na prerazenie v septembri 2018

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 02. Sep 2017 19:31
od mareks96
Myslím že aj napriek všetkému majú tempo slušné a stihnú dostavať úsek do roku 2020. Verím aj tomu, že keď sa dostanú hlbšie do masívu zo ZP tak sa tempo zrýchli

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2017 14:46
od rempo
ešte doplním nove údaje s najnovšieho čisla časopisu tunel,citacie
tunel Višnové
vyrazené metre som tu už dal tak ďalej: Súčasne s razením tunelových rúr prebieha aj razenie priečnych prepojení, keď na konci marca ich bolo prerazených 18 z celkového počtu 29. V súbehu s razením prebieha aj betonáž sekundárneho ostenia od oboch portálov, pričom je v júli 2017 ukončených celkom 2441 m, čo predstavuje takmer šestinu dĺžky tunelových rúr. Pokračuje tiež hĺbenie vetracej šachty, pričom v júli 2017 je už vyhĺbených viac než 90 m

Tunel Ovčiarsko
V súčasnosti sa realizujú práce na sekundárnom ostení, k 3. 7. 2017 bolo zabetónovaných 167 blokov z celkového počtu 184 blokov R, čo predstavuje 90,76 % z celkovej dĺžky sekundárneho ostenia razenej časti STR.
JTR Začiatok realizácie sekundárneho ostenia bol 29. 9. 2016, aktuálne k 2. 7. 2017 je zabetónovaných 101 blokov z celkových 187 blokov, čo predstavuje 54,01 % z celkovej dĺžky sekundárneho ostenia razenej časti JTR.
Zrealizované je aj sekundárne ostenie na troch priečnych prepojeniach, z celkového počtu ôsmych prepojení.

tunel Žilina
V súčasnosti sa na JTR finišuje s realizáciou sekundárneho ostenia tunela, k 3. 7. 2017 bolo zabetónovaných všetkých 54 blokov razenej časti JTR. Zostáva ešte realizovať 3 bloky sekundárneho ostenia hĺbenej časti JTR. Po ukončení prác na sekundárnom ostení JTR sa celá technológia a pracovné kapacity presunú na realizáciu sekundárneho ostenia STR.

tunel Považský Chlmec
hotovo včetne vozovky robia sa nátery a montáž technologie

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 17. Sep 2017 19:35
od ullsus
Vo FB skupine: "D1 Lietavska Lucka - Visnove - Dubna Skala" sa objavila informácia že prvá rúra bude prerazená 03/2018 a druhá 04/2018