Moderátor: Moderátori
4lien napísal:Treba este brat do uvahy, ze obojsmerna prevadzka v tej jednej rure sposobuje problemy s odvetravanim, takze to nie je tak uplne len o kapacite. Napriek tomu ale suhlasim s tym, ze tu mame prioritnejsie useky
PK napísal:Presne tak, premavka v tuneli je pomerne husta, ale snad sa este nestalo aby skolabovala kvoli hustote. Tunel sa da prejst plynule 89km/h dvoma rurami so 109km/h by sa usetrilo len asi 35 sekund na dlzke prejazdu.
Vlados napísal:úsek 1km by niečo zachránil?
mike75 napísal: Inak skúste povedať vodičom z povolania prechádzajúcim týmto úsekom viackrát do týždňa, že "druhú rúru netreba". Do očí. Teraz by ste mali bežať
mike75 napísal:Vlados napísal:úsek 1km by niečo zachránil?
Momentálne je situácia nasledovná: v smere PO-PP pred tunelom vyše kilometra 80 /pravidelne meraná - ďakujeme chlapci/, tunel 80 /ak pred tebou nejde trpák 60-70/, po výjazde z tunela je kvôli zvýšeným mostným uzáverom 60, potom možno 500m 80 a nakoniec 60 v esíčku. Takže nie, svet by to nespasilo, ale plynulosti by to určite pridalo.
pohodak napísal:
skus povedat vodicom z povolania, co jazdia viac krat do tyzdna po bodovych zavadach typu soroska, batka, kremnicke bane, sarissky stiavnik (...) ze tam ziadnu D/R netreba lebo musime stavat druhu ruru braniska, lebo ta aktualna prestane zvladat aktualne intenzity uz o 10 rokov
Vlados napísal:tak poradie je jasné.
pohodak napísal:ale kde, ved tam je iba o malo vyssia intenzita ako na branisku...cely problem horelice je, ze vyjazd z nej konci na semaforoch v cadci, po dobudovani useku po svrcinovec stupel zmizne
4lien napísal:Treba este brat do uvahy, ze obojsmerna prevadzka v tej jednej rure sposobuje problemy s odvetravanim, takze to nie je tak uplne len o kapacite.
Ked bude vazny problem s vetranim, tak sa moze zaviest nizkoemisna zona. Smradi pojdu cez kopec, co nie je ekologicke, ale riesi to problem vetrania.
A take si uz pocul "Tunel Horelica NDS priebezne uzatvara"? Domaci vedia, ze treba ist po I/11. Ked sa otvori usek D3 Cadca - Svrcinovec, cast dopravy z I/11 sa presunie do tunela, moze ist az o 2,5-3 tisic v/24h + prirodzeny narast a v r. 2022 moze byt v tuneli intenzita okolo 19-20 tisic v/24h. 20 tisic v tuneli bude najvyssi cas zacat stavat druhu ruru.
Scitanie 2015:
Horelica 15053 v/24h z toho 4830 NA/24h
Branisko 10359 v/24h z toho 2741 na/24h
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 4 hostí.