Moderátor: Moderátori
Tomas PO napísal:bez datoveho prenosu nemozem nahlasit napr. ombedzenie v tuneli, ci ine nebezpecenstvo (aj ked v tuneli je kamerovy dohlad). navigacia uz nie je len o odboceni, ale o dopravnych informaciach. a tie je dobre v
tuneli mat o to viac.
Predpokladá sa, že v roku 2016 narastie intenzita dopravy v tuneli Branisko oproti minulému roku o 16,58 percenta. V prvom polroku 2016 sa na základe sčítania automobilov zvýšila intenzita dopravy v tuneli Branisko medziročne o 24,24 percenta. Napríklad v júni 2016 za 24 hodín prešlo tunelom v priemere 13 060 vozidiel, pred rokom, v júni 2015, to bolo 10 739 automobilov.
Podľa nárastu dopravy za minulé roky Národná diaľničná spoločnosť prognózuje, že v roku 2022 intenzita dopravy v jednom pruhu tunela Branisko pri jednorúrovom variante presiahne denný limit 10 tisíc vozidiel. Ak v roku 2014 jedným pruhom na Branisku prešlo 4 719 automobilov, v roku 2015 to bolo 5 161 áut a v roku 2016 sa predpokladá 6 017 vozidiel. Podľa prognózy NDS sa počet automobilov na Branisku bude zvyšovať, v roku 2017 pôjde o 6 679 automobilov v jednom pruhu denne, v roku 2018 7 369 vozidiel, v roku 2019 8 058 áut, v roku 2020 8 749 vozidiel a v roku 2021 pôjde o 9 439 automobilov. V roku 2022 by jedným pruhom Braniska malo denne prechádzať 10 128 vozidiel, čo znamená prekročenie dopravnej intenzity, o ktorej hovorí vládne nariadenie.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 4 hostí.