Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Nove hlasovanie od 14.12.2010 (Po pade PPP1+PPP3)

2016
2
1%
2017-2018
29
15%
2019-2020
41
21%
po r. 2020
128
64%
 
Celkový počet hlasov : 200

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod devil » 30. Dec 2013 14:16

casy z googla su nieco ako priemerne casy z jazd ktore v danom case realne prebiehaju. prejst vyse 400 km priemernou 120 co znamena aj to ze obmedzenia 80-100 musia byt kompenzovane miestami aj vyssou rychlostou ako 120. cim vyssie rychlost tym vacsie naroky na koncentraciu a cim vacsie naroky na koncentraciu tym nizsi komfort jazdy. pre mna je npr. komfortnejsie ist 80 na kvalitnej sirokej ceste ako 130 na dialnici. npr- keby betonka senec-sered bola opravena tak by som nesiel po dialnici ani keby tam bol urobeny odstavny pruh.

ps. cas po 14.tej, rychlost padla pod 110.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod Andrej » 30. Dec 2013 14:19

Presne tak, priemerne casy z jazd, cize aj tych, co jazdia usporne, co priemerne casy velmi znizuje. Preto na prvy pohlad nizka rychlost.
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod i15 » 30. Dec 2013 14:31

Ešte raz zopakujem, že nižší priemer spôsobuje lokálna doprava, lebo tá jazdí pomalšie ako diaľkový tranzit. My sa bavíme o spojení BA -KE a to je typický diaľkový tranzit. Na ceste mimo diaľnice ten google celkom sedí, lebo sa treba prispôsobiť ostatným, ale na diaľnici to závisí od individuálneho spôsobu jazdy.

devil mňa by napríklad na dlhej ceste unavovala 120-tka, lebo je väčšia pravdepodobnosť, že niekoho obmedzím pri predbiehaní nákladných áut - čiže treba viac prepočítavať rýchlosť v spätnom zrkadle, alebo neustále zrýchľovať na 130+ a spomaľovať na 120. Pre mňa osobne je to namáhavejšie, ako občas ubrať plyn, keď sa mi do ľavého pruhu vopchá pomalšie vozidlo.
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod devil » 30. Dec 2013 14:58

ze nizsi priemer sposobuje lokalka je zovseobecnovanie. velakrat sa mi stalo ze par sto metrov pred nejakou MUK niekto silou mocou predbiehal aj 2-3 kamiony a hned nato na tej MUK isiel dole z dialnice....

Andrej mas pravdu ze vyhoda dialnice je rychlost presnejsie moznost vyssej rychlosti lenze nevyhoda vyssej rychlosti je vyssia spotreba a vyssie naklady na PHM.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod i15 » 30. Dec 2013 15:44

sú aj také "diagnózy", ale kto jazdí denne 20km pôjde na tom jeho úseku určite pomalšie, ako ten čo tadiaľ ide raz za mesiac 400km trasu
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod Kanky » 31. Dec 2013 00:05

devil napísal:... Kanky nam tu place ze M1 je plna hoci intenzity nie su ovela vacsie ako na zapadnej D1 a najma cim blizsie k BA tym viac kamionov.

presne tak a stale placem a tvrdim to, ze na SK nie je tak vytazena dialnica...ale poprosim ta, ked uz si tu udal take cislo, ze nie su "ovela" vacsie...skus nam tu dat tie cisla, ze o kolko su vacsie intenzity na 2+2 M1 mimo mesta oproti 2+2 D1 mimo mesta...dik...a mozno by bolo dobre dat aj cisla nakladnych vozidiel...

hned by sme uvideli, ze preco je 2+2 M1 plna a preco placem :wink:

alebo nam tu nebodaj porovnavas 2+2 M1 s 3+3 D1??? tak to potom ak 2+2 M1 nie je plna, tak preco sa rozsirila D1 BA - TT na 3+3???

ked na to o5 nenajdes slov, tak nemusis odpovedat na moje jednoduche otazky, plne ta pochopim, dik :wink:
Cestou, necestou...
Obrázok používateľa
Kanky
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 739
Založený: 30. Nov 2011 12:29
Bydlisko: Vychodňar w Krakowie

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod DrX » 31. Dec 2013 07:51

Nechce sa mi to tu cele citat - urcite Kanky popisal vela hodnotneho. Ale doplnim dva jednoduche fakty:

1. v normalnej krajine by sa miesto rozsirovania D1 BA-TT na 3+3 uz davno posatavila R1 BA-Sered/Vahovce, aby sa rozlozila premavka. Kedze ale takto dostavana R1 by este vyraznejsie skratila juznu trasu V-Z, na *** radsej spravime 18-pruh D1 BA-TT, aby sme dalej mohli obhajovat miliardove tunely od ZA po PO "celoslovenskou" potrebou.

2. No a aby sa nezabudlo, pre spojenie vych.Slovenska (zvlast KE) so zapadom europy (tj Viednou a vsetkeho na juhozapad, zapad, severozapad od nej) je a bude M1+M3 furt vyrazne lepsia nez D1, takze pokial chceme, aby ta doprava sla cez SK, tak volbou je aj nadalej len R1+R2 (resp., *** mozno daju do rakuska pri odbocke na BA billboard: "Pressburg - Kaschau D1 456km" ;-)
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod devil » 31. Dec 2013 12:13

link pre udaje z madarska je dostupny v prislusnej teme tohto fora. bohuzial su to celkove statistiky bez udaja poctu NA. bezna intenzita na M1 je okolo 40.000 pred BP to rastie na 60.000. bezna intenzita na M3 je cca 30.000 to je porovnatelne s beznou intenzitou zapadnej D1.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod Kanky » 01. Jan 2014 17:01

a sme doma, cize nie su "ovela" vacsie, znamena, ze su dvojnasobne... nakolko mimo BA su na 2+2 D1 max intenzity okolo 30 000 a na M1 2+2 podla teba 60 000...
aspon uz vieme, preco je M1 plna :wink:

nakladnych aut je na M1 nasobne viac, bezne tam treba predbiehat 20 - 30 kamionov iducich za sebou vo vlaciku...toto nie je na D1 nikde, ani medzi BA a TT, ani v BA :wink:
Cestou, necestou...
Obrázok používateľa
Kanky
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 739
Založený: 30. Nov 2011 12:29
Bydlisko: Vychodňar w Krakowie

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod devil » 02. Jan 2014 09:09

60.000 pred BP, nevies citat ? tak laskavo neporovnavaj M1 pri BP s D1 mimo BA.

presne tak a stale placem a tvrdim to, ze na SK nie je tak vytazena dialnica.


a preto ju treba viac spoplatnit aj pre OA. ked je menej NA, zisk musia prinasat aj OA.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod ekis » 02. Jan 2014 09:55

http://sk.wikipedia.org/wiki/Dia%C4%BEn ... 8Farsko%29

Význam diaľnice výrazne vzrástol po páde železnej opony a v súčasnosti patrí medzi najvyťaženejšie v krajine. Priemerná denná hustota dopravy na M1 sa pri Budapešti pohybuje okolo 100 tisíc vozidiel, pri Győre je to približne 30 tisíc vozidiel
ekis
návštevník
 
Príspevky: 39
Založený: 06. Feb 2008 10:12

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod ekis » 02. Jan 2014 10:27

A nieco podrobnejsie som nasiel:
http://www.wegenwiki.nl/M1_%28Hongarije%29
"De verkeersintensiteiten[1] liggen op 166.000 voertuigen vanuit Budapest, wat daalt naar 51.000 voertuigen na de aftakking van de M7, en na de M0 weer stijgt naar 64.000 voertuigen. Na Tatabanya dalen de intensiteiten naar 57.000 voertuigen en 46.000 voertuigen voor Győr. Langs de zuidkant van Győr rijden 53.000 voertuigen dalend naar 43.000 voertuigen bij Mosonmagyaróvár. 34.000 voertuigen rijden door tot de grens met Oostenrijk. "

Google translator preklad:
"Intenzita dopravy [1] je 166.000 vozidiel z Budapešti, ktorý klesne na 51.000 vozidiel po vetve M7 a po M0 opäť vzrastie na 64.000 vozidiel. Po Tatabanya intenzít na 57.000 vozidiel a 46.000 vozidiel Győr klesá. Pozdĺž južnej strane Győr riadiť 53.000 vozidiel, ktoré spadajú do 43000 vozidiel v Mosonmagyaróvár. 34000 vozidiel prechádzať hranice s Rakúskom."

Takze napr. Tatabanya co je ako keby Trnava pri Bratislave. (Tatabanya ma 70 tisic obyvatelov a priblizne rovnako vzdialena od BP ako Trnava od BA). Tak tam je intezita vraj 57 000.
V Mosonmagyaróvár co je asi 150 km od BP je intezita stale vysoka - 43 000. Dalo by sa povedat ze takmer na celej dlzke M1 je intezita o mnoho vecsia ako na D1.

Podobna intezita u nas je medzi BA a TN (50 000). Ale oproti M1 je tam troj pruh. Od krizovatky D1xR1 je intezita pod 30 000.
ekis
návštevník
 
Príspevky: 39
Založený: 06. Feb 2008 10:12

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod PK » 02. Jan 2014 19:13

i15 ma pravdu, po slovenskej dialnici je ovela nebezpecnejsie a nepohodlnejsie ist 120km/h ako 135km/h. Mam to odskusane za vela rokov cestovania z BA an vychod. Parkrat som skusal ist na spotrebu 120km/h, ale velmi rychlo ma to preslo, neustale som bol stlacany medzi kamiony iduce 90km/h a auta prichadzajuce zozadu 135km/h.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod Kanky » 04. Jan 2014 14:35

devil napísal:60.000 pred BP, nevies citat ? tak laskavo neporovnavaj M1 pri BP s D1 mimo BA.

ty si zabrdol do toho, ze na M1 nie su ovela vacsie intenztity...len si sa troska sekol...nakolko pred Budapestou neznamena v Budapesti, ale znamena to, ze 60 000 a dnes uz aj viac, je na 2+2 M1 mimo mesta...
pred Bratislavou je dialnica 3+3 mimo mesta...
a ak by si chcel porovnat nejaku dialnicu v meste Budapest s dialnicou v meste BA, tak opat sa dostavame na 2 a viac nasobne intenzity v Budapesti...

ekis napísal:Takze napr. Tatabanya co je ako keby Trnava pri Bratislave. (Tatabanya ma 70 tisic obyvatelov a priblizne rovnako vzdialena od BP ako Trnava od BA). Tak tam je intezita vraj 57 000.
V Mosonmagyaróvár co je asi 150 km od BP je intezita stale vysoka - 43 000. Dalo by sa povedat ze takmer na celej dlzke M1 je intezita o mnoho vecsia ako na D1.

Podobna intezita u nas je medzi BA a TN (50 000). Ale oproti M1 je tam troj pruh. Od krizovatky D1xR1 je intezita pod 30 000.

tiez pekne napisane :wink:
ale devila tazko presvedcis, on ma svoje nepodlozene tvrdenia
nie je ovela
a podobne...
Cestou, necestou...
Obrázok používateľa
Kanky
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 739
Založený: 30. Nov 2011 12:29
Bydlisko: Vychodňar w Krakowie

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod devil » 04. Jan 2014 16:58

odobna intezita u nas je medzi BA a TN (50 000). Ale oproti M1 je tam troj pruh. Od krizovatky D1xR1 je intezita pod 30 000.


no pokial viem trojpruh je po TT a nie po TN. intenzita medzi BA, zlate piesky a TT je 70-50.000. medzi tatabanyou a BP je to 50-60.000. cize porovnatelne resp. mierne viac u nas. dalej je to az po krizovatku s M15 pri mosoni okolo 40.000, lokalne na obchvate gyoru 47.000, u nas je to po TN okolo 30.000, miestami 34.000. cize viac v madarsku.

Kanky, veruze rozdiel 10.000 na dialnici sirokej 26,5 metra nevmimam ako velky. dialnica pred ZA s 22.000 a dialnica pri NM s vyse 30.000 intenzitou mi rovnako pripadaju poloprazdne.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod Kanky » 04. Jan 2014 17:49

devil napísal:
odobna intezita u nas je medzi BA a TN (50 000). Ale oproti M1 je tam troj pruh. Od krizovatky D1xR1 je intezita pod 30 000.


no pokial viem trojpruh je po TT a nie po TN. intenzita medzi BA, zlate piesky a TT je 70-50.000. medzi tatabanyou a BP je to 50-60.000. cize porovnatelne resp. mierne viac u nas. dalej je to az po krizovatku s M15 pri mosoni okolo 40.000, lokalne na obchvate gyoru 47.000, u nas je to po TN okolo 30.000, miestami 34.000. cize viac v madarsku.

Kanky, veruze rozdiel 10.000 na dialnici sirokej 26,5 metra nevmimam ako velky. dialnica pred ZA s 22.000 a dialnica pri NM s vyse 30.000 intenzitou mi rovnako pripadaju poloprazdne.

devil, este raz ti to zopakujem....
samozrejme, ze tam je maly preklep, ekis myslel krizovatku D1 x R1 lebo podla scitania, je za TT smerom na sever max int. na D1 okolo 30 000, nech je to 35 000, cize toho TN sa nechytaj, ked sam dobre vies, ze kolko je int. medzi TT a TN...
na M1 je na 2+2 medzi BP a TB viac ako 60 000..
cize, int. je dvojnasobna oproti D1 2+2 kdekolvek mimo BA...
nakladnych aut je na M1 min. 2-3 nasobne viac...
ked ti pripada D1 2+2 s 30 000 poloprazdna, tak potom matematicky a logicky je M1 2+2 s viac ako 60 000 plna...je to proste dvojnasobok s mnoho kamionmi...
sam dobre vies, ze 60 000, to je uz sakra dovod na rozsirenie dialnice lebo je uz ohrozena bezpecnost...

Štátna spoločnosť Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. v roku 2010 vyhlásila verejné obstarávanie na rozšírenie diaľnice M1 na tri jazdné pruhy v oboch smeroch na úseku medzi križovatkou s M7 (12. km) a výjazdom do mesta Tata (67. km)
Cestou, necestou...
Obrázok používateľa
Kanky
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 739
Založený: 30. Nov 2011 12:29
Bydlisko: Vychodňar w Krakowie

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod devil » 04. Jan 2014 18:03

ze maly preklep.... :lol:

na M1 je na 2+2 medzi BP a TB viac ako 60 000..


to nie je pravda. je to 50.000-60.000 a je to menej ako na BA-TT.

ked ti pripada D1 2+2 s 30 000 poloprazdna, tak potom matematicky a logicky je M1 2+2 s viac ako 60 000 plna


vacsina M1 ma intenzitu okolo 40.000 teda plna nie je. ja sa len cudujem ze preco places. 40.000 je normalna intenzita a prinasa viac zisku ako poloprazdna s 30.000 a taka pachodialnica pod tatrami s 15.000 intenzitou -takej hovorim skoroprazdna- su scasti umrtvene investicie. ja viem ze sa nej jazdi pohodlnejsie ale ekonomika nepusti.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod Andrej » 04. Jan 2014 18:08

Ok, takze odteraz pouzivam tvoj argument - R1 od NR na vychod a akekolvek useky R2 su vlastne umrtvene investicie, kedze maju intenzity okolo 15 tisic. A podla tejto logiky by sa ako jedine useky na nasej dialnicnej sieti malo stavat Visnove a D4, pripadne cast R7.
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod devil » 04. Jan 2014 18:20

tuto otazku som samozrejme cakal lenze 2 pruhy tam nestacia, ako teda vyriesis potrebu 4 pruhov bez toho aby staval zbytocne. odpoved je ze setris na parametroch. cize npr. stavias RC namiesto dialnice....ake jednoduche. a ano, u nas dialnice treba len malokde....
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod Kanky » 04. Jan 2014 18:45

devil napísal:ze maly preklep.... :lol:

chces niekoho presvedcit, ze to nebol preklep a ze medzi TT a TN je 50 000 ??? to by si neurobil ani ty predsa, to by bolo chrapunstvo...

devil napísal:to nie je pravda. je to 50.000-60.000 a je to menej ako na BA-TT.

zasa pre teba jedna opakovacka...po M0 opäť vzrastie na 64.000 vozidiel. Po Tatabanya intenzít na 57.000 vozidiel...cize je to od 57 000 do 64 000... :wink:
a to je min 2 nasobok nasej D1 2+2...
medzi TT a SC na 3+3 je 50 000, cize aj v tomto porovnani je na M1 2+2 viac

devil napísal:vacsina M1 ma intenzitu okolo 40.000 teda plna nie je. ja sa len cudujem ze preco places. 40.000 je normalna intenzita a prinasa viac zisku ako poloprazdna s 30.000 a taka pachodialnica pod tatrami s 15.000 intenzitou -takej hovorim skoroprazdna- su scasti umrtvene investicie. ja viem ze sa nej jazdi pohodlnejsie ale ekonomika nepusti.

devil, ale na co je mne zisk v madarsku? ja potrebujem pre rychly a bezpecny presun a co najprazdnejsiu dialnicu...ved tu nejde o zisk, ale o to, ze v madarsku je plna dialnica lebo nie ako pises, ze 40, ale o par tisic viac je uz od Gyoru smerom na BP a to su tiez int., ktore u nas na 2+2 mimo BA nie su...nehovoriac o mnozstve nakladnej dopravy
Cestou, necestou...
Obrázok používateľa
Kanky
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 739
Založený: 30. Nov 2011 12:29
Bydlisko: Vychodňar w Krakowie

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod devil » 04. Jan 2014 19:51

zasa pre teba jedna opakovacka...po M0 opäť vzrastie na 64.000 vozidiel. Po Tatabanya intenzít na 57.000 vozidiel...cize je to od 57 000 do 64 000... :wink:
a to je min 2 nasobok nasej D1 2+2...
medzi TT a SC na 3+3 je 50 000, cize aj v tomto porovnani je na M1 2+2 viac


M0 ano, ale my sme sa predsa zacali bavit o M1 kvoli ktorej si tu vyplakaval. a medzi SC a BA je 71.000 intenzita, to je este tiez mimo BA. to ja mozem vyplakavat kvoli tej nasej 3+3 dialnici ktora nema ani len krajnicu nieto este odstavny pruh a jazdne pruhy su uzsie takze mozno je tam vacsia kapacita ale komfort lepsi urcite nie je.

a co mna po tvojej potrebe prazdnej dialnice? danovy poplatnik chce mat co najlepsie investovane dane.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod Kanky » 04. Jan 2014 20:00

devil, to je vybrane z textu a znamena to, ze je to M1 od M0 (po krizovatke s M0)...asi si to nepochopil, stale piseme len o M1...

bavime sa tu o spojeni BA - KE a ked sa chcem takto presunut, tak hladam co najbezpecnejsi, teda najprazdnejsi, najdialnicnejsi variant...o tom to je...
to akoze danovy poplatnik na SK ma mat co najlepsie investovane dane v madarsku? si sa trosku zamotal, nie ??? ja hovorim, ze madarska dialnica je plna, nie slovenska...
Cestou, necestou...
Obrázok používateľa
Kanky
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 739
Založený: 30. Nov 2011 12:29
Bydlisko: Vychodňar w Krakowie

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod devil » 04. Jan 2014 20:10

devil, to je vybrane z textu a znamena to, ze je to M1 od M0 (po krizovatke s M0)...asi si to nepochopil, stale piseme len o M1...


ale ja to pozeram priamo na mape na M1 nevidim takuto intenzitu. za krizovatkou s M0 v smere do BP intenzita klesa z 59 tisic na 48 tisic.

tak potom neviem na com sa hadame, ja tvrdim len tolko ze tvoja trasa je viac dotovana ako by mala byt...tvrdim ze madarska dialnica prinasa madarsku viac zisku ako slovenska dialnica slovensku.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod Kanky » 04. Jan 2014 20:22

to je intenzita od krizovatky s M0 ale smer na Gyor...

nehadame sa, nejde ani o dotaciu, ani o zisky, ale o to, ze M1 je natolko plna, ze kvoli bezpecnosti potrebuje rozsirit (min. medzi BP a TB), co je jasne vsetkym...taketo rozsirenie nie je potrebne nikde na D1, nakolko BA - TT uz je, ako je, ale je to mudrejsie ako 2+2 s odstavnymi...
Cestou, necestou...
Obrázok používateľa
Kanky
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 739
Založený: 30. Nov 2011 12:29
Bydlisko: Vychodňar w Krakowie

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod devil » 04. Jan 2014 20:28

mne to jasne nie je, aj BA-TT sa toho casu rozsirovala lebo niektori miestni 'lokalpatrioti' namiesto dobre izolovanej izby dostali auta....dnes objektivne treba 6 pruhov po senec podotykam normalne rozsirenie nie take provizorium...rozsirenie je investicia do buducnosti ale 40-50.000 musia zvladnut aj 4 pruhy. takze darmo places M1 je normalna dialnica

to je intenzita od krizovatky s M0 ale smer na Gyor...


ale ved pisem ze tam je 59.000 a za 'bicske' klesa intenzita pod 50.000, to je vzdialenostou ako BA-SC.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 34 hostí.