Moderátor: Moderátori
devil napísal:... Kanky nam tu place ze M1 je plna hoci intenzity nie su ovela vacsie ako na zapadnej D1 a najma cim blizsie k BA tym viac kamionov.
presne tak a stale placem a tvrdim to, ze na SK nie je tak vytazena dialnica.
devil napísal:60.000 pred BP, nevies citat ? tak laskavo neporovnavaj M1 pri BP s D1 mimo BA.
ekis napísal:Takze napr. Tatabanya co je ako keby Trnava pri Bratislave. (Tatabanya ma 70 tisic obyvatelov a priblizne rovnako vzdialena od BP ako Trnava od BA). Tak tam je intezita vraj 57 000.
V Mosonmagyaróvár co je asi 150 km od BP je intezita stale vysoka - 43 000. Dalo by sa povedat ze takmer na celej dlzke M1 je intezita o mnoho vecsia ako na D1.
Podobna intezita u nas je medzi BA a TN (50 000). Ale oproti M1 je tam troj pruh. Od krizovatky D1xR1 je intezita pod 30 000.
a podobne...nie je ovela
odobna intezita u nas je medzi BA a TN (50 000). Ale oproti M1 je tam troj pruh. Od krizovatky D1xR1 je intezita pod 30 000.
devil napísal:odobna intezita u nas je medzi BA a TN (50 000). Ale oproti M1 je tam troj pruh. Od krizovatky D1xR1 je intezita pod 30 000.
no pokial viem trojpruh je po TT a nie po TN. intenzita medzi BA, zlate piesky a TT je 70-50.000. medzi tatabanyou a BP je to 50-60.000. cize porovnatelne resp. mierne viac u nas. dalej je to az po krizovatku s M15 pri mosoni okolo 40.000, lokalne na obchvate gyoru 47.000, u nas je to po TN okolo 30.000, miestami 34.000. cize viac v madarsku.
Kanky, veruze rozdiel 10.000 na dialnici sirokej 26,5 metra nevmimam ako velky. dialnica pred ZA s 22.000 a dialnica pri NM s vyse 30.000 intenzitou mi rovnako pripadaju poloprazdne.
na M1 je na 2+2 medzi BP a TB viac ako 60 000..
ked ti pripada D1 2+2 s 30 000 poloprazdna, tak potom matematicky a logicky je M1 2+2 s viac ako 60 000 plna
devil napísal:ze maly preklep....
devil napísal:to nie je pravda. je to 50.000-60.000 a je to menej ako na BA-TT.
devil napísal:vacsina M1 ma intenzitu okolo 40.000 teda plna nie je. ja sa len cudujem ze preco places. 40.000 je normalna intenzita a prinasa viac zisku ako poloprazdna s 30.000 a taka pachodialnica pod tatrami s 15.000 intenzitou -takej hovorim skoroprazdna- su scasti umrtvene investicie. ja viem ze sa nej jazdi pohodlnejsie ale ekonomika nepusti.
zasa pre teba jedna opakovacka...po M0 opäť vzrastie na 64.000 vozidiel. Po Tatabanya intenzít na 57.000 vozidiel...cize je to od 57 000 do 64 000...
a to je min 2 nasobok nasej D1 2+2...
medzi TT a SC na 3+3 je 50 000, cize aj v tomto porovnani je na M1 2+2 viac
devil, to je vybrane z textu a znamena to, ze je to M1 od M0 (po krizovatke s M0)...asi si to nepochopil, stale piseme len o M1...
to je intenzita od krizovatky s M0 ale smer na Gyor...
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 34 hostí.