Stránka 41 z 43

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2020 08:29
od devil
das aj smerovy prieskum ?

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2020 12:23
od Jano1
Solidny novy prieskum neexistuje. 13 rokov stary kratkodoby prieskum, ktory v zapchatej Ziline (ani inych vacsich mestach) nema vypovednu hodnotu, lebo mnozstvo vozidiel sa zo vstupu nestihlo dostat na vystup?
Zrejme nebude ani scitanie dopravy 2020, lebo by to vyslo pre vychodnu R2 este horsie ako to bolo 2015, tak ako madar zatrhol prioritizaciu vystavby.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2020 13:22
od devil
smerovy prieskum by uskodil hlavne tam kde su najvacsie intenzity cize okolo miest s velkym podielom zdrojovej-cielovej dopravy.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2020 15:58
od Pacho
tak tuna je výsledok, teraz to napíšem na plnú hubu "maďarského šabličkára", ktorý nemal iný záujem, len zaliečať sa maďarskému voličovi. https://www.dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=24768 toto je výsledok , zastaviť výstvbu na severe, a nepustiť žiaden nový projekt. Tato si nedovolil ani ten najžilinskeší zbojník z pacholandu, ale "maďar" áno. No ináč maďarská menšina, sa mi páči ako takýchto nechcú ani oni voliť, a dúfam, že povoľbách táto klamárska banda v parlamente skončila.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2020 16:10
od devil
skonci ale urcite nie kvoli dialniciam. ironia je ze dialnice snad nikomu nepomohli. ani meciarovi, ani dzurindovi v 2006. dzurindu dokonca zvolili v 2002 po tom co ich utlmil.

ze kto si co nedovolil ukazuje tato mapka
http://www.dialnice.szm.com/highways/highways2006.html
toto bolo skutocne dno.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2020 16:42
od Jano1
devil napísal:ze kto si co nedovolil ukazuje tato mapka
http://www.dialnice.szm.com/highways/highways2006.html
toto bolo skutocne dno.


Urcite pises o BB kraji, ktory mal v prevadzke k 1.1.2007 78 km RC(v tom case v statistike figurujuce este ako cesty I.triedy), v tom istom case mal ZA kraj 45 km D/RC, s vyraznou prevahou na vychodnom okraji ZA kraja, teda v oblasti s najmensim poctom obyvatelov kraja/najnizsou hustotou obyvatelov.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2020 16:56
od devil
nie. pisem o dialniciach postavenych/vo vystavbe od 1993 na severe tj od hornej stredy po presov, velmi narychlo spocitane asi 160-170 km. urcite to vies presne na stotinu kilometra. na juhu od TT po KE 60-70 km. kilometrovo vyse 2 nasobok cenovo este vacsi rozdiel.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2020 17:16
od Jano1
devil napísal:od 1993 na severe tj od hornej stredy po presov, velmi narychlo spocitane asi 160-170 km.


Nema zmysel sa s tebou bavit, ked stale len bluznis a pises nezmysly. Od r.1993 do 1.1.2007 bolo odovzdanych na D1 od Hornej Stredy po PO 114 km, ale k 1.1.2007 BB kraj mal 78 km RC (vedenych v tom case ako cesty I.triedy) a ZA kraj 45 km D/RC v prevadzke, teda podstatne viac mal BB kraj a podstatne lepsie umiestnenych, to uz sa akosi nerata.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2020 17:57
od devil
nie je vina BB kraja ze BB a ZV maju medzi sebou rovinu a nie malu fatru.

a vidim ze ani rozostavene sa nepocitaju. co tam po nejakych vynalozenych prostriedkoch.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2020 19:05
od lostrail
Hlavne pozeram, ze na tych mapkach sa kusok cesty I. triedy v usporiadani 2+2 medzi Novakmi a Prievidzou viedol ako R2. To je dobra pakaren. Ak raz potiahnu R2 od Drietomy k tejto ceste, zaujimalo by ma, aka tam bude MPR a ci aspon upravia krizovatky, ked nic ine.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2020 20:04
od Jano1
lostrail napísal:na tych mapkach sa kusok cesty I. triedy v usporiadani 2+2 medzi Novakmi a Prievidzou viedol ako R2.


Ta cesta nebola zaradena medzi rychlostne cesty predovsetkym preto, ze ide iba o 8 km, ktore su v trase R2, ale dlho tam nic k tomu nepribudlo a zrejme ani nepribudne. Teda zaradi sa medzi D/RC, ked sa predlzi.

Vsetky plne profily D/RC su spoplatnene, vsetky polovicne profily dialnic su spoplatnene, ale vsetky polovicne profily RC nie su spoplatnene do 3,5t.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2020 21:31
od Vlados
lostrail napísal:a ci aspon upravia krizovatky, ked nic ine.

Cesta bola rekonštruovaná pred piatimi rokmi. Vtedy došlo aj predĺženiu pruhov v križovatkách.
Jano1 napísal:Vsetky plne profily D/RC su spoplatnene, vsetky polovicne profily dialnic su spoplatnene, ale vsetky polovicne profily RC nie su spoplatnene do 3,5t.

A to máš odkiaľ? D4 pri Stupave nie je spoplatnená a R2 pri Žiari je. Inak všetky polprofilové D/RC sú označené značkou IP 22a.

ale sme OT. chcelo by to presunúť niekde kde to patrí.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2020 12:53
od Jano1
Vlados napísal:A to máš odkiaľ? D4 pri Stupave nie je spoplatnená a R2 pri Žiari je.


Ano, to som pozabudol na nespoplatnene 3 km D4 :oops: a tiez plnoprofilove useky D/RC v BA,BB a kusok v NR(neviem ci tam to este ostalo oznacene znackami ako RC), nie su spoplatnene.
R2 Lovčica, Trubín - Žiar nad Hronom je spoplatnena, 1 km plny profil, ale neda sa cez ten usek dostat inak ako z/na R1, preto je spoplatnena.
https://www.ndsas.sk/spoplatnenie/elektronicka-dialnicna-znamka

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2020 13:38
od Vlados
R1 pri Žiari sú aj 4km polprofilu ;) Zabudli sme ešte na D3 pri Čadci (dočasne označenú I/11A), tiež nie je spoplatnená.
Nespoplatnenie akejkoľvek časti D/RC je chyba. Začalo to nespoplatnenou D1 v BA, pokračovalo R2 pri Tornali a "skončilo" R1A pri Nitre. D1 v BA sa časom stala kľúčou tepnou mesta, namiesto toho aby si mesto priebežne riešilo vnútromestskú dopravu (nie je podstatné že nie je spravodlivé delenie daní medzi štát a obce, lebo nespravodlivosť by sa dávno musela napraviť). Najbližšie sa spoplatní spomínaná D3 a to bude kriku. Nakoniec sa ukáže, že ľudia ani netrvajú na D/RC, ale postačovali by im nespoplatnené jednotky v konfigurácii 2+2.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2020 14:20
od metelesku.blesku
Ono to čo považuješ za nepodstatné je práve to podstatné, lebo nespravodlivosť sa doteraz nenapravila a len sa zhoršuje. Pre Bratislavu to platí obzvlášť, nakoľko pre ňu je ešte jedna nespravodlivosť naviac pri delení daní medzi obcami.

D4 okolo BA po spojazdnení bude spoplatnená, R7 tiež.
D3 - tranzit kričať nebude a miestny sa vykričali už pri polprofile Skalité - Svrčinovec.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2020 15:16
od Jano1
Vlados napísal:R1 pri Žiari sú aj 4km polprofilu

Teraz si sa ty sekol, preklep :D . Polprofil R2. Zrejme by to bolo nespoplatnene, keby sa ten polprofil dal vyuzit samostatne, ale bez jazdy po R1 sa vyuzit neda.

Vlados napísal:Zabudli sme ešte na D3 pri Čadci (dočasne označenú I/11A), tiež nie je spoplatnená.

D3 Oscadnica - Cadca je taky paradox, staval sa ako prelozka I/11, figuruje v dialnicnych statistikach, ale je tam na celej dlzke 60 km/h a tunel NDS v spicke priebezne uzatvara. Uvidime, ci sa spoplatni hned po otvoreni D3 CA - Svrcinovec, ked tam bude znacka dialnica (to tam zrejme nedaju, mozno to oznacia ako RC), tak nech je to spoplatnene, ale nech je tam 100 km/h.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2020 15:27
od Vlados
Nesekol. Nespoplatnenie bolo zavedené z dôvodu prejazd mestom a potom aj osamelých úsekov. Tu sa nejedná o osamotený úsek. Či ideme to všetko dať na kapitána, zadarmenko?

Figuruje, lebo sa cesta stavala pre D18. To bol aj dôvod prečo nikdy nebola I/18 pretrasovaná cez tunel. To že je tam 60-tka je primárne problém Čadce a jeho nákupnej zóny. Ak bude vo vláde alebo NDS nejaký Kysučan, tak isto zabezpečí, aby sa nemohla spoplatniť. Rýchlosť 100km/h by tam byť, v tuneli 80.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2020 15:40
od Jano1
Spomal, prestavam teda rozumiet, ked si sa nesekol.

Vlados napísal:R1 pri Žiari sú aj 4km polprofilu


Aky polprofil R1 pri Ziari? Ci medzi Ziarom a Zvolenom zrusene spoplatnenie, lebo nevedia postavit most cez Hron? Ale tam to nie su 4 km.
https://www.google.com/maps/@48.5647637,19.0144631,3a,24.1y,149.73h,87.39t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVFFvdMxuGHaLrbXTcTOpyQ!2e0!7i13312!8i6656

Vlados napísal:To bol aj dôvod prečo nikdy nebola I/18 pretrasovaná cez tunel.


I/18 ide aktualne zo ZA na vychod, predtym isla z Makova cez ZA na vychod.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2020 15:45
od Vlados
OK, malo tam byť R2.
a tam malo byť uvedené I/11.
Idem si oddýchnúť :)

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2020 15:49
od sendvo
veru tiez nesuhlasim s tymto saskovanim s nespoplatnenymi usekmi. raz je to dialnica/RC tak ma byt spoplatnena. dufam ze to bude jedna z veci co novy minister dopravy da do poriadku. obzvlast nezmyselne je to v bratislave kde je najvyssia zivotna uroven a bratislava potrebuje systematicke riesenia v doprave a nie taketo mackopsy ze nespoplatnime dialnice a hadam ludia nebudu chodit po vnutornych cestach.. jedno jedine miesto na slovensku ktore ma byt nespoplatnene je ten kusok R1 pred zvolenom a este aj ten domrvili. mal by byt nespoplatneny od hronskej breznice po budcu pretoze tam neexistuje ziadna nahradna trasa - tu polnu asfaltku pre traktory nemozno ratat za nahradnu trasu.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2020 15:59
od expwy
Iniciatíva starostov mestských časti v BA, hlavne Záhorská Bystrica je úplne opačná, práveže chcú rozšíriť nespoplatnenie až po Stupavu.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2020 17:51
od aquila
ja dufam, ze sa jedneho dna dozijem, ze vsetky D budu spoplatnene. ked to ide vo viedni, preco nie tu ? ale hej, je to vykrik do tmy. vsetci sa ohanaju klimatickou zmenou, ale dat 50 euro za hlupu dialnicnu znamku nechcu. vsak budu velmi (ne)milo prekvapeny mytom .. to bude ina sokova terapia

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2020 20:18
od DrX
No v Rakusku maju aj dalsie "normalne" pravidla, z ktorych sa my nechceme poucit. Napr., ze za prejazd dialnicnymi tunelmi sa priplaca, aj ked maju dialnicne nalepky. To by sa na Slovensku este len jazdilo juznou trasou, keby to tak bolo :-) :-) :-). A veledolezitu D3 by asi mohli rovno celu zavriet...
O nenormalnostiach typu vlakov zadarmo a obedov zadarmo skoda pisat. Najlepsie potom je, ked pri planovani noveho rozpoctoveho ramca EU Orban-Babis-Morawiecky-Ficogrini pozaduju od Rakuska atd navysenie rozpoctu EU, aby sa z toho mohli stavat na Slovensku/atd cesty za rakuske peniaze, ale zo slovenskeho/ceskeho/atd rozpoctu sa maju zabezpecovat len nase socialne vydavky. Ani by som sa nedivil, ak by dalsie bohate krajiny nabrali kurz VB (resp vytvorili nove jadro EU bez vychodoeuropskeho balastu).

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2020 21:47
od Jano1
DrX napísal: A veledolezitu D3 by asi mohli rovno celu zavriet...


Ktory tunel v Rakusku na obchvate mesta je osobitne spoplatneny (teda nestaci dialnicna nalepka)? Kolko tunelov do 1 km je v Rakusku osobitne spoplatnenych (teda nestaci dialnicna nalepka)?

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2020 22:00
od jolu
Na trase do Talianska som neplatil ani za jeden jediný tunel a bolo ich veru dosť.