Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 2020)

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod devil » 24. Feb 2020 10:29

Nejake spojenie vychod-zapad cez Batku ale nikoho nezaujima. :roll:
teba to mozno nezaujima. ale opytaj sa niekoho z TV. pre porovnanie okres svidnik 33k obyvatelov, okres TV 105k obyvatelov. a mozeme menovat dalsie okresy ktore to zaujima.

btw. CA sa stavia, ruzomberok sa stavia tiez. batka uz mohla stat nezavisle od nich, pred vyse 10 rokmi postavili obchvat figa ze smiesnu sumu tak aj tych 15 km sa mohlo zmestit pod 100 mega.

Ale daj konkretne meno ministra, ktory zabezpecil, ze to nebolo otvorene?
ja neviem kto to nezabezpecil a nemyslim si ze tymto sa niekto schvali. uviedol som kolko km sa spustilo a kolko sa tendruje, je to slusne cislo, 86/3,5 roka je 24,5 km rok takze este mierne viac nez predtym bez zapocitania d4/r7 a bez zapocitania ZA a RK.

k tomu treba dodat ze z tych 54 + 32 km je vacsina na vychode. to tu myslim este nebolo. ja viem dobry minister by rozbehol 100 km v nasledovnom cleneni: 70 km v ZA kraji, 15 km v PO, 10 km v KE a na 5 km by si hodili mincu tak ze hlava je zapad, znak je vychod a ked to ostane stat na hrane tak BB kraj.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 138
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod Yoggy52 » 24. Feb 2020 10:46

No ved je tam lokalny zaujem a nie zaujem prepojit zapad-vychod. :)
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod devil » 24. Feb 2020 10:48

lokalny zaujem je do susedneho okresu pripadne krajskeho mesta. ale TV pokial viem nie je pri RS
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 138
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod Jano1 » 24. Feb 2020 11:14

devil napísal:ja viem dobry minister by rozbehol 100 km v nasledovnom cleneni: 70 km v ZA kraji


Zase len trepes nezmysly. Dobry minister by zabezpecil plynulu vystavbu rozostavanych usekov a co najskorsie odovzdavanie blizko zmluvneho terminu. V ZA kraji treba urgentne rozostavat jeden 2 km privadzac, a zacat stavat v nasledujucom volebnom obdobi 2 dialnicne useky celkovej dlzky menej ako 25 km. Okrem toho by sa mal postarat o riesenie/zacatie vystavby niektorych preloziek ciest I.triedy (aj na Orave ako cesty I.triedy).
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod devil » 24. Feb 2020 12:06

dobry minister najskor musel odpratat *** jeho predchodcov v jednom a riesit polena pod nohami v druhom pripade. CA plynulo bezi a z toho privadzaca robis akurat "kauzu". dobry minister zaroven riesil desiatky km dialnic inde, vacsinou na vychode.

a sice mu to trvalo viac nez malo ale nakoniec rozbieha aj velke opravy ciest.
viewtopic.php?f=35&t=24762
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 138
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod IceFox » 24. Feb 2020 18:25

DrX napísal:A co z tej katastrofy pod strecnom, pri ivachnovej alebo pri cadci by nevyriesila 4-prudova jednotka/RC za primeranu cenu?

A co z tej katastrofy "katastrofy" pod strecnom, pri ivachnovej alebo pri cadci Batke by nevyriesila 4-prudova jednotka/RC za primeranu cenu?
Týmto argumentom môžeš ohadzovať pri každom jednom kilometry akejkoľvek RC/DC.
devil napísal:btw. CA sa stavia, ruzomberok sa stavia tiez

Výborne. Ešte poriešiť KNM (teda Osčadnica - ZA (čo je v podstate celá D3)). Či to už je fuj?
P.S.: Zabudli ste dristy o D3 do PL lúk. Sklamanie. :lol:
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 990
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod DrX » 24. Feb 2020 21:07

A co ine ako jednotka/RC za primeranu cenu sa ide stavat pri Batke? Snad 8-km tunel ako na Visnovom? Alebo 62milEUR/km D3 Zilina?
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod okorec » 24. Feb 2020 22:02

To sa tu fakt bavíme o nejakej Bátke, keď nemáme dokončené Višňové, Ružomberok, Zvolen, Prešov, Kysucké Nové Mesto?
Múdry to pochopí sám a hlúpemu to aj tak nevysvetlíš.
Obrázok používateľa
okorec
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 13. Jan 2011 19:45
Bydlisko: Martin

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod Mawerick81 » 24. Feb 2020 22:26

pozor na to co pises,, pichas do osieho hniezda.. Visnove, Presov, Kysucke Nove Mesto, Ruzomberok su zle zle zle...
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod DrX » 24. Feb 2020 23:04

Hlavne sa tu bavime o zakladnom prepojeni vychod-zapad SK realizovatelnom na normalne peniaze. To, ze pritom treba postavit obchvat Batky plati rovnako, ako pre ktorukolvek dedinu na D1, vsakano. O tych dedinach na D3, ktore sa tu dookola verklikuju, ani nehovoriac.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod okorec » 24. Feb 2020 23:10

Stačí, aby prišiel normálny schopný minister a dostaval D1 a západ-vychod prepojenie je hotové. Potom sa bavme o tom, kde nás tlačí topánky (pre menej pokročilých: kde jestvujúce cesty nedostačujú intenzitám).
Múdry to pochopí sám a hlúpemu to aj tak nevysvetlíš.
Obrázok používateľa
okorec
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 13. Jan 2011 19:45
Bydlisko: Martin

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod DrX » 24. Feb 2020 23:30

Presne na takeho ministra uz *** caka 30 rokov, a este 30 rokov cakat bude - a to uz tu boli ministri kazdej sorty. Takze chyba asi nebude v ministrovi ale v debilnom trasovani, vsakano. A naviac, aj keby sa dostavalo, severom to prepojenie bude este stale len pre polku republiky (tu severnu), pre tu vacsiu polku - juznu treba dostavat R2.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod Mawerick81 » 24. Feb 2020 23:32

Odkedy ty predstavujes vacsiu polku republiky?
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod DrX » 24. Feb 2020 23:39

Odkedy obmedzenci prispievaju na toto forum?
Zrataj si obyvatelstvo NR+BB+KE krajov a porovnaj s Trencin+ZA+PO (ak uz nechces ratat KE+BB+NR+Trnava+BA kraje, pricom na juhu je ich vsetkych 5).
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod IceFox » 25. Feb 2020 01:04

DrX napísal:Odkedy obmedzenci prispievaju na toto forum?

Od 8. februára 2005, 20:45. Prečo sa pýtaš?
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 990
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod devil » 25. Feb 2020 08:54

To sa tu fakt bavíme o nejakej Bátke, keď nemáme dokončené Višňové, Ružomberok, Zvolen, Prešov, Kysucké Nové Mesto?
batka sa ani len netendruje. visnove sa tendruje, ruzomberok sa stavia, zvolen sa hada so sliacom, presov sa stavia (2 z 3 usekov). ...a na rozdiel od KM batka lezi na spojnici zapad-vychod. inac povedane tu sa bavime o nejakom kysuckom novom "meste" ked nemame ani len najdolezitejsie useky na spojnici zapad-vychod. koniec geografickeho okienka.

Potom sa bavme o tom, kde nás tlačí topánky (pre menej pokročilých: kde jestvujúce cesty nedostačujú intenzitám).
a kde parametre cesty nezodpovedaju ceste I. a miestami ani II. triedy. cize npr. batka.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 138
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod milan_KM » 25. Feb 2020 11:58

Najdůležitejsí úsek celej galaxie so závratnými 5000 intenzitami. Bez neho skrachuje Sk hospodárstvo a nedostaneme sa do Košíc. Toto čo podsúvaš devil je vrcholne trápne.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod devil » 25. Feb 2020 12:13

ano vieme. len argument intenzity je svaty, nedoktnutelny a nespochybnitelny. uroven planovania 100 rokov za opicami, staci mapka intenzit. este aj rozvojove krajiny maju lepsie koncepcie.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 138
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod Jano1 » 25. Feb 2020 16:08

Perly od madara z clanku https://dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=24764:

"Rovnako ani D1 Budimír – Bidovce nie je na juhu." :lol:
Juzny koniec useku je 15 km, severny 25 km od madarskej hranice vzdusnou ciarou, kedze to podla madara nie je juh, tak je to sever. Juzny koniec useku je na urovni centra Kosic, takze minimalne cast Kosic je podla madara na severe. Zrejme volicska zakladna Mostu-HID konci 15 km od juznej hranice a teda tam konci aj juh Slovenska.

"Kedy bude dokončená diaľnica D1 medzi Košicami a Bratislavou? Ak nedôjde k zdržaniu procesov, tak v rokoch 2025 až 2026." :lol:
Nezabezpecil ani uzemne rozhodnutie pre Tu-Hu, samozrejme budu nasledovat dalsie procesy, hlavne stavebne povolenie a tender, doba vystavby 5 rokov, ale madar tresne dokoncenie 2025-2026. :lol:

"Dostali by zvislé napojenie na diaľnicu v podobe ciest prvej triedy, alebo rýchlostných ciest." :lol:
27 tisic v/24h riesit netreba, ale 4-5 tisic na trase vychodnej R2 treba prioritne. Cize keby madar viedol ministerstvo uz 25 rokov tak z PP do ZA zrejme navrhuje trasovanie po cestach I.triedy cez Vernar, Brezno, BB, odtial po RC ZV,ZH,NR,TT a od Hornej Stredy po ceste I.triedy do ZA. Alebo cez Vernar by isla RC?

k D1 LL-DS: "Projekt sme rozdelili na štyri časti preto, aby sme úsek mohli sprejazdniť čo najskôr. Bol by som veľmi rád, ak by súťaž bola uzatvorená na jeseň tohto roku."
Sam dal plan, kde je podpis zmluvy v zime, 30.12.2020. Kedy sa podarilo dodrzat rok dopredu stanoveny plan na MD/NDS za madara?

"Je možné dokončiť úsek do roku 2023? Áno. Ak sa súťaže nebudú zbytočne predlžovať."
Rovno mal povedat toto: To vsetci po mne to nezvladli, pretoze ja som stavbu, ktora isla roky mojho ministrovania iba na 50% planu, zastavil iba na 2 roky a dal som nejednoznacne podmienky sutaze, ktore aj podla vyjadrenia UVO povedu k zbytocnemu navyseniu ceny. Naplanoval som podpis na 30.12.2020, s dobou vystavby 36 mesiacov, za ktorou bude nasledovat minimalne 12 mesiacov instalacia technologii.

"Nemohli ste skôr rozviazať zmluvu s konzorciom vedeným spoločnosťou Salini Impregilo? Nie. Museli sme čakať, kým prerazia tunel." :lol: :lol: :lol:
Po nesplneni prveho nesplneneho milnika mohla NDS zmluvu vypovedat a do mesiaca vypisat sutaz na razenie tunela a primarne ostenie.

"Kto by po nich prevzal tunel, ktorý ešte len začali kopať?"
Hoci aj firmy, ktore ho realne razili.

"Kedy bude hotový úsek D1 Hubová – Ivachnová, teda obchvat Ružomberka? Pracuje sa v tuneli. Dokončenie je naplánované na jún 2022." :lol: :lol: :lol:
Na dokoncenie treba aj robit kroky, ktore su vyzadovane, nie iba do kalendara zaznacit termin dokoncenia. Konzultovat s obcami UR, a nie predlozit paskvil, ktory obce odmietnu.

"Nezanedbali ste počas svojho pôsobenia sever Slovenska? Ani privádzač na Lietavskú Lúčku nie je na juhu."
Zacat tendrovat privadzac tesne pred zmluvnym dokoncenim useku, ku ktoremu je potrebny a potom k zmluvnym 18 mesiacom vystavby prihodit dalsich 14 mesiacov, ktore tiez nebudu dodrzane, tomu hovorim tempo vystavby.

"bol som ministrom dopravy pre celé Slovensko"
Na severe Slovenska co bolo mozne zastavil, pozastavil, oneskoril, D3 podpisal, lebo ministroval kratko a prepadli by EU fondy vylucne urcene pre usek D3. Uplne dokoncenie D4/R7 bude meskat 3 roky oproti planu, ked nastupil na post ministra. Esteze mame super pripraveny tender na Sorosku.

"asi 50 kilometrov vieme odovzdať tento roka"
Cize cast R7, maly kusok D4 (spolu 29 km), ak nahodou sa stihne 5,7 km D3, ale krizovatku LL nechal ako sucast LL-DS a podpis zmluvy naplanoval na 30.12.2020, tak kde chce madar nabrat tych 50 km?
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod cPalo » 25. Feb 2020 20:24

Nič v zlom, ale ten "prepotrebný" privádzač je dôležitý len aby úsek diaľnice nekončil v poli a juh ZA. Neviem, možno mi stačí otvoriť oči a zistím, že pre (BA-KE) bude potrebný.
cPalo
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 484
Založený: 07. Jan 2020 15:32

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod Jano1 » 25. Feb 2020 21:57

^^^ Kedze je usek HP-LL uz rok takmer dokonceny, resp. nebol problem ho v lete 2019 otvorit, netreba ziadne zvlast peniaze na dokoncenie a bez LL-DS by sluzil len 4-5 tisic v/24h, ktorym skrati trasu, tak to podla mna ma zmysel otvorit. Navyse v pripade nehody v casti tranzitnej trasy cez ZA alebo na D3 HP-Strazov, by to bola obchadzkova trasa.

Netreba nic docasne, len to co bolo naprojektovane a zazmluvnene, k tomu, ale dokoncit aj 500m prepojenie D1 a privadzaca (ziadny most, ziadne rozsiahle zemne prace, ziadne velke nasypy, podzemne vedenia su prelozene, https://www.google.com/maps/@49.1779977,18.7299623,245m/data=!3m1!1e3 ), staci dvojpruh, tak ako su projekty, len tych 500m na krizovatke Zilina,juh sa malo zazmluvnit. Tych 500m mohli uz v marci 2019 prihodit k zmluve na privadzac za jednotkove ceny prac, ktore su na privadzaci, ak by zhotovitel privadzaca suhlasil.
Ma zmysel dokoncit takmer dokonceny usek pre 4-5 tisic v/24h v podstate bez nakladov navyse?
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod Jano1 » 25. Feb 2020 22:09

chybajuce nezazmluvnene prepojenie D1 HP-LL a privadzaca, ktore zostalo ako sucast useku D1 LL-DS
https://dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=44003
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod paldo » 25. Feb 2020 22:18

žiaľ.... až také jednoduché to nie je..... minimálne do tej doby, kým sa nevyriešia zosuvy pôdy v križovatke.... až potom sa môže dokončiť preložka vzdušného VN vedenia, ktoré bude križovať privádzač a v súčasnosti stoja asi 2 stĺpy jestvujúceho vedenia v trase privádzača... a je tam aj kopec ďalších kolízíí a komplikácii... myslím, že v príslušnej téme sme toto už rozoberali :D :wink:
Obrázok používateľa
paldo
diskutujúci
 
Príspevky: 145
Obrázky: 58
Založený: 29. Júl 2012 17:40
Bydlisko: Kubíková - okolie Žiliny

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod IceFox » 25. Feb 2020 22:28

devil napísal:ano vieme. len argument intenzity je svaty, nedoktnutelny a nespochybnitelny. uroven planovania 100 rokov za opicami, staci mapka intenzit. este aj rozvojove krajiny maju lepsie koncepcie.

Ak ideme riešiť podstatné veci, tak v tom prípade žiadam obchvat cesty II/487 v trase Čadca - Turzovka a najlepšie s MUK na D3 :lol: :lol: :lol:
https://www.ssc.sk/files/documents/dopr ... a_2015.pdf
https://www.ssc.sk/files/documents/dopr ... a_2015.pdf
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 990
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod Jano1 » 25. Feb 2020 22:32

paldo napísal:žiaľ.... až také jednoduché to nie je..... minimálne do tej doby, kým sa nevyriešia zosuvy pôdy v križovatke.... až potom sa môže dokončiť preložka vzdušného VN vedenia, ktoré bude križovať privádzač a v súčasnosti stoja asi 2 stĺpy jestvujúceho vedenia v trase privádzača... a je tam aj kopec ďalších kolízíí a komplikácii... myslím, že v príslušnej téme sme toto už rozoberali


Akym sposobom zosuvy ovplyvnuju zapadny dvojpruh a vetvu smerujucu k D1 HP-LL od ZA? Podla mna nijako, zosuvy su iba na vychodnej strane krizovatky a vznikli az po odkopani svahu. Stlpy stoja zrejme preto, ze nema kto zaplatit prelozenie.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: mareks96 a 5 hostí.