Stránka 12 z 13

Brecely minister dopravy (2016). A politpromiskuita.

OdoslaťOdoslané: 20. Aug 2016 08:21
od KN.SK
Príbeh Martinčana: ... Hrnčiar (???) → Hrnčiar (most/HÍD) → Hrnčiar (#Sieť) → Hrnčiar (most/HÍD) → Hrnčiar (???) ...

Re: Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy ( 2016 )

OdoslaťOdoslané: 22. Aug 2016 15:51
od devil
Pánovi určite koluje v žilách južanská a nie severská krv, keď tu prezentuje takýto vysoko subjektívny a hlavne nesprávny názor... :D Uznávam, aktuálny tender pre bukovský úsek nie je kóšer, ale tvrdiť, že tu nič netreba stavať ešte 10 rokov, to si dovolí hádam len krátkozraký Bratislavčan. :D


tak daj usek D3 ktory je koser cize je potrebny a ma aj prijatelnu cenu. no ktory ? kedze o ziadnom neviem tak odsun megalomanskej D3 aj JO PO po 2020 by bolo najlepsie co sa moze stat. namiesto toho nastartovanie hlavne x-krat slubenych usekov R2 a R3. ale obavam ze karty su uz rozdane...

DRX to je nemierne. Žilina je uzol. Určite má význam okresy ZA-MT naškrabú aj 250 000 obyvateľov. Čo je veľkosť Košíc. Neviem či za socializmu mala väčší význam. Dovolím si tvrdiť, že mesto rastie s prirodzeným potenciálom. Diaľnice v okolí sú ozaj drahé a trasovanie nie príliš optimálne to je fakt.


takze aj sem si stihol dat perlu ducha... co tak rovno spocitat 100 km okruh to bude mozno aj milion obyvatelov. co je az 4x viac ako KE.

Re: Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy ( 2016 )

OdoslaťOdoslané: 23. Aug 2016 14:15
od Lorenc
Auxt este cosi hovori v dnesnom prispevku v pravde. Arpad ho tam hadam necha. Dufam ze bude cosi riesit s juznou zeleznicou. Podla mna by sa mohla riesit 160km/h. BA/TT/sered/Nr. I ked Zsr sa boja rusenia tychto klikihakov co sa tam postavali za 140 rokov.

Re: Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy ( 2016 )

OdoslaťOdoslané: 23. Aug 2016 15:28
od BoroZA
devil napísal:
Pánovi určite koluje v žilách južanská a nie severská krv, keď tu prezentuje takýto vysoko subjektívny a hlavne nesprávny názor... :D Uznávam, aktuálny tender pre bukovský úsek nie je kóšer, ale tvrdiť, že tu nič netreba stavať ešte 10 rokov, to si dovolí hádam len krátkozraký Bratislavčan. :D


tak daj usek D3 ktory je koser cize je potrebny a ma aj prijatelnu cenu. no ktory ? kedze o ziadnom neviem tak odsun megalomanskej D3 aj JO PO po 2020 by bolo najlepsie co sa moze stat. namiesto toho nastartovanie hlavne x-krat slubenych usekov R2 a R3. ale obavam ze karty su uz rozdane...


Jednoznačne D3 Čadca,Bukov - Svrčinovec (+ R5), ten je momentálne až zúfalo potrebný. Skutočnosť, že ty o žiadnom nevieš, ešte neznamená, že žiadny taký neexistuje. :D

Re: Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy ( 2016 )

OdoslaťOdoslané: 23. Aug 2016 16:30
od 1mmortal2
Lenze ten nema prijatelnu cenu, kedze sa vysutazil s kartelovou cenovkou

Re: Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy ( 2016 )

OdoslaťOdoslané: 23. Aug 2016 17:03
od BoroZA
Ale to nikto nespochybňuje, keď si prečítaš moje predošlé príspevky v tejto téme, už som sa vyjadril, že som si vedomý možného kartelu. ;) Ale tvrdiť, že D3 je megalomanská a zbytočná je fakt absurdné... ;)

Re: Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy ( 2016 )

OdoslaťOdoslané: 24. Aug 2016 11:00
od Miro
Podľa mňa okrem úseku CA-Bukov - Svrčinovec, ktorý je potrebný bez debaty, treba ešte obchvat Radole a Poviny, ktoré sú obmedzujúce na tejto trase. Ďalej je to už relatívne v pohode.

Re: Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy ( 2016 )

OdoslaťOdoslané: 24. Aug 2016 14:26
od devil
Jednoznačne D3 Čadca,Bukov - Svrčinovec (+ R5), ten je momentálne až zúfalo potrebný. Skutočnosť, že ty o žiadnom nevieš, ešte neznamená, že žiadny taký neexistuje. :D


tam by stacil poloprofil a urcite by bol vyrazne lacnejsi. zvysok cize CA-KM-Brodno -ako som uz parkrat napisal- netreba D3 ale rozsirit I/11 na 2x2 pruhy. D3 je megalomansky nezmysel.

Re: Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy ( 2016 )

OdoslaťOdoslané: 24. Aug 2016 18:15
od BoroZA
Miro napísal:Podľa mňa okrem úseku CA-Bukov - Svrčinovec, ktorý je potrebný bez debaty, treba ešte obchvat Radole a Poviny, ktoré sú obmedzujúce na tejto trase. Ďalej je to už relatívne v pohode.


To je samozrejmé - hádam sa aj v najbližších rokoch dočkáme úseku Brodno-KNM, aj napriek tomu, že niektorí Blaváci tu na fóre nám ho nedoprajú... :D

devil napísal:tam by stacil poloprofil a urcite by bol vyrazne lacnejsi. zvysok cize CA-KM-Brodno -ako som uz parkrat napisal- netreba D3 ale rozsirit I/11 na 2x2 pruhy. D3 je megalomansky nezmysel.


Áno, polprofil, jasné... Ktorý zase nič nevyrieši a akurát sa kolóny/nehody presunú z I/11 na polprofil. To je nápad, očividne vôbec nepoznáš tamojšiu dopravnú situáciu, počet smrteľných nehôd, 24-hodinové kolóny v zime pri prudkom snežení, a úžasnú transportnú rýchlosť zníženú na nadväzujúcom polprofile na 60km/h. :wink:
Rozšírenie by malo význam v časti Brodno - Oškerda, resp. Kysucký Lieskovec - Krásno nad Kysucou, keďže existuje paralelná miestna komunikácia v prípade zablokovania hlavného ťahu. Ale v úsekoch Oškerda-Radoľa, Povina-Kysucký Lieskovec a Čadca,Bukov-Svrčinovec žiadna alternatívna trasa pre možný odklon dopravy NEEXISTUJE. Preto prichádza do úvahy jedine plný profil D3, smerovo rozdelený s poriadnou zábranou medzi prúdmi, aby nehoda v jednom smere nezablokovala dopravu v druhom smere. A pre miestne traktory/víkendových šoférov treba zachovať cestu I/11 v celkom úseku. Bodka. :lol:

Re: Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy ( 2016 )

OdoslaťOdoslané: 25. Aug 2016 11:18
od jarino
Ja by som Vám ešte doprial ten privádzač v KNM. Prípadne úsek Brodno - KNM rozdelil na dve časti a tú menej problémovú pripravil, ak by boli zrazu voľné financie, napr. eurofondy.

Chcel by som vedieť, kde by ŽSR vzali peniaze na reko železnice na juhu. Ako pozerám, v CEF je vyčlenených ešte asi 400 miliónov na železnice. Ktovie koľko prepadne, uvidíme ktorý projekt prejde v ďalšej výzve, na veľa možností to nevidím.

Toto sú za "rady", viď: viewtopic.php?f=35&t=21748 . Neviem kde na to chodia, ale niektorí zrejme majú predstavu, že Érsek tam nabehne a budúci rok sa tendruje celá R7 a R2... Pritom stačí pozrieť isté zdroje: http://www.ndsas.sk/stavby-v-priprave/44364s?tah=84 a hneď je jasné, že keby sa aj pokrájal, tak žiadna realizácia R7 okrem tej cez PPP do 2020 nehrozí. Na R2 zasa príprava nejaký ten rôčik potrvá - napr. Soroška, niekde sa ani nepokračuje a hlavne chýbajú peniaze.
Taktiež má zaujíma tá predstava o dianí potom, ako by analytici Hodnoty za peniaze si pozreli stavby R2 okolo Košíc alebo Kriváň - Lovinobaňa. Možno pri SO PO sa dá diskutovať, či by investície v meste neboli efektívnejšie, len je nutné zasa rátať s rokmi prípravy.
Ja som skeptik, vidím to tak, že budeme tlieskať, ak konečne sa začne raziť Čebrať a aspoň pripravia tender Turany - Hubová za 900 miliónov.
Keď sa nájdu peniaze na štadióny..., nevidím dôvod brať miliardovú pôžičku.

Re: Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy ( 2016 )

OdoslaťOdoslané: 25. Aug 2016 13:16
od Lorenc
Podla mna uz okrem D3 a korbelky a presova su rozostavane alebo postavene vsetky najhlavnejsie useky. To coho sa chytil brecely r3 r4 a usekov r2 su v podstate sekundarne problemy. Priamy plnoprofilovy usek o dlzke 50km by ste tazko niekde odovodnili. A R7 je od ds na smiech spojit polia s hlavnou krizovatkou v semerovciach pre kotuce slamy co tam prekotulaju.

Re: Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy ( 2016 )

OdoslaťOdoslané: 25. Aug 2016 14:36
od devil
Áno, polprofil, jasné... Ktorý zase nič nevyrieši a akurát sa kolóny/nehody presunú z I/11 na polprofil. To je nápad, očividne vôbec nepoznáš tamojšiu dopravnú situáciu, počet smrteľných nehôd, 24-hodinové kolóny v zime pri prudkom snežení, a úžasnú transportnú rýchlosť zníženú na nadväzujúcom polprofile na 60km/h. :wink:
Rozšírenie by malo význam v časti Brodno - Oškerda, resp. Kysucký Lieskovec - Krásno nad Kysucou, keďže existuje paralelná miestna komunikácia v prípade zablokovania hlavného ťahu. Ale v úsekoch Oškerda-Radoľa, Povina-Kysucký Lieskovec a Čadca,Bukov-Svrčinovec žiadna alternatívna trasa pre možný odklon dopravy NEEXISTUJE. Preto prichádza do úvahy jedine plný profil D3, smerovo rozdelený s poriadnou zábranou medzi prúdmi, aby nehoda v jednom smere nezablokovala dopravu v druhom smere. A pre miestne traktory/víkendových šoférov treba zachovať cestu I/11 v celkom úseku. Bodka. :lol:


to je zase tvoj nicim nepodlozeny nazor plny klamstiev a polopravd. klasicky ZA prispievatel. Čadca,Bukov-Svrčinovec mal pred par rokmi stat menej ako 100 mil, teraz to bolo 200 mil. a ponuka strabagu bola tusim 240 mil. toto je velmi problematicka oblast vo flysovom pasme kde poloprofil vyrazne setri. v 2010 bolo pri svrc. 13.200 aut denne co urcite je tranzit len scasti. ak je to naozaj take strasne ako pises tak aj 1/2profil s plnou ciarou by bol radikalne zlepsenie. plny profil vzhladom na cenu bol odovodneny cim, narastom premavky o 200 % ? ako toto prechadza cez metodu hodnotenie za peniaze :?:

paralelna cesta existuje prakticky vsade okrem par kratkych usekov ako pri povinej. tam aj tak treba obchvat. je jedno akej je kvality pretoze sa da opravit tak ako sa opravuju mnohe cesty III. tr., stale je to lacnejsie ako megalomanska D3. ide o paralelne cesty pre OA, pre kamiony nie je paralelna cesta npr. popri R1 konkretne budca-ZH, ZC-h. benadik a soporna-lehota co je vyse 50 km, je tam len cesta III. tr., co je dlzka cca. ako cela D3. existujuca cesta + D3 v plnom profile znamena min. 60-70.000 kapacitu pre 13-22.000 aut v roku 2010 a k tomu strazov-brodno kde bude jedna z najhonosnejsich dialnic vedla jestvujucej stvorpruhovej cesty. zase otazka ako toto prechadza cez metodu hodnotenie za peniaze :?:

zasmial som sa na traktoroch, doteraz som si myslel ze tie jazdia len na juhu. :wink:

Re: Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy (2016)

OdoslaťOdoslané: 25. Aug 2016 15:44
od Miro
No vidíš, každý to vidí zo svojho uhla pohľadu, ty vidíš traktory len na juhu a ja zase vidím každodenné postávajúce kolóny - poobede prechádzam pravidelne úsek Brodno - Radoľa (cca 7 km) s 2-3 zastaveniami v kolóne za 20-30 min, ako sa zadarí. A paralelnú cestu cez Rudinku nepovažujem za riešenie, len v prípade úplnej neprejazdnosti I/11:
https://goo.gl/maps/xYYFdaP1fNQ2

Ale uznávam, že tento konkrétny problém by vyriešil obchvat Radole a Poviny - to sú miesta, ktoré spôsobujú to zdržanie. Lenže bohužiaľ s tým sa nepočíta, (ne)kompetentní argumentujú rovnako ako v prípade požiadavky prednostného postavenia privádzača do KNM - je tam plánovaná diaľnica, tak čo chcete? Ale z ešte dlho neexistujúcej diaľnice sa nenajeme.

A tá 60-ka medzi Oščadnicou a Čadcou je hanba, ako jediná reakcia (ne)kompetentných na množstvo tragických nehôd na tomto úseku: https://goo.gl/maps/1TDpqgyhrPF2 Inde na takýchto polprofiloch je aj 100 km/h. Niekde bude asi chyba. Ani také brutálne obmedzenie rýchlosti a zákaz otáčania a ich dôsledná kontrola nezabránia nevyspatému Poliakovi prejsť do protismeru. To by tam musel byť ešte zákaz prechádzania do protismeru :-/

Re: Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy ( 2016 )

OdoslaťOdoslané: 25. Aug 2016 16:15
od BoroZA
devil napísal:to je zase tvoj nicim nepodlozeny nazor plny klamstiev a polopravd. klasicky ZA prispievatel. Čadca,Bukov-Svrčinovec mal pred par rokmi stat menej ako 100 mil, teraz to bolo 200 mil. a ponuka strabagu bola tusim 240 mil. toto je velmi problematicka oblast vo flysovom pasme kde poloprofil vyrazne setri. v 2010 bolo pri svrc. 13.200 aut denne co urcite je tranzit len scasti. ak je to naozaj take strasne ako pises tak aj 1/2profil s plnou ciarou by bol radikalne zlepsenie. plny profil vzhladom na cenu bol odovodneny cim, narastom premavky o 200 % ? ako toto prechadza cez metodu hodnotenie za peniaze :?:

paralelna cesta existuje prakticky vsade okrem par kratkych usekov ako pri povinej. tam aj tak treba obchvat. je jedno akej je kvality pretoze sa da opravit tak ako sa opravuju mnohe cesty III. tr., stale je to lacnejsie ako megalomanska D3. ide o paralelne cesty pre OA, pre kamiony nie je paralelna cesta npr. popri R1 konkretne budca-ZH, ZC-h. benadik a soporna-lehota co je vyse 50 km, je tam len cesta III. tr., co je dlzka cca. ako cela D3. existujuca cesta + D3 v plnom profile znamena min. 60-70.000 kapacitu pre 13-22.000 aut v roku 2010 a k tomu strazov-brodno kde bude jedna z najhonosnejsich dialnic vedla jestvujucej stvorpruhovej cesty. zase otazka ako toto prechadza cez metodu hodnotenie za peniaze :?:

zasmial som sa na traktoroch, doteraz som si myslel ze tie jazdia len na juhu. :wink:


V prvom rade si musíme upresniť jedno - mne je úplne fuk, či D3 prejde alebo neprejde cez metódu hodnotenie za peniaze. A je mi taktiež úplne fuk, či ktorákoľvek zo základných slovenských diaľnic a rýchlostných ciest (D1, D2, D3, D4, R1, R2, R3, R4) cez túto metódu prejde. Infraštruktúra sa jednoducho vybudovať musí, ak tu nechceme žiť stále ako v devätnástom storočí, a na cenu výstavby už nemá význam striktne prihliadať, ak by to malo oddaľovať výstavbu. Bohužiaľ, sme tranzitná krajina, a okrem toho i čoraz viac automobilistická, keďže železničná doprava postupne stráca význam. Či sa však pri výstavbe ušetrí 5-20-100 miliónov na jednom úseku je úplne fuk, keďže podobné sumy sa bežne strácajú pri veľkých kauzách zo štátneho rozpočtu.

Z hľadiska intenzít dopravy považujem tebou uvádzané údaje za čisté klamstvo. Podľa miestnych sčítaní dopravy, ktoré si nechali vypracovať starostovia dotknutých obcí na zakázku, sa čísla v roku 2015 pohybovali na I/11 v niektorých úsekoch (centrum Svrčinovca, centrum Radole, tunel Horelica) až okolo 30-tisíc áut za 24 hodín. To je údaj, ktorý strčí do kapsy odôvodnenosť už budovaných plných profilov R2 a R7, a možno aj iných tebou uprednostňovaných úsekov.

A znovu opakujem, paralelná cesta pre tranzit NEEXISTUJE ani medzi Oškerdou a Radoľou (po ukončení výstavby D3 Strážov-Brodno sa odstráni dočasný most a nebude existovať už ani možnosť využitia poľnej cesty pre osobné autá), ani medzi Povinou a Kysuckým Lieskovcom (keďže stará cesta z Krásna nad Kysucou vychádza pri Ochodnici naspäť na I/11 a alternatívna poľná cesta popri železnici je len na vlastné riziko) a samozrejme ani medzi Čadcou a Svrčinovcom (pre osobné autá existuje obchádzka cez Milošovú a Mosty u Jablunkova dlhá "len" 14 km oproti 3 km po štandardnej I/11).

Jazdím medzi Čadcou a Žilinou pravidelne už viac než 15 rokov, takže si svoje poúčanie o skutočnej situácií nechaj pre seba. Medzi šiestou a ôsmou ráno, resp. medzi druhou a piatou poobede sú Kysuce permanentne neprejazdné, resp. prejazdné s nesmiernym zdržaním. Trasa Čadca-Žilina sa dá stihnúť pri normálnej premávke a dodržiavaní predpisov za cca 25 minút, no za posledné roky som NIKDY nešiel kratšie ako 40 minút, v špičke hodinu a viac. A viem si spočítať, koľko percent dopravy asi tvorí tranzit, keďže situácia sa má väčšinou tak, že medzi dvoma osobnými autami stojí v kolóne 5-10 kamiónov so zahraničnými evidenčnými číslami.

Re: Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy (2016)

OdoslaťOdoslané: 25. Aug 2016 21:43
od bodrik
R7 východne od levíc, resp. od križovatky s R3 by v súčasnosti nemalo intenzity ani na polprofil.. Na plný profil by sa to možno naškriabalo po NZ.
Východná časť R2 by na plný profil mala intenzity max. po LC, resp. RS a potom ešte od RV po KE. Medzi RS a RV plný profil najbližšie roky ani náhodou..
Čo sa D3 týka, tak tam som to písal už skôr: plný profil po Svrčinovec, odtiaľ polprofily do PL a CZ.

Re: Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy (2016)

OdoslaťOdoslané: 28. Aug 2016 11:23
od devil
co pises nie je 19. st. ale mozno 17. storocie. neviem ako je nastavene toto hodnotenie, ci je spravne atd...kazdy usek vsak MUSI prejst nejakym hodnotenim. co su "zakladne" D/RC, kto to stanovil a podla akych kriterii,? zeby nejake politicke strany od cias meciara podla toho ktora bola vo vlade ? to je objektivne a kriteria ci sa to vrati za 10, 30 rokov alebo nikdy su zbytocne ? ked sa vsade kradne tak sa moze aj na cestach....ak si toto naozaj mysli vacsina ludi tak na papieri mozeme byt hocikde ale realne sme krajina 3. sveta a nebudeme sa mat dobre aj ked budu dialnice v kazdej doline.

Bohužiaľ, sme tranzitná krajina, a okrem toho i čoraz viac automobilistická, keďže železničná doprava postupne stráca význam.


to je polopravda, kazda krajina ma tranzit ale ten nas je neporovnatelne mensi ako polsky, cesky, rakusky a madarsky. zhruba si to vieme porovnat aj vidime ako trasuju susedia. na ostravsko idu dva polske plne profily a velku ZA krizovatku jeden skromny poloprofil. zeleznicna doprava straca vyznam mozno u nas...inde nabera na vyzname....

Z hľadiska intenzít dopravy považujem tebou uvádzané údaje za čisté klamstvo. Podľa miestnych sčítaní dopravy, ktoré si nechali vypracovať starostovia dotknutých obcí na zakázku, sa čísla v roku 2015 pohybovali na I/11 v niektorých úsekoch (centrum Svrčinovca, centrum Radole, tunel Horelica) až okolo 30-tisíc áut za 24 hodín. To je údaj, ktorý strčí do kapsy odôvodnenosť už budovaných plných profilov R2 a R7, a možno aj iných tebou uprednostňovaných úsekov.


mnou uvadzane su udaje zo scitania ktore ja povazujem za nie celkom zvladnute, cize podla mna su DENNE intenzity este NIZSIE ako uvadzane, a to co si spocitali starostovia su urcite cisla z par hodin ako piatok poobede prepocitane na jeden den. centrum Svrčinovca a centrum Radole nema ziadnu vypovednu hodnotu. preco starostovia neurobili prieskum ze kolko aut ide aku dlhu trasu ? npr. z vyse 20.000 aut pred KM ostava na ceskej hranici menej ako polovica....

Východná časť R2 by na plný profil mala intenzity max. po LC, resp. RS a potom ešte od RV po KE. Medzi RS a RV plný profil najbližšie roky ani náhodou..


nie je ziadna relevantna poziadavka na plny profil medzi RS a RV, poziadavka bola po LC a vyriesit sorosku. preco sa omielaju useky ktore aj tak nie su v plane, zeby na odvedenie pozornosti od megapredrazenej a zbytocnej D3 ktora akiste vykazuje horsie hodnoty pri hodnoteni. dolezite je co za kolko. cize kolko casu usetrim a kolko ma to bude stat. dokonca intenzita dopravy je menej dolezita ako cena a uspora casu pokial sa neplati myto. cela R2 by urcite nevysla dobre iste useky bezpecne tromfnu D3 aj niektore useky D1. tak ako R2 zvolen, vychod - krivan tromfne D1 hp-ll-ds. ked chces suvislu D1 a D3 tak vsetky alebo aspon drviva vacsina by mala vychadzat dobre.

Re: Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy (2016)

OdoslaťOdoslané: 28. Aug 2016 12:39
od BoroZA
Myslím, že už začíname odbiehať dosť ďaleko od témy, a asi nie je šanca, že sa na niečom podstatnom zhodneme, keďže ja mám na význam D3 úplne opačný názor ako ty - samozrejme do určitej miery poznačený tým, že sa ma táto trasa bezprostredne a takmer každodenne dotýka. ;)

Záverom len uvediem krátke reakcie v bodoch:
1. áno, ak si si to nevšimol, stále sme krajina tretieho sveta, aspoň čo sa týka prístupu k verejným financiám a infraštruktúrnym prioritám
2. áno, zrejme by plný profil D3 nemal opodstatnenie ak by TIR využívala z veľkej miery nákladnú železničnú dopravu, čo sa však u nás už nestane
3. áno, sčítanie dopravy nemusí byť relevantné, keďže intezity nákladnej tranzitnej dopravy sú každý deň iné, aj s ohľadom na konkrétny deň v týždni

Takže mi nezostáva nič iné len dúfať, že nástupcovia Brecelyho a Auxta budú považovať D3 za rovnako dôležitú. :)

Re: Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy (2016)

OdoslaťOdoslané: 28. Aug 2016 18:22
od devil
uz sa opakujem, 4 pruhy maju opodstatnenie len nie ako D3. mat dialnicu za cca. 40 mil. za km po ktorej sa prevaza 10-15.000 aut je asi to iste ako mat R-ku medzi tebou spominanou RS a RV za 10-15 mil za km pre 5.000 aut.

Re: Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy (2016)

OdoslaťOdoslané: 28. Aug 2016 22:17
od marian vančo
Pokial nebudeme mať ucelený aspon 1 dialničny úsek tak nikdy nebudeme prioritne tranzitná krajina...pozrime na Madarsko...tam to krásne ide, mimochodom Hatvan - Salgotarjan sa stavia 2+2...bol by problem potiahnuť z Lučenca aspon RC po hranice a napijiť to na Salgotarjan?...samozrejme po dostavaní R2 po Lučenec...určite lacnejší variant ako južná R3...toť môj názor...z Hatvanu je samozrejme napojenie na M3...

Re: Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy (2016)

OdoslaťOdoslané: 29. Aug 2016 16:32
od Yoggy52
Ako, ze nemame? a D2 je co?

Re: Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy (2016)

OdoslaťOdoslané: 29. Aug 2016 20:49
od KN.SK
O. T.:
Yoggy52 napísal:Ako, ze nemame? a D2 je co?
Len jej pokračovanie smerom na juh, juhovýchod je polovičné. :wink:

Re: Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy (2016)

OdoslaťOdoslané: 29. Aug 2016 23:26
od plš
Na budúci týždeň možno dať nové vlákno viewtopic.php?f=35&t=21757 . Z článku zatiaľ necítiť, žeby Bugár navrhol na MD v osobe Érseka bigotného politika. Uvidíme, ako bude Érsek šermovať na čele MD.

Re: Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy (2016)

OdoslaťOdoslané: 29. Aug 2016 23:42
od DrX
Ersek vyzera super. Zvlast v porovnani s megalomanskym manipulatorom Auxtom viewtopic.php?f=35&t=21758 , ktory miesto toho, aby sa snazil o efektivne riesenia, spolu s Brecelym v pohode chceli podpisovat predrazene megalomanie na severe (D3, D1 PO, R4 SO PO) a este rozmyslali, ako kvoli tomu podviest EU a vypumpovat zo stat.rozpoctu neobmedzene peniaze na dotovanie toho megalomanstva cez NDS (tym, ze by ju vyradili zo statistik zadlzenia statu). Ersek by mozno mohol urobit aj to najdolezitejsie: spojit SSC a NDS, aby sa usetrilo na byrokratoch a aby sa lahsie mohli riesit veci kapacitnymi jednotkami.

Re: Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy (2016)

OdoslaťOdoslané: 30. Aug 2016 07:23
od Yoggy52
KN.SK napísal:O. T.:
Yoggy52 napísal:Ako, ze nemame? a D2 je co?
Len jej pokračovanie smerom na juh, juhovýchod je polovičné. :wink:

Ved ked niekto pojde z Ostravy do Viedne, tak pojde po ceskej D1 a nasej D2, ziadnu D3 netreba naco :roll: ako sa uz spominalo vyssie, namiesto drahej dialnice, tam mohla byt kapacitna jednotka, presne ako DK7 (v Polsku) od Krakova na Myslenice :roll:

Re: Roman Brecely a jeho práca - minister dopravy (2016)

OdoslaťOdoslané: 30. Aug 2016 08:03
od Peterman
Yoggy52 napísal:
KN.SK napísal:O. T.:
Yoggy52 napísal:Ako, ze nemame? a D2 je co?
Len jej pokračovanie smerom na juh, juhovýchod je polovičné. :wink:

Ved ked niekto pojde z Ostravy do Viedne, tak pojde po ceskej D1 a nasej D2, ziadnu D3 netreba naco :roll: ako sa uz spominalo vyssie, namiesto drahej dialnice, tam mohla byt kapacitna jednotka, presne ako DK7 (v Polsku) od Krakova na Myslenice :roll:


BTW: ak niekto pôjde z Ostravy do Viedne tak mozno este par rokov využije našu D2, ale neviem aký by mal dôvod; medzi Brnom a Viedňou uz vela nechýba, Rakúšania su o chvíľu s diaľnicou na hraniciach, ostáva krátky usek na českej strane.