Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy (2012 - 2016)

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Akou známkou by ste ohodnotili Jána Počiatka v kresle ministra dopravy za roky 2012-2016?

1
2
3%
2
13
19%
3
22
32%
4
20
29%
5
12
17%
 
Celkový počet hlasov : 69

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod i15 » 19. Feb 2014 15:59

pomaly končí aj február a ohľadom tých 3 tendrov je stále ticho
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod ecce » 19. Feb 2014 17:29

Uz mi to pride od Pociatka dost otrepanane, ako dookola spomina lacne Figelove dialnice. Uz by ani jasnejsie nemohol povedat, ze chce, aby sa stavalo drahsie. Pritom je to, samozrejme, chyba Vahostavu, ak siel do tendra s tym, ze dodavatelom nebude platit, pripadne si to zle spocital.

viewtopic.php?f=35&t=18975
ecce
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 660
Obrázky: 6
Založený: 10. Dec 2013 19:52

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod konstrukt » 19. Feb 2014 17:51

Takýto bordel s neplatením je možný iba na Slovensku, všade na západe sa vypláca bez problémov, len tu na Sk je možné všetko. Dokonca aj na Ukrajine a v Rusku neexistuje žiadna 3 mesačná splatnosť, ako to vymyslel nejaký debil na Slovensku. Tam sa platí v dohodnutých termínoch. A na západe by ihned štát konfiškoval majetok neplatcu vočí iným dodávateľom. Ale jednoducho je to Váhostav Smer Široký a spol. zlodejská mafiánska banda, chránená slovenskou skorumpovanou justíciou.
Strabag,Eurovia a Skanska platia všetko načas, pretože je tam iná podniková kultúra dovezená západnými vlastníkmi. A slovenský štát ochraňuje iba samých podvodníkov a debilov, jednoducho obyčajný človek živnostník, či malá firma na Slovensku sa nedomôže ničocho, keď dajú všetko toto na súd, vyhodia iba peniaze nato a aj ked súd nakáže príkazom splatiť všetko, jednoducho to nezaplatia ajtak. Ale keby sa jednalo o obyčajného človeka, čo je dlžný malú sumu štátu, okamžite pošlú na neho exekúciu a zabavia mu aj strechu nad hlavou. Tu treba rázne zasiahnúť štátom a toto nejak uzákoniť, aby sa platilo vždy načas a ked nie, tak jednoducho nabiehajú určité penále, alebo by sa to malo klasifikovať ako trestný čin. Lenže tu sme na Slovensku, všetko skorumpovaná štátna mafia a k náprave jednoducho nikdy nedôjde.

A najlepšie sú natom také firmy, čo nevyplatia aj 4 mesiace výplaty a firma jednoducho skrachuje a vlastníkom sa nič nestane, si založia druhú a podnikajú ďalej. Toto všetko je jedna skorumpovaná banda na čele s Ficom aj Počiatkom.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod JaNY » 19. Feb 2014 18:13

Dufam ze tento prispevok nebude presunuty do "smetiaka".
Obrázok používateľa
JaNY
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 37
Založený: 18. Jan 2010 02:41

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod konstrukt » 19. Feb 2014 22:08

Nemá byť prečo presunutý do smetiaka, sú to skutočné veci, realita. Počiatek, keď je taký frajer, akým sa robí, tak by mal pracovať urýchlene natom, aby sa toto nestávalo a v budúcich zmluvách s dodávateľmi písomne zaviazať dodávateľa, aby uhrádzal všetky svoje pohľadávky načas. Takýmto neplatením vzniká reťazová reakcia, pretože subdodávatelia nezaplatia zamestnancov, zamestnanec si zas nevie uhradiť svoje pohľadávky atď. Živnostník bude dlžiť sociálnej a zdravotnej poisťovni a takto sa to všetko nabaľuje, až musí živnostník odovzdať živnosť alebo malá firma skrachovať, pretože nemá z čoho platiť zamestnancov. Včera v Slovenskom rozhlase som počul, že neplatí ani Doprastav, hovoril tam majiteľ jednej vranovskej subdodávateľskej firme, faktúry nemali vyplatené cez 4 mesiace, on osobne sám písal list Mrázovi, aby aspoň poslal nejaké peniaze, aby ľudia mali výplaty na Vianoce, Mráz sa samozrejme neunúval ani odpísať, nieto ešte poslať peniaze. Jednalo sa o stavbu Fričovce a myslím, že tam sa nedá vyhovárať, že Doprastav je v mínuse na nej.
Počiatek sa teraz vyhovára na Figeľa, že je to jeho vina, že tlačil na ceny, ale Váhostav dal cenovú ponuku a nejak sa knej musel dopracovať, že za ňu vie postaviť stavbu. Keď to nevie, tak celá tá ponuka bol dumping. Subdodávateľov nemá čo zaujímať, či je stavba stratová alebo nie, za svoju prácu majú dostať zaplatené. To že je stavba stratová je výhovorka, jednoducho si Váhostav myslel, že ľudia budú robiť zadarmo, a budú ticho. Ale prepočítal sa. Nech si Váhostav zobere úver a z neho vypláca svoje pohľadávky,alebo nech si Široký vyberie zo švajčiarskeho konta miliony a vypláca.
Počiatek by sa mal momentálne zaoberať touto problematikou, aby sa toto už neopakovalo a nie sa promenádovať po stavbe a kontrolovať nejakých robotníkov. V prvom rade by si mal urobiť poriadky s Váhostavom a až potom sa ísť ukazovať ľudom na oči na stavbe. Len zas to bude podľa mňa nejaké divadlo na ľudí, aby im zalepili oči, že sa dačo rieši.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod okorec » 19. Feb 2014 22:12

konstrukt napísal:Takýto bordel s neplatením je možný iba na Slovensku, všade na západe sa vypláca bez problémov, len tu na Sk je možné všetko. Dokonca aj na Ukrajine a v Rusku neexistuje žiadna 3 mesačná splatnosť, ako to vymyslel nejaký debil na Slovensku. Tam sa platí v dohodnutých termínoch. A na západe by ihned štát konfiškoval majetok neplatcu vočí iným dodávateľom. Ale jednoducho je to Váhostav Smer Široký a spol. zlodejská mafiánska banda, chránená slovenskou skorumpovanou justíciou.
Strabag,Eurovia a Skanska platia všetko načas, pretože je tam iná podniková kultúra dovezená západnými vlastníkmi. A slovenský štát ochraňuje iba samých podvodníkov a debilov, jednoducho obyčajný človek živnostník, či malá firma na Slovensku sa nedomôže ničocho, keď dajú všetko toto na súd, vyhodia iba peniaze nato a aj ked súd nakáže príkazom splatiť všetko, jednoducho to nezaplatia ajtak. Ale keby sa jednalo o obyčajného človeka, čo je dlžný malú sumu štátu, okamžite pošlú na neho exekúciu a zabavia mu aj strechu nad hlavou. Tu treba rázne zasiahnúť štátom a toto nejak uzákoniť, aby sa platilo vždy načas a ked nie, tak jednoducho nabiehajú určité penále, alebo by sa to malo klasifikovať ako trestný čin. Lenže tu sme na Slovensku, všetko skorumpovaná štátna mafia a k náprave jednoducho nikdy nedôjde.

A najlepšie sú natom také firmy, čo nevyplatia aj 4 mesiace výplaty a firma jednoducho skrachuje a vlastníkom sa nič nestane, si založia druhú a podnikajú ďalej. Toto všetko je jedna skorumpovaná banda na čele s Ficom aj Počiatkom.


Presne ako píšeš. Dodávame výrobky na rôzne trhy, ale problémy s platením sú len na Slovensku a v ČR. Poľsko, Ukrajina, Rusko sú v tomto ďaleko pred nami. Ešte aj Rumuni platia podľa dohody (aj keď nie dopredu). Krajiny západnej Európy ani nejdem spomínať, tam sa proste s podvodníkmi bavia maximálne raz, čiže veľmi rýchlo kapú. Iba na Slovensku a v ČR sa človek čo jazdí na ML-ku bude vykrúcať ako nezaplatiť 300€ faktúru. Hanba, strašná hanba našej náture. Praktiky VHS sú len zrkadlom nášho "podnikateľského" prostredia.
Múdry to pochopí sám a hlúpemu to aj tak nevysvetlíš.
Obrázok používateľa
okorec
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 13. Jan 2011 19:45
Bydlisko: Martin

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod Andrej » 19. Feb 2014 22:42

konstrukt napísal:Váhostav dal cenovú ponuku a nejak sa knej musel dopracovať, že za ňu vie postaviť stavbu. Keď to nevie, tak celá tá ponuka bol dumping. Subdodávateľov nemá čo zaujímať, či je stavba stratová alebo nie, za svoju prácu majú dostať zaplatené. To že je stavba stratová je výhovorka

Absolutny suhlas a rad pocujem tuto kritiku priamo od stavbara. VHS sa tym dostal na rovnaku uroven ako Hant, ponukol dumpingovu cenu s tym, ze dopredu pocital s nevyplatenim subdodavatelov.

V kazdej normalnej krajine by uz vlada prijala kroky na ochranu dalsich subjektov. U nas sa to nezmeni, kym sa nezrusia uzke vazby medzi vladou a starymi socialistickymi firmami (VHS, DPS).

Cely pripad je pre Pociatka obrovske minus.
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod black1 » 19. Feb 2014 22:57

odkedy ma na starosti zakonnik prace ministerstvo dopravy? je tu evidentne chyba ktoru treba odstranit avsak pan figel by mal svoje navrhy a postoje smerovat na ministra richtera, cize zvysne odkazy mozete dat do smetiaka, kedze reakcie ohladne zakonnika prace by mohli ist tak akurat do topicu off-topic a nie Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - ).
Obrázok používateľa
black1
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 274
Obrázky: 1
Založený: 30. Okt 2013 10:08
Bydlisko: Podhájska

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod ecce » 19. Feb 2014 23:03

Black1, to, ze VHS neplati, podla mna nie je uplne chyba Pociatka. Aj ked ako hlavny odberatel stavieb by urcite jeho slovo zavazilo.
Tak ci tak, ak namiesto toho, aby kritizoval a komunikoval s VHS, znuziva situaciu na kritiku nizkych cien, je to len jeho minus.
ecce
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 660
Obrázky: 6
Založený: 10. Dec 2013 19:52

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod black1 » 19. Feb 2014 23:10

skriepky medzi figelom a pociatkom / vaznym ma uz absolutne nezaujimaju a opozicny politik je koniec koncov za to plateny aby kontroloval, kritizoval... atd.
Obrázok používateľa
black1
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 274
Obrázky: 1
Založený: 30. Okt 2013 10:08
Bydlisko: Podhájska

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod okorec » 19. Feb 2014 23:13

black, čiže podľa teba Počiatek nemá absolútne vedomosť o tom, že vhs má záujem škodiť subdodávateľom a ich subdodávateľom a ich subdodávateľom.. a z čistej naivnej dobroty si vybral tohto dodávateľa.. a svišť ju potom balil do fólie?

keď sa dvaja dohodnú, že tretieho okradnú, tak sú na vine obaja a nie len ten čo držal kudlu v ruke.
Múdry to pochopí sám a hlúpemu to aj tak nevysvetlíš.
Obrázok používateľa
okorec
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 13. Jan 2011 19:45
Bydlisko: Martin

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod black1 » 19. Feb 2014 23:29

pociatek aj keby chce co moze spravit? ma svojvolne zakazovat vstupovat do sutaze VHS? alebo ma urcit koho mozu mat subdodavatela alebo nie? je tu system, co je zle nastaveny a minister dopravy moze akurat tuto informaciu posunut na ine ministerstvo a nie chodit a pozerat sa na stavenisko v 70tisicovych hodinkach a lutovat tych ludi co tam robia zadarmo...
Obrázok používateľa
black1
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 274
Obrázky: 1
Založený: 30. Okt 2013 10:08
Bydlisko: Podhájska

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod ecce » 20. Feb 2014 00:02

No, ja to skor vnimam ako otazku, ci sa tu postavi x kilometrov dialnic za 60% expertizy alobo 3/4x kilometrov za 80% expertizy.
ecce
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 660
Obrázky: 6
Založený: 10. Dec 2013 19:52

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod mirsi » 20. Feb 2014 08:40

black1, myslim, ze ministerstvo dopravy moze zatlacit na NDS aby do podmienok sutaze boli zahrnute aj podmienky ohladom solventnosti a platobnej stability firiem, ktore sa mozu uchadzat o zakazky vo verejnom obstravani na stavby takych to rozmerov + pridat podmienky ohladom moznosti vypovedania zmluvy + penale, ak sa pocas stavby zistia podobne nedostatky
zas tak uplne bezbranni nie su...
mirsi
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 540
Obrázky: 10
Založený: 26. Sep 2013 15:21

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod pohodak » 20. Feb 2014 09:12

black1 prosim ta co ma toto cele spolocne so zakonnikom prace? investorom je stat cez MD a NDS a stat by naozaj malo zaujimat ze sa na jeho stavbe nabaluje jeden STBak a 200 ludi nedostava kvoli tomu vyplaty, ale ako som pisal na inom mieste, to by sa nemohlo jednat o vahostav...stavim boty, ze keby sa nieco podobne dialo na useku ktory stavia skanska zaciatok by si na tom krasne medialne zgustol...

a cely tento bordel ma len utvrdzuje v tom ze by sa mal zmenit zakon o verejnom obstaravani tak aby si vitaz robil minimalne 3/4 prac vo vlastnej rezii a subdodavatelsky by sa mohla robit len zostavajuca 1/4 + nie je problem vymysliet mechanizmus aby v pripade neplatenia faktur NDS neposielala prachy sirokostavu ale priamo poskodenym subdodavatelom
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod aquila » 20. Feb 2014 09:45

v madarsku platia subdodavatelov priamo na zaklady vymerov a vykazov odvedenych prac .. tym je aj kontrola kolko je ozaj subdodavok ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod plš » 20. Feb 2014 11:48

Aquila to myslíš, že tam bez problému používajú na stavebné firmy niečo podobné ako naše slovenské know-how na počerných spoluobčanov? Mne to pripadá normálne. Nikto tým nie je ukrivdený.
plš
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 04. Sep 2011 22:26
Bydlisko: Košice

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod plš » 03. Mar 2014 11:31

viewtopic.php?f=35&t=19020. Stále tie Skanska-kontrakty. Smeráci sa pýria /ak aspoň troška sú solídni/ a antismeráci stískajú pästičky. Čo nám to Slovákom pomôže. A náš hlavný muzikant z MD... s Gajdošom aj s gajdámi určite zliezli niekam do viechy a parádne si pri gajdách hudú. Majú čas, urobili si ho. Keď sa im bude chcieť, niečo pustia aj do tv, ako mladší brat Pašku, nie sú horší...
plš napísal:Nebojsa, Viktorius. Podľa dokumentu krásnej pani Žilákovej MD a NDS si na Skanska-úseky náležite preplánovali peniaze a uvoľnili ruky na čo najdlhšie rozhodovanie. Vyberám:
Zvolen,V-Pstruša: realizácia 2014-16,
Žilina,Strážov-Žilina,Brudno: realizácia 2014-17 per partes PO 07-13, 67 mil Eur, PO 14-20 111 mil Eur
L.Lúčka-D.Skala: realizácia 2014-19 per partes PO 07-13, 42 mil Eur, PO 14-20 278 mil Eur
.
Neskôr sa uvidí.
plš
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 04. Sep 2011 22:26
Bydlisko: Košice

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod i15 » 03. Mar 2014 15:23

prosím ťa, kto by sa pýril, keď za to môže Dzurinda
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod Viktorius » 03. Mar 2014 17:09

Zvlastne ze kazdy spomina len dzurindu ako ... pritom on bol babka... by som povedal ze este vacsia ako radicova... slovensku vladly ine mafianske kapacity...
Viktorius
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 19
Založený: 20. Nov 2013 18:09

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod michaelse » 05. Mar 2014 20:56

babka?to je nepodstatne,hlavne je ze ksefty vybavil poriadne
michaelse
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 348
Založený: 23. Dec 2010 19:16

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod DrX » 06. Mar 2014 16:56

No neviem si pomoct, ale za Pociatka je o "juzny tah" urcite vacsi zaujem nez bol za KDHkov. viewtopic.php?f=35&t=19030
PS: Ti Prievidzania, co tak hrozne nadavaju na zapadnu cast I/50, by si mali zrealnit pohlad. Trenciansky kraj je cely cas protezovany co sa tyka dialnic, zeleznic, aj ciest 1.triedy. Treba bojovat proti protezovaniu D1 ako takej - a teda v tomto pripade proti tomu, ze sa to leje vsetko do Trencina a pozdlz D1/zeleznice. A nie ocakavat, ze tolko isto penazi pojde do vsetkych okresov trencianskeho kraja. Len ako pripomienka, na Slovensku su okresy, ktore ani nemaju cestu 1.tr (Gelnica, Revuca). Skuste sa previezt do tych okresnych miest po existujucej ceste, a potom mozete nadavat, alebo skuste tam dotiahnut investora...
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod Sentilj » 06. Mar 2014 17:09

DrX ty si v tej Prievidzi a po I/50 TN PD asi dlho nesiel? Ano, leje sa do Trencina, Povazia, ale Horna Nitra sa celkovo (okrem kvality ciest) zacina ponasat na Rimavsku Sobotu, Lucenec... A porovnavat Gelnicu/Revucu s PD zavana stratou sudnosti, PD okres je jeden z tych vacsich a ludnatejsich v SR. Navyse ak by PD nebola z pohladu infrastruktury zanedbavana, ma strategicku polohu - 65 km ZA, 80 km BB, 80 km NR, 60 km TN... Porovnaj si mesta rovnakej kategorie - ZV, PP, MI, PB, MT, SNV, HE, NZ, ktore z nich ma lepsie infrastrukturu (nielen blizkost D/RC) ako PD? Keby aspon PD mala dobre spojenie vlakom, ale od Leopoldova sa ide len vynimocne 100kou, povacsine Vmax 80, a ani tu sa necrta zlepsenie. Jedine zlepsenie je skratenie jazdy vlaku na 156 km BA - PD z nedavnych 3 h. 30min na 2 h. 50min len vdaka koridorizacia BA - ZA trate.
Sentilj
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 492
Obrázky: 165
Založený: 06. Jún 2010 10:38

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod devil » 07. Mar 2014 08:48

DrX ma pravdu, neporovnava okresy, len konstatuje ze niektore nemaju cestu I. tr., keby nahodou niekto nechapal tak to znamena ze o ich hlavne cesty sa staraju chudobne VUC a nie stat ktory ma daleko lepsie moznosti. I/50 v TN kraji ma problem po novaky - 45 km, z coho sa uz zacal riesit obchvat BN. cize treba dat do poriadku asi 35 km cesty a je to. zvysok cesty okolo PD je kvalitna tam naozaj staci vymenit koberec.

spojenie PD vlakom zase nie je zle, 4 pary dennych R tak ako ZV-KE. uroven trate slaba, ale npr. porovnatelna s tratou 150 ktora je ale vyznamnejsia a nadvazna trat 130 sa na rozdiel od 120-ky nemodernizuje.

to ze sa horna NR zacina ponasat na LC a RS je smutne najma preto lebo stat priamo dotuje 4.000 prac. miest hornonitriankych bani, okrem toho tam investuje do tazby, na to maju nadvaznost elektrarne ktore su tiez cenovo regulovane. kde na trase ZV-KE mas taketo nieco ?
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

Odoslaťod kstano » 07. Mar 2014 15:39

Sentilj napísal: Navyse ak by PD nebola z pohladu infrastruktury zanedbavana, ma strategicku polohu - 65 km ZA, 80 km BB, 80 km NR, 60 km TN... Porovnaj si mesta rovnakej kategorie - ZV, PP, MI, PB, MT, SNV, HE, NZ, ktore z nich ma lepsie infrastrukturu (nielen blizkost D/RC) ako PD?


Tak napriklad okres SNV nema tiez ani meter cesty 1. triedy.
kstano
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 263
Obrázky: 14
Založený: 09. Nov 2005 17:34

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 16 hostí.