Moderátor: Moderátori
Pri D1 by to malo sedieť, je tam iba preklep Prešov-juh - Ličartovce a Prešov-juh - Budimír namiesto Prešov-juh - Ličartovce a Ličartovce - Budimír.
Pri R1 nesedí kilometráž medzi Trnavou a Nitrou, obchvat Serede je totiž súčasťou úseku Trnava - Báb.
Úsek Hronský Beňadik - Rudno n./Hronom je dlhý 12,9 km, nie 13,3 km a treba k nemu prirátať aj "predĺženie trasy" smerom na Tekovské Nemce v dĺžke 2,773 km. Úsek Žarnovica-obchvat má dĺžku 4,47 km, nie 5,5 km.
Ešte je namieste otázka, či naozaj započítavať estakádový úsek v BB k R1 (tých 18,2 km je aj vrátane estakádového úseku), aj keď zďaleka nemá parametre RC, hoci na ňom spolu s úsekom I/66 od južného okraja mesta po začiatok estakády osadili značky Cesta pre motorové vozidlá.
Vďaka, že si si s tým dal tú prácu. Aby to nevyznievalo ako kritika, to bolo len upresnenie
Drobné odchýlky v dĺžke úsekov oproti údajom z www.highways.sk sú aj pri Ožďanoch, Tornali a Oravskom Podzámku, ale to bude tým, že sú údaje zrejme čerpané z iného zdroja.
mirkobb napísal:Konečne aj tu! Výborný počin, že sa aj tu niekto podujal urobiť podobný štatistický prehľad ako na poľskom a maďarskom fóre o diaľniciach, veľká vďaka za to.
Môžem dať pár tipov na vylepšenie..?
Legendu "Úsek/ Dĺžka v km/ Rok otvorenia" dať na začiatok ešte pre samotné diaľnice, takto je to iba v D1-ke a pri ďaľších sa to už nevyskytuje, resp. neopakuje, nie každého zaujíma D1, aby sa napr. pri rýchlostných cestách dozvedel, že čo znamenajú jednotlivé názvy a čísla..?
Úsek R3 Trstená-št. hranica 5,5 je ešte len v stavbe, tak tam samozrejme chýba rok uvedenia do prevádzky, pri ostatných sa uvádzajú už fungujúce úseky, tak sa v tejto súvislosti opýtam, tá štatistika obsahuje iba sprevádzkované úseky alebo aj budované, keďže okrem tohto tam ostatné budované nenachádzam..?
Ďalej, vidím tam údaj (Budča - Zvolen 6 1984), ten ja zatiaľ iba ako prieťah mestom Zvolen I/50, ten sa tiež považuje za R2..?
Mesto Banská Bystrica sa správne gramaticky píše bez dĺžňa na prvom "a" v prvom slove..
Stavba Trstená - státní hranice Slovensko/Polsko je postavena v kategorii R 11,5 a měří 5,5 km. Stavba slouží jako silnice s neomezeným přístupem
Branco napísal:Áno, inšpiráciou boli podobné diaľničné fóra v zahraničí, ale bola tu najmä snaha, ako som už odpovedal Milošovi, dopracovať sa k určitému číslu D a RC. Údaje v médiách sú často odlišné.
Dík, formálne pripomienky, samozrejme, budú postupne odstránené, môžeme uviesť štatistiku 4 pruhových D a RC, dvojpruhových, rozostavanosť, postupne pridať grafy....
Branco napísal:Trstená obchvat je iná stavba s dĺžkou 8,6 km.
Budča-Zvolen je súčasť R2, Lenny aj JG ju majú uvedenú na stránkach. JG v grafe, Lenny textom.
Branco napísal:i15 napísal:Šaca - Košice, Červený Rak 12 1976
to nie je R2, len cast (cca 3km) tohoto useku bude v buducnosti mozno sucastou tejto RC
Ako je úsek označený, ako Cesta pre motorové vozidlá?
i15 napísal:Branco napísal:i15 napísal:Šaca - Košice, Červený Rak 12 1976
to nie je R2, len cast (cca 3km) tohoto useku bude v buducnosti mozno sucastou tejto RC
Ako je úsek označený, ako Cesta pre motorové vozidlá?
cely usek od krizovatky pri USS az po D1 je tak oznaceny, ale R2 je oficialne vedena ako obchvat KE
i15 napísal:cely vyznaceny usek (vid odkaz dole) je oznaceny ako cesta pre motorove vozidla, nie je vsak sucastou ziadnej R-ky (R1-R7) proste chaos
http://maps.google.com/maps?f=d&hl=sk&g ... 98755&z=11
Milos napísal:Skúste prosím niekto na nejakom route planneri zmerať úsek Šášovské Podhradie - Budča (trebárs aj zhruba po tie miesta, kde bol dlhé roky jeho koniec, teda ešte nejaký kilometer smerom k Strážam. Lebo mne to na Route66 nijakým spôsobom nevychádza na tých 17,2 km.. To bola možno dĺžka vrátane vetvy na ZV až niekde po tú veľkú zákrutu za ČSPH.
Milos napísal:V našom ponímaní značky Cesta pre motorové vozidlá možno chaos, ale napr. v Rakúsku je táto dopr. značka často osadzovaná mimo obcí na úsekoch obyčajných významnejších ciest
Andrej napísal:Milos napísal:V našom ponímaní značky Cesta pre motorové vozidlá možno chaos, ale napr. v Rakúsku je táto dopr. značka často osadzovaná mimo obcí na úsekoch obyčajných významnejších ciest
Lenze v Rakusku to maju logickejsie rozdelene. Namiesto nasich R-iek maju S-ka (Schnellstrasse) a cesta pre motorove vozidla moze byt obycajna cesta, ktora ma paralelnu komunikaciu pre vozidla so zakazom vstupu na nu (cyklisti, poln.stroje...).
i15 napísal:privadzace v KE su vlastne I/50, resp I/68, ale paralelne cesty niekde chybaju a napr mestska cast Polov je na okolity svet napojena len urovnovou (!) krizovatkou s cestou pre mv
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 28 hostí.