Moderátor: Moderátori
aquila napísal:tak nejako.. vzhladom k tomu, ze zase raz zostala nielen ze prazdna, ale nenormalne zadlzena statna kasa .. tak z vystaby toho padne veeelmi vela..
budeme radi ak sa tento rok zacne juzna R4 od kosic dole .. a snad nejake lacne useky D1 na vychode .. inak je to pase.. len R1 bude vo vystavbe ..
lubos napísal:Zvolen - ako je to s južným ťahom smer Lučenec, čo sa počtu pruhov týka? Je tam vôbec nejaký štvorpruh na úseku od križovatky, odbočky s R1 po výpadovku na LC? Podľa Google maps tam vidím len dvojpruh, aj keď po zapnutí značiek mi tam ukazuje sem tam aj štvorpruh, v priestore križovatky na Krupinu, no moc sa mi to nezdá.
10. Ministerstvo dopravy, pôšt a telekomunikácií
-Zrušíme projekt širokorozchodnej trate.
-Liberalizujeme Slovenskú poštu s garanciou univerzálnej poštovej služby.
-Zachránime bratislavské letisko a Cargo vstupom silných strategických investorov.
-Budeme dôkladne analyzovať priority a prípravu výstavby infraštruktúry s hlavným dôrazom na potreby jednotlivých regiónov.
-Zmodernizujeme kľúčové tranzitné úseky cestnej a železničnej dopravnej infraštruktúry, najmä zo zdrojov EÚ ako prostriedku dynamizovania rozvoja zaostávajúcich regiónov.
-Prehodnotíme ďalšiu realizáciu PPP projektov v oblasti dopravnej infraštruktúry so zreteľom na skúsenosti a výsledky z už realizovaných projektov s cieľom zefektívniť ďalšiu výstavbu.
-Presmerujeme EÚ prostriedky určené na podporu súkromných firiem do budovania infraštruktúry.
-Umožníme využitie zdrojov v druhom dôchodkovom pilieri na výstavbu diaľnic.
-Budeme preferovať hromadnú osobnú dopravu pred individuálnou dopravou.
-Budeme tvrdo uplatňovať práva NDS a štátu vyplývajúce zo zmluvy s dodávateľom elektronického mýta a preskúmame tento projekt z hľadiska presadzovania verejného záujmu.
-Nezavedieme mýto pre osobné autá a ponecháme pre ne len diaľničné známky.
-Upravíme legislatívu tak, aby schvaľovanie dopravného značenia prebiehalo len v rámci jedného správneho orgánu, čo by nielen výrazne zjednodušilo konanie v tejto oblasti, ale zároveň vymedzilo aj kompetentnú inštitúciu v prípade nečinnosti. Zavedieme elektronickú komunikáciu medzi štátom a občanom všade tam, kde je to možné.
-Zavedieme výrazne nižšie ceny za elektronické služby zo strany štátu (oproti klasickým papierovým).
-Budeme v maximálnej miere využívať voľne dostupný softvér vo verejnej správe.
-Prioritne budeme riešiť najkritickejšie úseky cestnej infraštruktúry.
-Zavedieme legislatívne záväzný princíp, na základe ktorého výstavba stavieb v strategickom záujme bude realizovaná až po vysporiadaní majetkových práv k nehnuteľnostiam, či už prostredníctvom inštitútu vyvlastnenia, alebo odkúpením predmetných nehnuteľností.
i15 napísal:Co by bolo dobre do 06/2014 rozostavat:
D1: cela po Kosice + 1 usek KE-MI
D3: Brodno-KNM a Cadca-Svrcinovec
D4: juzna cast (cez PPP)
R2: ZV-Krivan, Ozdany-Figa, Soroska, 2 useky medzi TN a ZH
R3: DK-Polsko
R4: Presov Zapad-Kapusany (severny obchvat) a Kapusany-Lipniky
R5: spolu s usekom CA-Svrcinovec
R7: prvy usek od BA na vychod (cez PPP)
No to je dost, takze co by sa priebezne mohlo skrtnut :
D1: okolo PO a ten 1 usek KE-MI
D3: 1 usek
R2: 1 usek medzi TN a ZH a 1 usek Ozdany-Figa (su spolu 3)
R3: 1 usek
R4: 1 usek
R5: zavisi od D3
A treba si dat ciel, kolko km rocne a kolko km za obdobie sa ma odovzdat. Radsej ziadne ciele typu "Dx/Rx medzi A a B do roku Y"
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 38 hostí.