100 dni noveho ministra DPaT

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod i15 » 17. Jún 2010 18:37

Useky na vychod od Zvolena su bohuizial maximalne tak na urovni uzemneho rozhodnutia, takze aj keby bol ministrom dopravy sam Zsolt Simon, vela vody by najblizsich dvoch rokoch nenamutil. A myslim ze v priprave R2 bude pokracovat aj Miklos
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: 100 dni noveho ministra DPaT

Odoslaťod Dialniciar » 18. Jún 2010 17:41

B; - akože to čo si napísal, to by mal minister dopravy stihnúť za 100 dní ?

Prvých 100 dní ako nový minister by mal:

1. Preveriť súčasné tendre a zmluvy, ktoré sú pred podpisom.
2. Skontrolovať bežiace zmluvy, ako sa plnia.
3. V rámci možností (po politickej dohode, tá neviem aká je): zamerať sa na PPP I, III, a el. mýto
4. Posilniť pracovníkmi (odborníkmi) tímy ľudí, čo pracujú s eurofondami - centralizovať na rezort; nie na NDS/SSC/ZSSK/...
5. Obnoviť privatizáciu ZSSK-Cargo a letiska v Bratislave.
6. Pripraviť liberalizáciu na poštovom trhu v zhode s legislatívou EÚ a nebrzdiť tento proces.
7. Nezadlžovať (prvým rokom) NDS a ŽSR. Aj za cenu spomalenia výstavby (len prvým rokom).
8. Pripraviť reformu na železniciach - znížiť prezamestnanosť, zbaviť sa zbytočných nehnuteľností a strojov.
9. Pripraviť generálny zákon na vyvlastnenie (predtým vysporiadanie) pozemkov pod cesty II. a III. triedy.
10. Pripraviť reformu koncepcie výstavby v súlade s plánovaním nadradenej cestnej infraštruktúry:

a) zaviesť pevné ceny; zvýšenie je možné iba o infláciu, ktorá je vyššia ako +3,3%
b) zaviesť posudzovanie ponuky na 60% pre cenu a na 40% pre technické body
c) stanoviť stupnicu pre technické body: program A a program B

*program A: obnova ciest
*program B: výstavba ciest

d) zadefinovať výstavbu 1/2 profilov rovno s prípravou na plný v troch oblastiach

*zemné práce
*mosty, nadjazdy, exity
*zárubné a oporné múry
*inžinierske siete

e) odstrániť nutnosť budovania kanalizácie na rýchlostných cestách; zvýšiť podiel rigolov a umelých odvodňovacích sústav
f) prenajať odpočívádlá pri cestách I. triedy a NDS do súkromných rúk; príp. ich dať vybudovať
g) pripraviť zlúčenie NDS a SSC na Národnú diaľničnú a cestnú spoločnosť
h) zreformovať systém údržby ciest I. a II.+III. tr.

11. Zistiť skutočný stav plnenia čerpania eurofondov a uprednostňovať výstavbu cez ne.
12. Obnoviť prijaté ponuky nadnárodných koncernov na investície do dopravných sietí v SR (D4)
13. Sprístupniť všetky kamerové a iné systémy (GPS) pre verejnosť.
14. Centralizovať objednávky pre jednotlivé organizácie v rámci ministerstva. Týka sa aj IT služieb.
15. Predať nadbytočný majetok v rámci ministerstva.

Extra zaviesť:

Príprava rekonštrukcie 400 km ciest I. triedy v rámci povrchov: realizácia 2011-2014.
Príprava predĺženia životnosti 400 km povrch ciest I. triedy: 2011-2014.
Príprava obnovy povrchu starších úsekov na D/R v dĺžke 30 km (hoci niečo sa podpísalo t.r.).

16. Zrušiť všetky externé poradenské spoločnosti: na cestné ide vyše 30 mil. €, na železničné vyše 30 mil. €.
17. Ako v prípade PN letiska sa zbaviť aj ostatných bezvýznamných % akcií na ostatných letiskách a ponechať si iba Sliač.
18. Pripraviť jasnú koncepciu pomoci štátu pre BA a BA VÚC, kde sa tvorí 25% HDP:

a) zadefinovať podporu formou realizácie diaľnice D4
b) reálne spustiť výstavbu tzv. severnej tangenty
c) obnoviť cestu Senec-Sereď a spustiť Bratislava-Senec
d) z BA VÚC prevziať do správy štátu cestu II. triedy BA-Sv. Jur
e) zmeniť variant výstavby na R7 a spustiť výstavbu
f) generálnym zákonom (bod 9.) umožnisť BA VÚC čerpanie toho mála eurofondov na obnovu ciest hlavne III. triedy
g) nezdržiavať projekt Filiálka
i) mesto BA nepotrebuje extra financie od štátu na MHD; postačí platba za nehnuteľnosti patriace štátu, čo ročne robí 25 mil. €, ktoré dnes štát neplatí (z výnimky)

19. Urobiť previerku na MDPT - z hľadiska potrebnosti jednotlivých pracovníkov.

Na 100 dní aj málo. Myslím, že všetky body sú si rovnocenné.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod Dialniciar » 18. Jún 2010 18:08

DrX: a kto má peniaze na Sorošku ? Ty a tvoja rodina ? :)

Problémy, problémy, problémy ? A si ty v správnom vlákne ?

Príprava na R2 potrvá ešte min. 10 rokov, aby sa mohlo tých 183 km začať stavať. Možno úseky od ZV po DT sa urýchlia, toť vše. Dovtedy jediným problémom sú peniaze - ale keďže niet čo stavať, z eurofondov a diaľničných dlhopisov sa zatiahne D1 a cez PPP napokon aj Višňové a D4.

Nové D/R moc nebudú, maximálne:

1. predĺží sa R1 smerom na sever od TT; zruší sa na RK a potiahne sa na BR a neskôr cez Čertovicu na PP, kde PP-KK sa realizuje 2+2 cesta I. triedy :idea:
2. R8 sa predĺží na juh po Komárno
3. na východe: vznikne nová R-ka, ... buď od PO na MI alebo od MI po HE

Dôležité je, ako napokon pôjde R3 v strede. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod DrX » 18. Jún 2010 19:19

Na Sorošku sú peniaze v Operačnom programe doprava, z ktorého musí ísť 33% na východ (a 0% do Bratislavy). Ak sa tých 33% na východ dodrží, som si celkom istý, že sa ľahko postaví nie len Soroška, ale aj celá R2 od Rožňavy po KE, a ostane aj na D1 KE-MI (nehovoriac o tom, že R4 sa dúfam začne stavať ešte tento rok; a že tých 33% bude dosť aj na dostavanie D1 medzi PO a PP; tunel Prešov sa zatiaľ nahradí Nábrežnou).

No a tiež predpokladám, že EU dohliadne aby Slovensko dávalo viac peňazí na R2 na strednom Slovensku, keďže prechádza najproblémovejším slovenským regiónom (Revúca, RS, Rožňava) a EU peniaze sú hlavne na vyrovnávanie regionálnych rozdielov (nie na ich zväčšovanie ako za Fica/Mečiara/Slotu).

PS: Celkom sa mi páči, že ten vývoj PPP (teda, že PPP2 sa zrealizue a ostatné sa zrušia) som do bodky pred rokom predpovedal. Viem, ešte sa to neudialo. Ale je to na najlepšej ceste...
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod Dialniciar » 18. Jún 2010 19:39

Ano, takže D1 sa stavať nebude ale tunely na R2 sa budú veselo raziť. DrX a ty tomu aj veríš alebo sa len snažíš oblbnúť sám seba ? :)

Pochop konečne, že na R2 ZV-KE nikto nič nemá proti výstavbe, ale do 2013 sa tam mimo ZV-DT nemá kde začať. Na to chýbajú dokumentácie a povolenia za min. 300 mil. €.

EÚ zatiaľ nedohliadla na nič: nestavia sa momentálne ani 1 km na R2 či R7. Tie tak strategické komunikácie podľa teba. Naopak, EÚ veselo financuje hlavne D1, D3 či R1 (ale tá už nie je zaujímavá). Dúfajme, že EÚ zatrhne R1 medzi BB a RK, to by bola užitočná vec. :)

PPP III nepadne - pretransformuje sa a zrealizuje. :)
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod DrX » 18. Jún 2010 20:24

Prečo by som tomu neveril? R2 sa predošlej dzurindovej vlády stavalo (z prostriedkov EÚ) a princíp 60:25:15 (D1:R1:R2) si vtedy presadil. Teraz má R2 priamo v programe SaS (a určite aj Most), na jej príprave sa za posledné 4 roky tiež niečo spravilo (aj keď ficovci prakticky nič nestavali) a financie na ňu z EU fondov sú.

Naviac, keď si pozrieš v ktorých regiónoch vyhrala nová koalícia (http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=1613), nie je dôvod predpokladať, že by sa príprava R2 nemala minimálne udržať resp. urýchliť.

Soroška za má začať stavať v r. 2013. To dúfam dodržia. Ostatné (napr. ZV-DT, Ožďany-Figa, Včeláre-Šaca) môžu urýchliť.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod devil » 18. Jún 2010 20:31

prehanate obaja.

- teoreticky by na sorosku boli peniaze, ale kedze je akurat ukoncena EIA len tazko to pripravia/postavia za toto obdobie
- na vychod ma ist nie 33% ale 23%, v 2 mld. baliku na cesty je to cca 450 mil. KE-milhost, ktorykolvek obchvat PO a pri zruseni PPP1 jablonov-janovce, 3-4 mensie projekty a tot vsjo...dokonca je to viac ako 23%
- okrem ZV-krivan je na podobnej urovni aj ozdany-figa. tieto casti sa daju v pohode zacat aj dokoncit za novej vlady.
- R7 hori na useku po DL, to je ale BA kraj a preto ostava statny rozpocet a nie eurofondy
- R8 sa mozno bude dalej pripravovat a tot vsjo - toto je prilis spate s ficovou osobou
- BB-RK zrejme tiez nebude popularne v tejto koalicii
- D3 detto, najma ze cim viac D3 tym menej D1
- visnove bez PPP nema sancu, jedine v pripade ze stat bude ochotny si na to zobrat uver a nebude hladiet na 7% deficit ani na ine naroky
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod mb1000 » 19. Jún 2010 08:24

Ak bude politicka vola (a zda sa ze bude), tak sa v tomto obdobi daju R2 (ZV-KE) a R7 slusne posunut co sa tyka projektov a niektore useky rozostavat.
mb1000
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 406
Obrázky: 283
Založený: 23. Feb 2010 11:59

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod KDE » 19. Jún 2010 14:49

Podla prieskumu intenzity dopravy patri vacsina useku ZV-KE medzi menej vytazene. Mali by sa budovat najskor useky, ktore su viac vytazene. Pre par ludi napr. DrX ten usek je potrebny, ale pre mna je uplne zbytocny.
KDE
nováčik
 
Príspevky: 1
Založený: 03. Máj 2010 17:39

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod Pacho » 19. Jún 2010 17:45

Už som to písal v inej téme. Najdôležitejší úsek na SK je podľa mňa Dubná Skala Turany, čiže obchvat priemyselnej aglomerácii, Vrútky-Martin-Sučany. Tam je to v súčasnosti horšie, ako keď sa chodilo cez PX.(v PX bolo zdržanie cca 20 min, no tuna je to hodina, a niekedy aj viac). Druhy najdôležitejší bod je Ružomberok. Nech si píše kto chce, čo chce, ale terajšie ščítanie dopravy, len potvrdí túto moju domnienku. Keby sa presadil južný ťah, tak to bude len a len politické rozhodnutie, a nie logické, čo by bolo veľmi zlé rozhodnutie. Po dokončení, sa predpokladolo, že "dopravný lievik" sa presunie pred Žilinu, čo sa zrejme nestalo, predsa Žilina má prakticky okrem Strážova, dva 4pruhové obchvaty na "východ", čo v súčasnosti postačuje. Podľa mna sa tento "dopravný lievik" presunul práve až k Dubnej Skale.
Pacho
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 129
Založený: 09. Máj 2006 07:19
Bydlisko: Lipt. Mikulas

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod devil » 19. Jún 2010 19:53

no ked sa presadi jeden tah na ukor druheho tak to nemoze byt dobre. boli casy ked sa presadzoval len severny tah hoci ani juzny nie je vyrieseny.

podla cien v 2007 este pred podpisovanim zmluv a dodatkov k PPP stali dubna s. - turany, hubova - ivachnova a janonoce - jablonov (50 km) asi 1 mld. €. to by nemal byt problem pre stat a eu fondy. ale bude to velky problem pre doprastav a vahostav, ich prilis nezaujima co sa deje vo vrutkach, ich zaujima cely 75 km dlhy balik bez ohladu ci sa stavia bez povoleni, nezakonne rubu stromy alebo stat ma zaplatit 9 mld. €.

to iste asi 50 km medzi ZV-KE kde sa sice nestoji v kolonach ale mna nezaujima ci je 6 alebo 9 tisic aut ked je tam jedno 40-50 km obmedzenie za druhym. pri ZV su aj intenzity ako na D1 a cena je tak 300 mil. €. takze ked sa maju riesit problemy na severe nech sa riesia aj na juhu.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: 100 dni noveho ministra DPaT

Odoslaťod JaNY » 21. Jún 2010 18:38

racto napísal:No ja stým tiež suhlasím s tým aby boli len 130km/h. aj keď viem že je to problém pri projektovaní.

Je zaujimave ze dialnice sa vacsinou neprojektuju az na 130km/h. Su projektanti opatrnejsi v svojich planoch, alebo dopravaci na ich projekty kaslu. Alebo ked sa vodic vyvali niekde tak vlasne je to tiez dosledok toho rozdielu vyssie spomenuteho.
Obrázok používateľa
JaNY
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 37
Založený: 18. Jan 2010 02:41

Re: 100 dni noveho ministra DPaT

Odoslaťod racto » 21. Jún 2010 18:56

No pri projektovaní sú a vždy budu problemy súčasné stavby. Ak niečo projektujete niekde kde je nejaka dedina alebo mesto a neratalo sa stým že tade pojde, hladate možnosti ako to obísť aby ste čo najmenej ludi ublížili. Preto sa dávajú menšie oblúky kde sa nedá inak.
ach jaj
Obrázok používateľa
racto
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 28
Založený: 22. Okt 2007 11:33
Bydlisko: Detva

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod marleyB » 21. Jún 2010 23:28

Ako vidíte bucúcnost R7 pri takejto koalícii? Co mozu a co nemozu alebo nedokázu urobit? Dnes (v utorok) sa dozvieme ako to myslia...predstavia nám programové tézy, a ked som dobre pocul, tak R7 chce velmi aj KDH aj MOST a mozno ze aj SaS...to uz neviem. Co dokázu za to obdobie?
marleyB
nováčik
 
Príspevky: 6
Založený: 24. Apr 2010 01:05

Plány diaľnic a RK do budúcnosti 3

Odoslaťod racto » 22. Jún 2010 07:43

Čo dokažu, predajú určite všeko čo sa bude dať a nebude privarené. A potom sa budú chváliť že nezadlžili štát.
Zastavia PPP projekty a tým príde priamo a nepriamo o pracu 3000 ľudí a najväščí problém Strečianska úžina ostane najbližšie roky nedotknutá. Na diaľnici D1 sa nepohne ani prstom.
Určite sa začne projektovať a možno aj stavať R7, však prečo nie, treba z bratislavy daľší smer.
Toto je môj názor.
ach jaj
Obrázok používateľa
racto
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 28
Založený: 22. Okt 2007 11:33
Bydlisko: Detva

Re: 100 dni noveho ministra DPaT

Odoslaťod stanog » 22. Jún 2010 07:47

Nuž, napríklad pod Tatrami alebo za Žarnovicou nie sú mestá, miesta je tam dosť a aj tak sú rýchlosti obmedzené. Podľa mňa za sucha úplne zbytočne a len na to aby mali policajti kde merať.

Problém nového ministra je, že keď sa spočítajú úseky ktoré horia resp. sú veľmi potrebné, zistí to isté čo Vážny, že bez PPP sklz nedobehnú. A sklz je tu obrovský a s každou vládou narastá. Tu je stručný výcuc stavieb ktoré vládne strany, samosprávy a iné zdroje označujú za priority, resp. ktoré už podľa niekoľkých vlád mali stáť, že by sa mali dostavať v tomto volebnom období:

1. Dokompletizovanie D1 (cca 120 km) s najťažšími a najdrahšími úsekmi
2. R7 okolo Dunajskej Lužnej
3. R4 Ke - Milhosť
2. R2 Ruskovce - Pravotice
3. R2 Zvolen - Kriváň
4. D3 Strážov - KNM
5. D1 BA-TT úprava
6. R3 pokračovanie na Orave
7. R4 pokračovanie za Prešov

To naozaj vychádza minimálne 60 km zväčša náročnejších úsekov ročne teda vo finančnom vyjadrení ročne minimálne 500 mil EUR treba pumpovať len do výstavby D a R ak sa chceme niekam pohnúť. Bez železníc a agendy súčasnej SSC.
stanog
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 46
Založený: 29. Jan 2008 12:05
Bydlisko: Do Senca to mám na skok ale do/z Bratislavy často aj hodiny...

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod aquila » 22. Jún 2010 08:15

toto s planovanim nema nic spolocne .. ale patri to do inej temy.. presuniem ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod mb1000 » 22. Jún 2010 09:41

Ak nebudu lameri, tak sa postaraju o rovnomerne projektovanie/vystavbu co sa tyka regionov. Napr. D1 RK,Vrutky; R7 BA-DS; R2 Soroska, Banovce; D1 KE-MI atd...
mb1000
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 406
Obrázky: 283
Založený: 23. Feb 2010 11:59

Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod LubosG » 22. Jún 2010 16:26

Prezentujem aj ja svoj názor čo sa týka výstavby D a RC na najbližšie obdobie, keďže sa mení vláda. Pre mňa osobne sú tieto úseky D a RC, ktoré považujem za dôležité, ktoré by ma potešili ak by išli do výstavby (samozrejme viaceré z nich s cieľom dokončiť) počas najbližších 4 rokov:

D1/ Dubná Skala-Turany, RK(Hubová)-Ivachnová, Jánovce-Jablonov, Fričovce-Svinia :arrow: dokončiť, sprejazdniť
D1/ chýbajúci úsek Turany-Hubová (tunel Korbeľka) :arrow: rozostavať
D1/ Prešov-západ - Prešov-Juh :arrow: rozostavať
D3/ Čadca-Svrčinovec :arrow: dokončiť, sprejazdniť
D3/ Svrčinovec-Skalité(+ krátka R5) :arrow: rozostavať
D4/ MÚk Jarovce-Múk Ivanka :arrow: rozostavať
R2/ niektoré úseky od TN po PD :arrow: aspoň rozostavať
R2/ Zvolen(obchvat mesta)-Detva,Kriváň :arrow: minimálne rozostavať, ak je šanca tak aj dokončiť
R2/ tunel Soroška :arrow: minimálne rozostavať
R2/ viaceré (možno jednoduchšie?) úseky na trase od ZV po KE :arrow: rozostavať (čím viac ich bude, tým lepšie, no financie sú/budú obmedzené)
R4/ Košice-Milhosť :arrow: dokončiť
R7/ neviem ktoré konkrétne úseky sa dajú rozostavať a následne dokončiť na tejto RC, veľa ich asi nebude

Tento môj "zoznam" je zoradený viac-menej :wink: podľa očíslovania ciest, nie podľa priorít. Nechávam to na budúcu vládu ako sa rozhodne, čo začne stavať ako prvé (ak teda začne stavať cesty v takom väššom alebo presnejšie povedané v potrebnom množstve). Snáď jedine toľko k prioritám, že dúfam v to aby D1 + R2 bola pre túto vládu priorita č.1.

P.S. Úplne vypúšťam úseky na R3, R8 ai., v danej situácii ich ja nepovažujem za nejako prioritné.
D1 NM
Obrázok používateľa
LubosG
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 87
Založený: 13. Jan 2007 18:16
Bydlisko: BpJ/NM

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod FANUSIK » 22. Jún 2010 21:45

No velmi dobra prognoza....Lubos...., myslim ze by bolo super , keby sa splnilo aspon polovica tychto veci.., Dzurinda...aspol uz raz vystavbu zastavili....,ale inac plne suhlasim...s tebou...
bude dlho trvat kym sa odveziete u nas po kvalitnej ceste 1 triedy aspon 100km...
Obrázok používateľa
FANUSIK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 297
Založený: 09. Apr 2007 18:32
Bydlisko: PRIEVIDZA

Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod mirkobb » 22. Jún 2010 22:02

Ad Lubos.
Ten Tvoj návrh zhruba korešponduje aj s mojimi predstavami o úsekoch ktoré by sa v najbližšom čase mali rozostavať, akurát by som vypustil odtiaľ obchvaty miest ako D1 Prešov západ - Prešov juh a taktiež R2 Zvolen západ - Zvolen východ, v obidvoch prípadoch sa ešte zatiaľ vystačí s prieťahmi cez tieto spomínané mestá (v ZV ale vybudovať MÚK I/50 s I/66 na Neresnici).

No ja by som ale pridal ešte aj severné úseky R3 (ako ďaľšie pokračovanie od obchvatu Trstenej smerom na juh) postupným etapovitým budovaním ďaľších úsekov až po Hornú Lehotu, čím by vznikol kompaktný úsek R3 na Orave skoro od hraníc z PL až po Široké tesne pred DK.

No a ešte R7 od BA aspoň po Dunajskú Stredu vrátane vyriešenia napojenia R7 na okruh D4 BA ako akútne dôležitú časť riešenia dopravy v tejto časti samotnej BA a jej okolia v juhovýchodnej časti.
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Re: 100 dni noveho ministra DPaT

Odoslaťod Čumil » 22. Jún 2010 22:45

Čumil
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 806
Založený: 01. Okt 2005 15:41

Re: 100 dni noveho ministra DPaT

Odoslaťod Čumil » 22. Jún 2010 22:51

Dialniciar napísal:5. Obnoviť privatizáciu ZSSK-Cargo a letiska v Bratislave.


Neviem, ci je teraz vhodny cas na predaj. Na druhej strane, tiez mam pochybnosti, ci v dohladnej dobe moze prist aspon porovnatelna prilezitost s tou zmeskanou (co sa tyka letiska)
Čumil
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 806
Založený: 01. Okt 2005 15:41

Re: 100 dni noveho ministra DPaT

Odoslaťod devil » 23. Jún 2010 07:53

viewtopic.php?f=35&t=13733

neviem, ci su vase ocakavania realne...
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: 100 dni noveho ministra DPaT

Odoslaťod pohodak » 23. Jún 2010 07:56



tusim som to zakrikol s tym durkovskym, toto snad nemozu mysliet vazne :roll: ale aj tak si myslim ze doprava pojde SDKU, je to predsalen najsilnejsia strana a kedze chcu riesit OB tak sulik asi pojde na minfin a SDKU by v podstate nic zaujimave neostalo
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: msml a 31 hostí.