PK napísal:Ak odvisnes na nedokoncenej tazkej ulohe tak to mas za 5 bez rozmyslania, ak urobis predtym niekolko lahsich, tak to je za 2-3.
Slovenska doprava teraz visi na tuneloch okolo Ziliny.
Ak neurobíš ťažký príklad a dostaneš 2 tak potom už chápem úroveň SŠ a VŠ na Slovensku.
sorgo napísal:zo srandy sa oplati nalistovat si tak 12. 13. stranu v tejto teme... nejaky ten rok odvtedy presiel, a spojenie BA-KE je zas len hruba ciara na papieri.
U v r. 2002 bol nereálny rok 2010, ale čo je horšie, že vláda 2002-2006 nebola schopná posunúť sa riadne na výstavbe R1, čím by si mohla nakloniť NR aj BB na svoju stranu.
PK napísal:To ze by teraz dialnica juhom koncila niekde pri RV pri romskych osadach, by neznamenalo, ze je zbytocna, pretoze by sluzila na pripojenie celeho uzemia na vychode. Pre investorov a priemysel je dolezita nekolisajuca dlzka trvania zasobovania a pripojenie bez bodovych zavad. Od RV na vychod minimalne po PO a KE by tych zavad ostalo minimum, takze by to pomohlo priemyslu v tej oblasti ovela viac ako sucasny stav.
To snáď nemyslíš vážne ?
... diaľnica by skončila niekde pri Tornali a východ by bol napojený ? A sever od TN po ZA by dopravne padol a žiadny investor by tam neprišiel, hlavná vec je, že v TN aj ZA sú VŠ a dobré strojárstvo či gumárenský priemysel.
On ten priemysel by nedošiel na územie ZV-KE, lebo tam chýbajú aj riadne elektrické vedenia, poriadna železnica, málo ciest I. triedy a pomaly sa rozsýpajúce cesty II. a III. triedy.